דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות בים - בספא - בבית -מאמר חובה! 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 617   [ נצפה 3645 פעמים ]

החברה הטובה ומסיבת הרווקות 

כן גם את, החברה הכי טובה תצטרכי יום אחד להוכיח את מעמדך ע"י ארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת לחברתך הטובה שזה עתה עומדת להינשא. גם את תתחבטי בשאלות "אי...מא" ( איפה, מי, איך.)

איפה?  איפה הכי כדאי? וילה עם בריכה מחוממת או ספא עם ג'קוזי ומסאז'? צימר או סוויטה? מסיבת חוף או אולי בכלל בבית? תנשמי.... מה שחשוב לזכור הוא ש"האיפה " צריך להיות תוצאה של שלושה מרכיבים :

1 . סגנון אישי של הכלה, את החברה הכי טובה שלה היא מצפה ממך להכיר אותה ולדעת איפה היא מרגישה הכי נוח, זאת אומרת שאם החברה שלך שבוע באבל אם נשברת לה ציפורן, אז לא הייתי ממליצה לקחת אותה להשתזף במסיבת חוף פראית, אם היא ביישנית ומופנמת מסיבת רווקות בסביבה ביתית (לדוגמא: "הבית של החברה הכי טובה") תתאים לה, עכשיו תגידי לי שאין מקום בבית...

פתרונות של חוסר מקום ניתן לפתור ע" פינוי ריהוט "מפריע " מהסלון לחדרים ושמירה על זרימה ותחושת מרחב ,כך שבמקום הספה המאסיבית ניתן לפרוס מחצלות על הרצפה עם שילוב של פופים ספסלי פוטון נמוכים, שרפרפים ושולחנות המותאמים לכך בגודלם ובאווירה שהם משרים .

פתרון נוסף של חוסר מקום הוא השכרת אולם במתנ"ס העירוני הקרוב לבית המגורים (עלות ההשכרה היא סמלית מאוד ויש לפעמים שהשימוש ניתן חינם) עיצוב האולם במתחמי ישיבה ,זולות שאנטי נותן את האווירה הנכונה ואופי המקום.(את הציוד ניתן למצוא בחברות של "השכרת ציוד לאירועים")

2. כמות מוזמנים, פה הכמות כן קובעת, צריך להתחשב בכמות המשתתפים ולגזור מזה את גודל המקום, אם יש מעט מוזמנים חלל גדול מדי יבליט את הריק, אנשים יתפזרו על חלל גדול יותר ולא תהייה תחושה של מסיבה, כמו כן נורא קשה ליצור אינטימיות וקירבה המתבקשת במסיבת רווקות כשהחלל גדול מדי, מצד שני יש להיזהר מצפיפות יתר שיכולה להוות בעיה ביישום כל ההפעלות המתוכננות לאותו ערב .

3. תקציב, תקציב ממוצע למסיבת רווקות נע בין 150-200 לכל משתתפת , יש לזכור שהסכום צריך להספיק למקום האירוע, עיצובו, אוכל(אפשר להביא מהבית), שתייה וכמובן אטרקציה, כך שלמעשה ככל שהקבוצה גדולה יותר כך גדלות האפשרויות.

מי? סוגיה לא פחות חשובה , מי להזמין? הרי לא כל החברות מכירות אחת את השנייה ובטח ישנן כאלו שלא מסתדרות , בדקי עם  הכלה אם יש סכסוכים שאת צריכה לדעת עליהם עדיף לתאם עם הכלה ולא להשאיר את זה כגורם הפתעה, דבר נוסף שיש לתאם עם הכלה הוא אטרקציות שנויות במחלוקת, חשפנים, סקסולוגית זה אולי נשמע מגניב אבל בהחלט לא מתאים לכל אחת, אטרקציות  אופנתיות עכשיו, הן מעין חזרה לילדות: משחקי חברה , חבילה עוברת עם שאלות ווידוים סקסיים במיוחד, שימוש באביזרים סקסיים לאסוציאציות בפנטומימה, רקדנית בטן, משחקי שתייה, שאלות טריוויה של הכלה והחתן על ההכרות ביניהם כשהכלה מתחרה על התשובה הנכונה עם קליפ מוקלט של החת. קריוקי וסרט בנות זו דרך טובה לסיים את הערב.

איך? איך לעזאזל מכניסים הכול לתוך התקציב?, טוב זאת שאלת המיליון, אז ככה מתחילים אם אישורי הגעה ממש כמו בחתונה חשוב לדעת לכמה מוזמנים האירוע ולדעת שמי שאמרה שהיא באה אכן תבוא, כמובן שרצוי שיהיו הרבה מוזמנים כדי שנפח התקציב יתפח והעומס הכלכלי לכל אחת ירד.

בנוסף לצמצום עלויות כדאי לבחור מקום שהוא בעצמו גם האטרקציה: ספא/ים וכ'.

תקציב רע (פחות מ-1,500 ש"ח למקום לאירוע ) משאיר לנו את הבית של הכלה, (או של החברה הטובה) ומתנסים עירונים. תקציב טוב,  נו ... בתקציב טוב השמיים הם הגבול.

מומלץ תקציב מעל- 1,500ש"ח למקום לאירוע, יאפשר לכן ליל שימורים עם הבנות באוהל מעוצב עם פינות שאנטי בלבן על חוף הים, עם מוזיקה אוכל ושחייה לילית. כשלמחרת אתן מורידות את ההנגאובר בהשתזפות על החוף. כך ריכזתן בבת אחת גם עלויות מקום וגם אטרקציה, מה גם הצלחתן להפתיע את הכלה(אפשר להוביל אותה למקום בעיניים עצומות) ונפטרתן מלנקות את הבית אחריכן.

והכי חשוב לא לשכוח ליהנות !!!

מתחתנים רק פעם אחת (בעז"ה)

 

 

 

 

בברכה, יפית מויאל


מסיבת רווקות בים, אוהלים בים .


טלפון: 052-6960039 אתר: afteryou.co.il


הצטרפו לקבוצה בפייסבוק  


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב