דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הימנעות מסרטן השד 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1788 פעמים ]

ישנן נשים שיש להן רקע במשפחה של מחלת סרטן השד, מדובר במחלה שעשויה לעבור בתורשה ולכן על אותן נשים ללכת ולהיבדק בכדי לשלול את המחלה. אותן נשים צריכות לגשת לעשות בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד בכדי לבדוק באם הן חלילה חלו ובמידה וכן, הגילוי המוקדם עשוי להציל חיים של ממש ולאפשר לעבור את המחלה בצורה קלה יותר.

את הופעת סרטן השד ובכלל מחלות קשות אחרות לרוב ניתן למנוע באמצעות קיום אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, אכילת מזון בריא, מניעה מעישון ועוד, כאשר אין זה מבטיח כי מי שיחיה כך יאריך חיים ללא כל מחלה אך זה בוודאי מצמצם את האפשרות לחלות .

כיום ישנם מחקרים שמוכיחים כי גם ההיבט הנפשי מהווה גורם משמעותי בנטייה של כל אדם לחלות. אנשים הנוטים להיות בדיכאון או לחשיבה שלילית משפיעים על הגוף בצורה לא טובה וגם כאשר הם חולים במחלה כלשהי, חלילה, אין להם את הכוחות ואת החשיבה האופטימיות בכדי להתמודד מול הקושי הרב שיש בהליך קשה שכזה.

מתי צריך ללכת לבדיקת סרטן השד?

הדעות בנושא זה חלוקות שכן, יש מי שאומר שצריך ללכת להיבדק החל מגיל ארבעים, אך מכיוון שמחלה זו פוגעת באחוז מסוים גם בבחורות צעירות, הרי רצוי להתייעץ עם רופא הנשים ולשאול לדעתו בנוגע לבדיקה שכן לעתים הרקע הרפואי המשפחתי עשוי להיות גורם מכריע וקובע לעניין הבדיקה והמועד שיש לעשותה.

סרטן השד זו מחלה שתוקפת את הנשים בכל העולם ולכן אין לזלזל בבדיקות המוקדמות לגילוייה, חשוב להגיע ולהיבדק גם כאשר מרגישים בריאים ושהכל כמו עובד כמו שעון, שכן לעתים המחלה מתחילה בצורה שקטה ולא ניתן לראות או להרגיש כל סימן לקיומה וכמובן באם נוצרת תחושה מוזרה בחזה אזי יש לגשת להיבדק בדחיפות.

מידע אודות המחלה

האינטרנט הינו ערוץ המידע המרכזי ביותר שיש כיום, וכך באם רוצים לחקור ולקבל יותר מידע על המחלה, הרי ניתן להיכנס לאחת האגודות העוסקות בתחום זה ולקרוא את המידע המקצועי המובא שם, כמו גם אפשר להשתתף בפורומים שעוסקים בתחום הרפואה ולשאול שאלות את הצוות המקצועי שמלווה את הפורומים הללו.

כל מידע שאתם קוראים באינטרנט אין לקבל החלטה על פיו לגבי סוג הטיפול שמתאים לכם שכן, כל אחד שונה לגמרי מבחינת רפואית ואין לעשות השוואה בין מקרה אחד לשני, אלא ללכת לקבל יעוץ אצל רופא אשר יבחון את המקרה הבודד שלכן.

שחזור שד - סרטן השד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב