דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי פונים למשרד חקירות? 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1824 פעמים ]

מתי פונים למשרד חקירות?

משרד חקירות מהווה גוף העוסק בחקירות של תעלומות ומצבים של ספקות וחוסר וודאות לגבי אמינות הסובבים אותנו ובעיקר הקרובים אלינו. משרד החקירות הוא אותו הגוף שממונה על חקירה פרטית, של מקרים שאינם מערבים הפרות חוק (או שלפחות כלפי חוץ נראה כי ההתנהלות של המשתתפים בפרשיה היא חוקית לכל דבר). לעיתים אנו עשויים לחוש תסכול רב כאשר אנו נתקלים במצבים "שמריחים" כלא חוקיים. מקרים כאלה מערבים הרבה מאד פעמים חוסר מוסריות והגינות. הבעיה עם מקרים כאלה נעוצה בכך שהם נופלים ב- "שטח אפור", המשטרה אינה יכולה לסייע ביחס אליהם וכן גופים אחרים מוגבלים. לעומת זאת, משרד החקירות קיים בדיוק בשביל מצבים שדורשים חקירה ומעקב ואינם נכנסים לתחום ה- "לא חוקי" ולפעמים צריך למצוא את הפעילות הלא חוקית, שאותם אנשים מבצעים, במקרים כאלה, פונים לשירותי משרד חקירות.

משרד חקירות – מקרים לדוגמה:

מן הפסקה הקודמת ניתן להסיק כי משרד חקירות עוסק אך ורק במקרים או פרשיות שמערבות חוסר מוסריות או חוסר הגינות. חשוב לציין שלא כך הדבר. על מנת להמחיש ולשפוך אור על תפקידו ומהותו של משרד חקירות, נעזר בדוגמאות למקרים שעשויים לדרוש מעורבות של משרדי חקירות.


    • אחד המקרים הנפוצים בהם יש צורך בהשכרת שירותי חקירות הוא המקרה של חשד בבגידה של בן או בת הזוג – חקירות אישות. החשד בבגידה עשוי להיות מעיק ומסתכל ולעיתים עד שלא נראה הוכחה קיימת ומוחלטת לקיומה או לאי קיומה של בגידה, לא נוכל לחזור לניהול חיי יומיום תקין וכמובן שנמשיך בניהול לא תקין של הקשר הרומנטי שלנו. כמו כן, מקרים של חקירות הנודעות לחשיפת בגידות עשויים להיות רלוונטיים מאד כראיות בתיקי גירושים.
    • מנגד- קיים כמובן התפקיד המרכזי של משרד חקירות פרטי במציאת בני משפחה, קרובים או חברים, איתם נותק הקשר עם השנים. במדינת ישראל בעיקר, קיים צורך גדול בתחום זה של שירות משום שאנשים רבים איבדו את עקבות הקרובים להם במלחמת העולם השנייה, במהלך ניסיונות בריחה ובמהלך ניסיונות הכניסה לארץ. לעיתים, איתור של שכן מימי העבר יכול לסייע בשחזור רגעיו החיים האחרונים של אדם אהוב. לפעמים חוקר פרטי נדרש לאתר חברי ילדות, חברים מהצבא ועוד.

כמובן שקיימים מקרים רבים נוספים אך שני מקרים אלה משקפים במשהו את תפקידו המשמעותי של משרד החקירות, אשר יודע להפעיל את החוקר הפרטי המתאים ביותר לכל נושא כמו: חקירות הכיסוי, מעקבים" תצפיות ועוד(רק לא נערות פיתוי).

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב