דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפלקסולוגיה 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2941 פעמים ]

רפלקסולוגיה היא תורת לחיצות שפותחה על ידי מטפל אמריקאי, והיא מבוססת על השקפה שלפיה יש ללחוץ על נקודות מסוימות בגוף כדי לזרז הליכי ריפוי טבעיים. אותה השקפה אומרת שאותן נקודות עליהן המטפלים לוחצים, משפיעות על גופנו. למעשה, המטפל לוחץ על נקודות מסוימות בכף הרגל, ולחיצות אלה גורמות להתרחבות כלי הדם, דבר שמסייע בהאצת קצב חילוף החומרים ולתחושה פיזית טובה יותר. אנשים שמטופלים ברפלקסולוגיה מעידים שאיכות השינה שלהם השתפרה, וכך גם מערכות שונות בגוף.

אילו יתרונות יש לטיפולי רפלקסולוגיה?

 

לטיפולי רפלקסולוגיה יש יתרונות רבים, אך בראש ובראשונה יש להבין שלא מדובר על טיפול פולשני או לא נעים, אלא על טיפול נעים ורגוע. למרות זאת, חשוב להבין שמדובר על הכסף שלכם, ואין ספק שאתם לא מעוניינים להשקיע אותו לשווא, לכן מומלץ לבחון לעומק האם המטפל אליו ניגשתם הוא מטפל מוסמך, והאם יש לו ניסיון וותק בתחום.

 

לטיפול רפלקסולוגיה יתרונות רבים נוספים והם: הרפיית שרירים תפוסים, הקלה בתסמונות שקשורות למערכת העיכול – גזים, עצירות, מעי רגיז, שלשולים וכדומה. הטיפול מהווה טיפול מנע למחלות רבות, מסייע בריפוי לאחר ניתוחים, מסייע להקל על סימפטומים שונים כמו קוצר נשימה, מתח, כאב, מיגרנה, פעימות לב מואצות ועוד.

ומה חשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים?

 

מדובר על טיפול נוח במיוחד, בעיקר משום שלאנשים אין בעיה לחשוף את כפות הרגליים שלהם. בדרך כלל, לא צריך הכנה מיוחדת או אישור מרופא כדי להתחיל את ההליך (מלבד נשים בהיריון, או אנשים עם בעיות פיזיות מורכבות), וכל שעליכם לעשות כדי להתחיל את הטיפול הוא לקבוע תור אצל מטפל.

טיפול אורך בין 45 דקות לשעה, בביתכם, בבית המטפל או בקליניקה שלו. אנשים רבים מעדיפים לקבל את הטיפול בביתם, שכן לאחר מכן הם יכולים להיכנס להתקלח או לנוח, במקום להתרוצץ. רצוי לברר האם המטפל אליו אתם פונים מקיים את הטיפולים גם בבית.

 

חשוב להבין, רפלקסולוגיה אינה תחום רפואי, ולמטפלים אין הסמכה רפואית, אך התחום בהחלט מצריך הסמכה. כדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר, וכדי להבטיח שאת כספכם אתם משקיעים במקום הטוב ביותר, מומלץ לברר מהי ההסמכה של המטפל אותו אתם בוחרים, מהן ההמלצות עליו וכמה שנים הוא עוסק בתחום. ככל שחוג הלקוחות שלו גדול יותר, כך ניתן להסיק שהוא פועל כבר זמן רב, ואנשים שקיבלו אצלו טיפול טוב בחרו להמשיך לקבל אצלו טיפולים, כך שרצוי לקחת זאת בחשבון. 

הבית בהרדוף - מרכז טיפולים חמים ונעים לנשים בהריון, שרותי תמיכת לידה באמצעות דולה, טיפולי עיסוי הריון, הכנה ללידה ורפלקסולוגיה מקצועיים . www.harduf-home.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב