דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילת הערוצים החינמית של עידן פלוס 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 4250 פעמים ]

בשנים האחרונות אזרחי המדינה שילמו ביוקר עבור שירותים שבכל מדינה מערבית מתוקנת כבר מזמן נצרכו/סופקו במחירים השווים לכל כיס, אומנם עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא ובאמת המגמה בחודשים האחרונים מצביעה על שינוי חיובי ודרמטי  בכל הקשור לשירותי התקשורת ולחבילות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, מי שרק לפניי שנה שילם מאות שקלים בחודש עבור השיחות בנייד מגלה בימים אלו שניתן להמשיך ולדבר ואפילו להגידיל את כמות השיחות, אבל הפעם במחיר קבוע ונמוך וכל זאת בלי "פרוטקציה" ובלי מסלול משפחתי/מכשיר שלישי/חברת חשמל/עובד חברה וכו'. הודות לשר כחלון הסיבה נעוצה בעידוד התחרות ובהוספתם של חברות נוספות לשוק הסלולר שאילצו את החברות הוותיקות לחזור למקומם הטיבעי , להמשיך להרוויח אבל להפסיק לסחוט אותנו הצרכנים.

מהפך דומה מתרחש בתחום חבילות הערוצים. לאור המהפך בתחום הסלולר מתכוונת המדינה לאפשר לחברות נוספות בנוסף לחברות הוט ויאס לשווק חבילות ערוצים ואף לאפשר מכירת חבילות תקשורת (טריפל) כגון ערוצים,תקשורת טלפון, אינטרנט וכו'. לאור ההפסדים הצפויים של חברות הסלולר החליטו החברות פלאפון,אורנג וסלקום להיכנס לתחום הטלוויזיה ולאפשר צפייה בחבילות ערוצים במגמה לפצות את עצמם ולהיכנס לתחום חדש, חברות אלו שרק לאחרונה הופתעו מהמהלכים האחרונים מתכוונות להיכנס לתחום דרך טכנולוגיה IPTV - צפייה בתכני וידיאו וערוצי טלוויזיה דרך האינטרנט, שיטה זו שעדיין אינה מיושמת בארץ אך באירופה נפוצה מאוד, תאפשר לכל מנוי לחבר לטלוויזיה בבית ממיר דיגיטלי שיוחבר לרשת האינטרנט ויאפשר צפייה במגוון רחב של נושאים, חברות הסלולר שמתכוון להיכנס לתחום זה כבר הכריזו תאריך יעד של 6 חודשים לצורך התארגנות ושיווק השירות, בנוסף הכריזו החברות כי הן ישלובו בממיר את השידורים החינמיים של עידן+ והתשלום אותו הם יגבו למעשה יהיה עבור השירות או עבור ערוצי טלוויזיה נוספים כדוגמת, סרטים, סדרות, טבע, ילדים ואולי גם ערוצים שמוכרים לנו דרך חברות הוט ויאס כדוגמת ספורט 5 פלוס, ערוץ הילדים וכו'. התשלום עליו הכריזו החברות לא יעבור את ה 100 שקלים בחודש.

כיום חבילת הערוצים החינמית של מערך עידן פלוס עומדת על שישה ערוצים, ערוץ 1, ערוץ 22, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ 23 וערוץ הכנסת וניתן להאזין לעד כ 12 תחנות רדיו אזוריות, את החבילה ניתן לקלוט דרך ממיר דיגיטלי (DVB-T או DTT), המגמה בשנה הקרובה להוסיף עוד מספר ערוצים כגון ערוץ 24 (המוזיקה), ערוץ 9 (המשדר לאוכלוסיה הדוברת רוסית) וכן ערוץ נוסף שישדר באיכות HD, כמו כן בשנה הקרובה מתכוונת הרשות השנייה שאחראית על שידורי עידן פלוס לצאת למכרז להוספתם של ערוצים נוספים במגמה לאפשר גם את הוספתם של הערוצים הנשיתיים שכה דובר עליהם, ערוצים שיותאמו לאוכלוסיות ספציפיות או שיהיו נושאיים כדוגמת, ילדים,ספורט וכו. במסגרת הרפורמה מתכוונת הממשלה להפריט את עידן פלוס ולהעבירה לניהול של חברה פרטים תוך מגמה לשמור על צביונה החינמי ותוך עידוד הוספתם של ערוצים נוספים ושיפור קליטת הערוצים במקומות שעדיין מתקשים לקלוט את השידורים. ללא ספק מדובר במהפיכה של ממש והמחירים כבר מתחילים לרדת משמעותית, במקביל להוזלות אלו מתכוונת המדינה לחייב את חברות HOT ו YES להתחיל ולשווק חבילות צרות במחירים נמוכים מה שסוף סוף יביא אותנו הצופים לשלם עבור ערוצים שכן אנחנו צופים בהם ולא שנאלץ לשלם עבור ערוצים שאין לנו בהם צורך ושאינם מעניינים אותנו.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב