דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים של שנת 2012 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 1265   [ נצפה 2080 פעמים ]

שנת 2012 – השנה של הנשים

 

נשים יקרות,

לפני הכל, אני רוצה לספר לכן סיפור קטן ששמעתי על תפקיד האישה, אשר נכתב במקורו של סיפור הבריאה.

כאשר אלוהים ברא את האדמה והניח עליה את אדם וחווה, הוא אמר להם כי זהו גן עדן וכי הם אינם צריכים לדאוג לדבר. הוא יספק להם את כל מחסורם, ובנוסף העניק להם מתנה: הזכות לבחור ולהחליט בעצמם את החלטותיהם, הוא קרא לזה "הרצון החופשי". לאחר מכן ברא את התפוח ואמר: "דבר זה נקרא לחשוב, אינכם זקוקים לו, כי אני יכול לספק לכם הכל. אין לכם מה לדאוג, אולם יש ביכולתכם לבחור להישאר עימי או לבחור בדרך משלכם". המשך הסיפור ידוע לכולנו.

בשלב מאוחר יותר, כאשר אלוהים שאל את אדם למעשיו, אדם הצביע על חוה ואמר: "היא גרמה לי לעשות זאת". זהו הדבר אשר הביא לסילוק שניהם מגן עדן ולכך שאדם נאלץ לחפש את העבודה הראשונה שלו.

 

אדם, כמו רוב הגברים בעולמנו, לא יכול היה לשאת באחריות ומיד הטיל את האשמה על חווה. גם אם הרגיש איזו שהיא אשמה, לא יכל "להפיל עצמו" מול אלוהים, בכל זאת האגו הגברי של אדם ישב בתוכו וניהל את העניינים. (מזכיר לכן דייטים...?).

מאותו היום נשים יקרות, אדם העניק לנו שלט ובו כתוב "רגשות אשם". אנו נושאות בדגל זה כל החיים, כל הדורות, בכל מקום. האישה עצמה יותר מקופחת מהגבר. גם אם תנסו בתוך עצמכן להביא זאת לשינוי, אנו תמיד נישא גבוה את המחשבות, הפחדים, הרגשות, והחששות. כל אלו הם דברים אשר שייכים לאישה בגלל שאדם החליט "להקטין ראש".

עד סוף 2011 האנרגיות הגבריות שלטו בעולם. עכשיו, בשנת 2012 האנרגיות הופכות לאנרגיות נשיות. לא סתם, ממש לקראת הסוף, האנרגיה הזכרית נלחמת את מלחמת הקרב האחרונה שלה: היחס לנשים הוא יחס משפיל. בצבא, בהטרדות מיניות, ואפילו הגענו למצב בו נשיא המדינה נכנס לכלא כאשם באונס. כמו כן כותרות החדשות מלאות בנושא הדרת נשים. אם תשימו לב יש המון ''קרבות'' לקראת סוף הלחימה כלפי נשים. זאת מכיוון שאלו רגעים אחרונים בהם הגבר יכול להמשיך להתלונן בפני אלוהים כאשר הוא אומר "היא גרמה לי לעשות זאת".

כמובן שאין זה אומר שמהבוקר הראשון בשנת 2012 תהיה לפתע משמעות אחרת, בה כל הנשים יקומו  ויתחילו לעשות דרכן בצורה שונה. זה אפשרי אך זה לא יקרה, כי נשים לא מכירות את החוזקות האמיתיות שלהן, אך אל תשכחו נשים יקרות, אלוהים העניק לנו את זכות הבחירה, ועכשיו עליכן לבחור בין יציאה לדרך כשאתן מחזקות את הכוח הנשי, לבין החלטה להמשיך בחייכן, ולהחזיק בדגל האשמה והבושה כל חייכן.  

כשאומרים שהאנרגיה הנשית תשלוט בעולם, אין הכוונה לחיקוי האנרגיה הגברית. נשים חושבות שאם הן יהפכו להיות מנכ"ליות גדולות, או טייסות מכובדות יהיה זה ניצחון נשי.  אבל נשים יקרות, להילחם ולצאת להפגנות, זו מלחמה ולא העצמת נשים. נשיות היא דבר מיוחד, חמלתי, אוהב, רגיש וחושני.  איפה תוכלי למצוא רגשות, חושניות ונשיות בהפגנות או בקורס טייס? זו לא הדרך. זו דרך להמשיך לפעול על פי אנרגיה גברית ועוד יותר גרוע, להתחרות בגברים אלו כדי לצאת למלחמה "מי יותר גבר". אבל חברותיי, זו לא המטרה האמיתית.

אישה הולכת לשלוט בעולם על ידי אנרגיה נשית, עדינה, חושנית, מלטפת, מעודדת וחמלתית. כל אישה היודעת להתנהל על פי הנשיות האמיתית שלה, היא אישה מובילה שיכולה להביא אנרגיה נשית לעולם. אישה כזו היא אישה אשר יודעת להעניק לעצמה תענוג אמיתי ובכך חיים איכותיים לה ולכל משפחתה.  

הנשק החזק ביותר של האישה, הם הרגשות. זו המומחיות של האישה, גברים לא יכולים להבין דברים אלו. הם לא מומחים בכך. חושניות ורגשות אלו  דברים שאישה יכולה להיות מוסמכת בהם. על הנשים לפתח ולטפח זאת.

 

איך תהיי אישה אמיתית בשנת 2012

על מנת להכיר את עצמך ולהגיע למצב בו את משדרת נשיות אמיתית, ללא פגע, ללא הדגל אותו נושאת חווה כל הדרך, ללא רגשות אשם – יש לנקות את עצמך.

לי יש כלי ניקוי עצום שיכול להפוך כל אחת לאישה הנחשקת מכולן. אם תשימו לב, אותם גורמים להדרת הנשים, ''גדולי החדשות'' בימים האחרונים, הם אנשים שרוצים להחביא את האישה. הם מפחדים מאוד מן הכלי הזה שנקרא נשיות.

כשאישה תתקלף מן הייאוש, הבושה ומרגשות האשם, היא תוכל להסיר את הדגל של חווה, את הבלימה שעוצרת אותה בכל רגע ורגע מעשייה אמיתית.

אותם מפגינים המפחדים מקילוף פיזי של בגדים, פוחדים באותה צורה גם מהסרת הרגשות. לכן הם כל הזמן עסוקים בכיסוי האישה כי מה שהכי מפחיד אותם הוא שסיפור הבריאה הזה יתפוצץ. הרי אלוהים לא אסר על קיום יחסי מין, הוא אמר שיספק להם את כל הדברים שהם רוצים. אבל הם רוצים עד היום לסלק ולכבות נשים כדי שלא יהיה זכר לאותה אישה "שעשתה את הפאדיחה" מול אלוהים.  

העונש האמיתי היה על כך שאדם האשים את חווה על הגירוי, ולא לקח אחריות, לכן אדם הלביש את חווה באשמה שחש כאשר לא ידע מה לענות לאלוהים, ועד היום, כולם ממשיכים להלביש אותנו, מפיזית בהדרת נשים, ועד הזמן שהם מחליטים אם לטלפן או לא לטלפן לאחר הדייט הראשון, השני או השלישי.

רוצות להגיע לגן עדן

המטרה שלנו הנשים, משנת 2012 והלאה, לחזור לגן עדן. ניקוי פנימי יוביל אותנו הנשים, להישמע, להיראות ובעיקר להרגיש אישה אמיתית. עד כה, לא יכולנו לחוש זאת באמת. עכשיו זהו זמן בו אפשר להתחיל להתקלף, להתנקות ולהחזיר לעצמנו הנשים, את האנרגיה הפנימית. את הנשיות, החושניות, החמלה והרגשות האמיתיים. כל זאת יביא אותנו לתענוג אמיתי, פנימי ללא תלות באף אחד אחר, ובמטרה למצוא זוגיות ברמה נקייה, בתחושה אמיתית שתגיע ממקום אמיתי, ולא לקשר המבוסס על רגשות אשם מתחילתו ועד סופו.

כיום נשים סוחבות את דגל הבושה והאשמה ואינן מבינות מדוע הן נתקעות בדרך. כשאת יוצאת לדייט, עוד במהלך הטלפון הראשון עם הגבר, את מתחילה לחשוב, מה יהיה? איך יהיה? האם הוא מתאים לי? איפה הקאטצ'? וכבר מראש, בתוך תוכך את מאמינה שלא יכול להיות שבאמת הקשר הזה עשוי להצליח.

אישה אמיתית לוקחת את העוצמות החזקות שלה ומשנה את הדרך. אישה אמיתית מנקה עצמה מכל פחד, חשש, אשמה ומביאה את החידוש לעולם. זהו התפקיד של כולנו, אם מדובר בהיכרויות, בקריירה, במהלך נישואים, כהורים ועוד. כל אחת צריכה להתנקות.

תפוח = לחשוב. אז הגברת ההיא נגסה בתפוח, ואנחנו צריכות לחשוב כל החיים? די! נמאס! אלוהים אמר שאיננו צריכים לחשוב. אז למה כל הזמן אנו מנהלות שיחות פנימיות בתוכנו? הגיע הזמן לנקות זאת. כל רגש, כל פחד, כל חשש, כל עצב, כל כעס, את כל הדברים האלו אנו מנקים מתוכנו.

בתקשור, ניתן לסייע להתנקות על ידי זיהוי החסימות אשר טמונות בכל אחד ואחת מאיתנו. כאשר את תראי את המסר מהתקשור ותזדהי עם הפחדים האישיים שלך, תוכלי להרגיש איך הדברים מתחילים להיפתח. תוכלי להבין את הכתוב לעומק ולהתחיל להתחבר לעצמך. זהו תהליך של יצירת ניקוי פנימי. על מנת להמשיך את התהליך יש לנקות עצמך בשיטת הסליחה המוחלטת.

התקשור הוא הג'י פי אס שלך לגן עדן, כאשר הטיפול בסליחה המוחלטת היא שער הכניסה לשם.

כשאת תהיי נקייה, תוכלי להגיע לדייט בהנאה וליצור תענוג פנימי עמוק בתוכך וגם אצל בן הזוג. גם אם במקרה הדייט הוא לא הבחור המיועד, את יוצרת לעצמך חיים חדשים מכיוון שאת לומדת ליהנות מן החיפוש הזה.

אשה יקרה, מטרת החיים היא לא מציאת הזוגיות! היא חלק נכבד מן המטרה. המטרה הגדולה היא להגיע לגן עדן, וזאת על ידי תענוג פנימי אמיתי, ניקוי הפחדים והחששות וגילוי עצמך בתוכך.

דעי שכאשר את תהיי נקייה, יגיעו לחייך אנשים נקיים. ככל שתעבדי על עצמך בצורה יותר עמוקה, כך תמצאי אנשים בחיים שייצגו את עצמך. זכרי:  דומה מושך דומה ולכן כדי להגיע לדייטים איכותיים ולמצוא זוגיות חזקה לטווח ארוך, יש להשקיע בתוכך, לערוך את החיפוש בעצם בתוכך במקום באתרי היכרויות ורק אז, לראות מה מגיע לחייך.

לסיום נשים יקרות, יש לנו הזדמנות להפוך את העולם למקום איכותי. הנשיות האמיתית מעולם לא כיכבה בעולם ואפילו הוסתרה בסודיות על ידי תורות מסתוריות. בואו נצא בשנה חדשה זו, נחתוך את דגל האשמה ונראה לגברים מי פה הגבר ומי האישה.

 

 

 

 

נגה אלאיזה  תקשור דרך מייל. http://www.youtube.com/watch?v=8tDWDM7kVwk




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב