דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גמר היורו 2012 בין ספרד נגד איטליה 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2008 פעמים ]

היום בקייב ב21:45 לשעוננו יערך גמר היורו 2012 ספרד מול איטליה, במשחק המכריע של היורו הן מבחינת מי תנצח ותיקח את הגמר והן מבחינת מי הטובה מבין שתי הנבחרות החזקות הללו.

ספרד הגיעה ליורו כפייבוריטית (יחד עם גרמניה) בכדי לנצח בגמר, בניצוחו של המאמן ויסנטה דל בוסקה שהביא את ספרד כזוכה לגמר המונדיאל ב2010  ושוערה הבלתי מעורער איקר קסיאס שספג בחמישה משחקים רק שער אחד.

לעומת זאת איטליה שספגה מהלומה קשה עקב פרשת השחיתות ,ההפסדים במשחקי ההכנה ליורו ובנוסף לכל זה גם הפסד 3-0 לרוסיה, באה לאחר חודשיים של ייסורים והגיעה להתמודד נגד ספרד בגמר.

שתי הנבחרות באות חדורות מוטיבציה בכדי לנצח, על כל אחת מונחת משקל רב על גבה. איטליה חייבת להראות שגם עם כל הקשיים והתלאות אשר עברה עדיין היא יכולה לעשות זאת ולהוכיח ליבשת מי היא, לעומת זאת ספרד חייבת לנצח כיוון שהיא לא יכולה לאכזב את התואר איתו היא באה כפייבוריטית           . מבחינתה היא חייבת להמשיך את רצף הזכיות ולזכות ביורו לאחר שהוכיחה לעולם מי הנבחרת הכי טובה במונדיאל.

ספרד הגיעה לגמר כאשר ניצחה בפנדלים 4:2 את פורטוגל ואיטליה עלתה כאשר סיפקה את אחד המשחקים הטובים ביותר ביורו 2012 כאשר ניצחה 2-1 את גרמניה.

ללא ספק המשחק הוא קרב בין השוערים בופון לקסיאס, כאשר בופון הוא המנוסה בן ה34 שוער הנבחרת משנת 1998 שעבר לא מעט בחייו כשוער וידוע כשונא לחטוף שערים. מולו קסיאס בן ה30 שמשנת  2000 ועד היום הוא השוער הכי ותיק של נבחרת ספרד.

גם ההגנה משחקת פה תפקיד חשוב בין יריביה של ברצלונה וריאל מול יובנטוס, סרחיו ראמוס ופיקה מספרד נגד בונוצ'י וברזאלי מאיטליה, נכון שקשה לעבור את התיאום המושלם שבין בונוצ'י וברזאלי שמשחקים ויחד ביובנטוס אבל כבר ספרד הוכיחה שבטורניר הזה התיאום של ברצלונה וריאל שווה ערך לזו של איטליה גם אם השחקנים יריבים בליגה, כאן הם מתואמים ויהיה מעניין לראות את התיאום של איטליה מול שיתוף הפעולה המדהים של ספרד.

בספרד אין ממש חלוץ ססק פברגאס מתפקד כמעין חלוץ לספרד שהבקיע בטורניר הזה 2 שערים וגול אחד מפנדל מול פורטוגל למרות שדל בוסקה לא מאמין בשיטה הזו אפשר לומר שפברגאס עושה זאת. לעומתה איטליה מביאה שני חלוצים מריו באלוטלי ואנטוניו קסאנו שעברו את רף הציפיות והביאו עימם רוח קרב.

אין ספק שמשחק כדורגל כזה יהיה זכור לטובה ביבשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב