דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לקנות לבר מצווה ? 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2505 פעמים ]

מה לקנות לבר מצווה ?

 

אם אי פעם ניסית לקנות מתנת בר מצווה למתבגרים הצעירים, ודאי נתקלת בבעיה נפוצה: לילדים בגיל בר מצווה קשה לקנות מתנות כמו שקשה לארגן להם מסיבות בר מצווה וכמו הרבה דברים אחרים שקשורים בגיל הזה. לכל אחד מהם יש את הטעם והסגנון האישיים שלו, חלקם מושפעים מאופנות חולפות ואחרים לא, כך שהצעד הראשון בהחלטה מה לקנות לבר המצווה שבפתח, הוא לגלות מעט על הילד או הילדה. אם זה לא כל כך אפשרי, הנה מספר הצעות למתנות בר מצווה שכמעט לעולם לא יאכזבו.

 

מתנה לבר המצווה – נגן MP3

נגני מוזיקה תמיד פופולאריים ומבוקשים כמו גם שימושיים. כמובן שיש מתבגרים רבים שיעקמו פרצוף אם הנגן איננו אייפוד, אבל רבים אחרים ישמחו לקבל נגן MP3 אם עדיין אין להם כזה. כדאי לחפש מכשיר שגם קולט רדיו כדי שיאפשר להם גיוון כשנמאס להם להאזין שוב ושוב לאותם השירים. בנוסף נסה למצוא נגן שלא מצריך חוטים וכבלים שונים, אלו יכולים בקלות ללכת לאיבוד בחדרו של נער בן שלוש עשרה. יש נגני MP3 רבים שמיועדים פשוט לחיבור USB והם הנוחים ביותר בייחוד כשמדובר בילדים בגילאי בר מצווה.

 

עוד מתנה לבר מצווה – משקפי שמש

יכול להיות שמשקפי שמש נשמעים נדושים לחלק מכם, אבל העובדה היא שהם תמיד באופנה. משקפי שמש נחשבו תמיד ועדיין נחשבים לגזעיים וצעירים. יש היום מגוון מאוד נרחב של משקפי שמש כך שבלי ספק אפשר למצוא את הסוג המתאים ביותר לכל נערה בגיל מצוות .

 

מתנה יותר לבת מצווה – ארנק

לא כל כך יתאים לילדה בגיל בת מצווה אבל ארנק הוא כמתנה נהדרת ל-מועדון בת מצווה למרות שפעמים רבות מתעלמים ממנו ולא חושבים עליו כלל. נערות צעירות מתחילות לצאת בערבים עם חברים וחברות לקניון, לסרט, לקניות או סתם לטייל והן זקוקות לתיק קטן או ארנק לשים בו כסף, תכשיטים, איפור וכדומה. יכול להיות שלילדת בת המצווה שלך יש כבר ארנק או תיק אבל בהחלט יתכן שהיא לא מרוצה ממנו, שהוא לא באיכות טובה ו/או לא בסגנון שהיא אוהבת. לבנות מצווה כדאי לנסות ארנק מעוצב ובאיכות טובה, ולבנים ארנק עור איכותי ומרשים.

 

עוד מתנה לבני מצווה – משחקים

משחקים זו מתנה שמומלץ להביא ל-מועדון בת מצווה זוהי הצעה מאוד נרחבת למתנה וכדי להצטמצם ולהחליט על סגנון משחק ספציפי יש להכיר את הילדה שחוגגת בת מצווה. רוב הילדים בגיל הזה אוהבים מאוד משחקי מחשב וחלקם אוהבים מאוד גם משחקי שולחן מאתגרים. רבים מהבנים במיוחד אוהבים גם משחקי קלפים שאוספים ומחליפים, אכן התופעה הזו לא תמיד נעלמת בגיל הילדות…

 

מתנה אולטימטיבית לבר מצווה – טלפון נייד

כאמור מתנה אולטימטיבית ל-מועדון בת מצווה היא טלפון נייד, מאחר ולילדים רבים בגיל ברבת מצווה יש כבר טלפון נייד אבל לרבים אחרים עדיין אין. אלו שאין להם או שהוריהם לא מעוניינים שלילד יהיה טלפון נייד או שקשה להם כלכלית לקנות אותו לילד. עם זאת, מתבגרים צעירים ובייחוד מתבגרות בנות מצווה, מדברים המון ולכן רכישת טלפון נייד למתבגר יכולה ליצור בעיה חדשה להורים. חלופה טובה היא רכישה של טלפון נייד שהשיחות בו שולמו מראש לתקופה ארוכה.

אתר ממנו נלקח מידע

 

 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב