דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי להשתמש בדיילות לקידום העסק שלך 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1631 פעמים ]

באם הסתובבתם לאחרונה באחד הסופר מרקט הגדולים, בוודאי נתקלתם בעמדה בו עמדו דיילות קידום מכירות אשר הציעו לכם לנסות מוצר חדש שנמצא על המדפים, כאשר הרעיון הוא לייצר חשיפה מהירה וחינמית למוצרים שהחברה רוצה לחשוף אותם במהירות וכך עלי ידי טעימות חינמיות אנשים מנסים את המוצר ובאם הוא מוצא חן בעיניהם הם רוכשים אותו.

דיילות קידום מכירות, גורמות ללקוח לנסות את המוצר מבלי להתחייב לרכוש אותו וזה לרוב מקדם את רכישות המוצר באופן מידי שכן, אנשים לא ימהרו לשלם מכספם עבור מוצר חדש אבל יתכן מאוד ואחרי טעימה ממנו או ניסיון בו הם יגלו כי הם אוהבים את המוצר ויהיו מוכנים לשלם עליו ממיטב כספם.

השיטה של קידום מכירות באמצעות דיילות, אינה תקפה רק בנוגע למוצרי מזון אלא רק למוצרים אחרים ואף לשירותים, כך ניתן לראות בהפנינג או בירידים דיילות אשר מחלקות פליירים או מציעות דוגמיות של כל מיני מוצרים כדי שהאנשים הבאים יוכלו להתנסות בהם בזמנם החופשי ולהכיר את המוצר.

השיווק דרך דיילות קידום מכירות

הדבר החשוב ביותר שדיילות הקידום צריכות לדעת, הוא ליצור אינטראקציה טובה עם הלקוחות ולגלות סבלנות רבה שכן בעת הצעת מוצר חדש האנשים באופן טבעי מעלים ספקות ושאלות רבות וחשוב כי הדיילות יקבלו הדרכה מתאימה אשר תאפשר להן לתת מידע מהיר ויעיל ללקוחות כדי שאלו ירכשו את המוצר.

חשוב כי הדיילות יבלטו בדוכן שאותו הן מייצגות בלבוש של החברה שכן, צריך שהלקוח ידע למי להפנות את השאלות שעולות לו תוך כדי ניסוי המוצר ולכן, לעתים פריט זה יכול להיות גורם מהותי בעת המכירה כמו גם האופן בו מעוצב הדוכן ועד כמה הוא נראה מעניין ומושך לעומת הדוכנים האחרים.

איך לשווק נכון?

שיווק באמצעות דיילות עשוי להיות אפקטיבי במידה והוא נעשה בצורה ובמידה הנכונה שכן, לעתים הלחץ המופעל מצד הדיילות עלול ליצור רושם שלילי מצד הלקוחות ולכן באם הלקוח לא מעוניין לנסות את המוצר הרי עדיף שלא לנסות שוב ושוב אלא להשקיע את המאמצים על לקוחות אחרים המגלים מוכנות רבה יותר.

בכל דרך שיווק צריך להפעיל סוג של פסיכולוגיה מסוימת, שכן באם הדיילות רק מציעות את המוצר ולא נותנות עליו הסבר עשוי ההיבט המכירתי להתפספס, ולכן לעתים כדאי להשקיע באנשי שיווק מנוסים שיעמדו בדוכנים מאשר בעובדים אשר אין להם כל רקע במכירות. לקוחות אוהבים לקבל מידע אמין ואיכותי טרם רכישתם של מוצרים ולכן דיילות קידום מכירות מקצועיות יוכלו לספק את המידע ללקוחות והגדיל את מחזור המכירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב