דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1731 פעמים ]

קידום אתרים הוא הדרך לגרום לאתר אינטרנט להופיע במקום הראשון, או באחד המקומות הראשונים של רשימת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש. רוב הגולשים מגיעים לאתרי אינטרנט באמצעות חיפוש במנועי חיפוש, ולכן ההשקעה בתחום זה היא חשובה.

קידום אתרים – למה זה כל כך חשוב?

כאמור, רוב האנשים מגיעים לאתרים אינטרנט דרך מנועי החיפוש. אך כאשר גולש מקליד מילה או מילים במנוע החיפוש ומקבל רשימה של תוצאות, הוא לא מחפש אתרים לכל אורך הרשימה – הרשימה עשויה להכיל אלפי אתרים. הגולש מתמקד בדרך כלל בשניים או שלושה האתרים הראשונים שברשימה, ובכל אופן בעמוד התוצאות הראשון. רק לעיתים נדירות ממשיכים לחפש בעמודים הבאים. לכן, בעל אתר שרוצה שהגולשים יכירו את האתר שלו צריך לדאוג לכך שהאתר שלו יימצא באחד המקומות הראשונים ברשימה. הפעולות שגורמות לאתר להתקדם ברשימה נקראות קידום אתרים.

קידום אתרים – כיצד זה פועל?

מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט בחיפוש אחר אתרים בתחומים שונים, ומסווגים את האתרים על פי האיכות שלהם. לכל מנוע חיפוש קריטריונים שונים מעט לגבי מה קובע את איכות האתר, אך הכללים הבסיסיים זהים. ראשית, אתר שבו מופיעות מילות המפתח של נושא האתר פעמים רבות יחסית, נחשב לאתר איכותי. המילים צריכות להופיע לא רק בדפי האתר, אלא גם בתגי המטא שלו, כלומר בקוד האתר. לכן שהלב הראשון של קידום אתרים הוא הוספת מילות מפתח וטיוב האתר. גם עדכונים שוטפים של האתר גורמים למנועי החיפוש להבין כי מדובר באתר פעיל ואיכותי.

קישורים נכנסים
שיטה נוספת של קידום אתרים במנועי חיפוש מתבססת על התפיסה של מנועי החיפוש, שאתר שיש אליו קישורים באתרים רבים, הוא ככל הנראה אתר איכותי שכדאי להיכנס אליו. לכן ככל שיש ברשת יותר קישורים לאתר, כך הוא יקודם במנועי החיפוש. אלא שהקישורים חייבים להיות רלוונטיים לתוכן האתר, שאם לא כן – מנועי החיפוש יזהו אותם כקישורי ספאם ויתעלמו מהם. הקישורים יכולים להופיע באתרים בנושאים הקשורים לנושאי האתר, או בתוך מאמרים בנושא רלוונטי המופיעים באתרי מאמרים. כדאי להיעזר בשירות של חברה לקידום אתרים, כדי לוודא שהתוצאות של הפעולות אכן תהיינה טובות.

בניית הקישורים אינה עניין פשוט ואין לעשותו בקלות דעת מאחר ובנייה של קישורים יכולה להיות שלילית כפי שהיא יכולה להיות חיובית לכן תמיד כדאי להיזהר. ולהתייעץ עם מומחה בתחום, או אדם בעל נסיון, כמו כן אפשר תמיד לקרוא חומר כתוב בנושא. למעשה גוגל ממליצים להבין באופן בסיסי קידום אתרים לפני בחירת חברה לקידום אתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב