דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח משכנתא - הדירה שלכם לתמיד 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 5068 פעמים ]

 

ביטוח משכנתא מבטיח למשפחה שלכם, כי במקרה של פטירת אחד מבני הזוג שלקחו את המשכנתא וחוסר יכולת להמשיך ולשלם את תשלומי המשכנתא תהיו מכוסים, והדירה תישאר שלכם ללא צורך להחזירה לבנק על מנת לפרוע את יתרת ההלוואה שנותר לכם לשלם. מדובר על מוות מכל סיבה שהיא – תאונה, מחלה וכדומה. אי אפשר להפריז בחשיבות ביטוח זה. ללא פוליסת ביטוח משכנתא עלולה המשפחה לאבד את הדירה מכיוון שאם המפרנס העיקרי נפטר ואין לבן הזוג השני אפשרות לעמוד בתשלומי המשכנתא החודשיים עלול הבנק לממש את זכותו בדירה ולנכס אותה לעצמו כדי לפרוע את ההלוואה שלקחתם. במצב כזה תשאר המשפחה ללא הבית. ביטוח משכנתא מגן על המשפחה במצבים כאלה ומבטיח את המשך התשלומים לבנק כסידרם.

 

ביטוח חיים למשכנתא – חובה בהרבה מקרים

במקרים רבים שבהם תרצו לרכוש דירה באמצעות לקיחת משכנתא מהבנק, רכישת ביטוח חיים למשכנתא עשויה להיות תנאי הכרחי לקבלתה משכנתא. ביטוח משכנתא הוא ביטוח מסוג ריסק ואינו כולל מרכיב חיסכון. הביטוח מקל על המשפחה במקרה של מוות בהשלמת פירעון ההלוואה ולא מעבר לכך. אין לראות בביטוח זה תחליף של ביטוח חיים רגיל שנועד להבטיח את בטחונה של המשפחה במקרה של פטירה או הגעה לגיל פרישה.

במידה ואתם סובלים ממחלות כרוניות כגון סכרת, מחלות לב שונות, סרטן וכדומה תוכלו לעשות ביטוח משכנתא במיועד במיוחד למקרים אלו.

 

ביטוח חיים – לעתיד יציב יותר

ביטוח חיים איננו מחליף את ביטוח משכנתא למרות שבשניהם יש מרכיב של כיסוי במקרה מוות . ביטוח משכנתא דואג להמשך רציף של תשלומי המשכנתא במידה ואחד מבני הזוג נפטר ואילו ביטוח חיים מורכב משני סעיפים עיקריים – ריסק, שהוא תשלום חד פעמי של סכום מסויים הניתן למשפחה במידה ובעל הפוליסה נפטר מכל סיבה שהיא. והסעיף השני הוא סעיף של חיסכון פנסיוני המאפשר לבני המשפחה להמשיך באותה רמת חיים שנהנו ממנה טרם הפרישה של בעל הפוליסה. ביטוח זה מאפשר למשפחה להמשיך באותה רמת חיים גם כשבני הזוג יצאו לפנייה ואינם עובדים עוד. מוטב להתחיל ביטוח חיים פנסיוני כמה שיותר מוקדם שכן תשלומי הפנסיה הללו הם ביחס ישיר לזמן החיסכון ולסכומי החיסכון שקבעתם בעת רכישת הפוליסה.

ביטוח חיים הוא אולי הביטוח החשוב ביותר שתעשו עבור משפחתכם ביטוח. חיים מאפשר לכם חיים יציבים לאורך זמן מבלי לשאול עצמכם מה יקרה ביום הפרישה או מה יקרה במקרה קיצוני של מוות שבו תישאר המשפחה בלי מפרנס עיקרי. ביטוח חיים מאפשר לכם באמצעות חסכון פנסיוני איטי להבטיח את שלמות המשפחה ואת רמת החיים שלה לאורך זמן גם לאחר שאתם כבר לא עובדים.

מומלץ להתחיל ביטוח חיים פנסיוני כבר בשלבים הראשונים של הקמת המשפחה כדי ליהנות מחסכון גדול יותר בעת הצורך.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב