דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החל מפיתוח אפליקציות לאייפון ועד לשיווקן באפסטור 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 1732 פעמים ]

מפיתוח אפליקציות לאייפון ועד לשיווק

פיתוח אפליקציות לאייפון לעתים נדמה כשלב הקשה ביותר בלידתה ובהתגלגלותה של אפליקציה. כאשר מסיימים את פיתוחה של האפליקציה מתברר כי האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר. חנות האפליקציות של אפל מלאה להתפקע באפליקציות שצצות להן מדי יום ללא הרף ובקצב הולך ומתגבר. אי לך, ייתכן שהשלב הקשה ביותר הוא דווקא שיווק האפליקציה. להלן מספר עצות לאלו מכם שהשקיעו בפיתוח אפליקציות לאייפון וכעת עומדים בפני העולם הגדול והמאיים של שיווק האפליקציה שלהם.

פיתוח אפליקציות לאייפון וקידום אתרים

אם בעבר נדמה שכל עסק חייב אתר באינטרנט, הרי היום ברור שמלבד זאת חייב גם כל עסק אפליקציה באייפון. פיתוח אפליקציות לאייפון אם כן מקבילה לבניית האתרים באינטרנט ושיווק האפליקציה בחנות האפליקציות משולה לקידום אתרים, כלומר SEO  שזהו תחום שקיים כבר כ15 שנים. חשוב אם כך ראשית לשים לב למילות החיפוש. הכוונה היא למילים שמקישים המשתמשים בתיבת הטקסט בחנות האפליקציות על מנת לאתר את האפליקציה המבוקשת. נסו לחשוב אילו מילים יקישו המשתמשים על מנת לאתר אפליקציה דוגמת שלך ובהתאם לכך שימו לב אם המילים המבוקשות מופיעות בשם האפליקציה ועל כך נאמר – פיתוח אפליקציות לאייפון במציאת שם (שיעלה אתכם גבוה ברשימת החיפוש) תחילה. את השם שבחרתם שנמצא כרלוונטי ביותר יש להכניס פעמם רבות ככל האפשר הן בתיאור האפליקציה, הן בשמה, בתגיות ובכותרת על מנת שכל אלה יציגו אותך כרלוונטי לחיפוש.

פרסום בגוגל מבזבז את הזמן

מאחר ובשלב הזה ככל הנראה כבר השקעתם סכומים לא מבוטלים של כסף על פיתוח אפליקציות לאייפון , אל תזרקו עוד כסף לפח. מסקרי משתמשים רבים עולה כי החיפוש אחר אפליקציה מתחיל בחנות האפליקציות ובמידה ואינו מצליח שם עובר לאייטיונז ורק אם גם שם לא יימצא מבוקשם, יעברו לנועי החיפוש ובראשם גוגל. אי לכך, עדיף להימנע מפרסום האפליקציה בגוגל בשלבים הראשונים של שיווק.

לא להסס, להעתיק

במידה ושמתם לב לכך שהאפליקציה שפיתחתם מזכירה מאוד אפליקציה אחרת ופופולארית יותר, אל תהססו לשנות את התיאור של האפליקציה שלכם. במידה ותזכירו את שם האפליקציה הפופולארית בשם האפליקציה שלכם, כאשר יחפשו אותה, יזכו לראות את שם האפליקציה שלכם קרוב מאוד לאפליקציה שחיפשו המשתמשים מלכתחילה. שימו לב בעצמכם כאשר תקישו שם של אפליקציה מוצלחת בעלת פופולאריות גבוהה כי תמיד ימצאו בסביבתה מספר אפליקציות שהכניסו את שמה לשמם וכך הצליחו לרכוב על גל ההצלחה שלה.

פיתוח אפליקציות לאייפון  – ללמוד מהטובים ביותר

לסיום נכתוב כי האפליקציות המובילות באייפון ידועות לכל כיוון שאפל לא מסתירה את המידע הנ"ל. האפליקציות הפופולריות ביותר זוכות לפרסום רב ועל כן היו חכמים – בבואכם להשריע בפיתוח אפליקציות לאייפון , לימדו מהטובים ביותר. לעתים ייתכן כי מפתחי האפליקציות הפופולריות זיהו צורך ממשי שקיים אצל המשתמשים ולעתים הצליחו המפתחים לאתר נישה מיוחדת וייחודית ואף לעתים קרובות כל כך הצליחו לייצר משחק פשוט בעל עקרונות מנחים מרכזיים לדוגמא – משך סיבובים קצר, עלילה פשוטה ואפקטים דלים אך מושכים ואין זו בושה לחקור, ללמוד ולעקוב אחרי הגדולים ביותר על מנת להגיע להישגים. שנאמר – היטבתי לראות כיוון שעמדתי על כתפי ענקים.

pgn בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - www.pgn.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב