דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תסתכל לפחד בעיניים 

מאת    [ 30/06/2012 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 1977 פעמים ]

7 בבוקר. שעון מעורר מצלצל.... אתה בשקט משתיק אותו ומתחיל להתלבש.  אין ברירה אחרת. חייב ללכת לעבודה.

עצור רגע...האם שאלת את עצמך אם יש לך ברירה אחרת?

אתה לא חייב ללכת לעבודה, למעשה אתה לא חייב שום דבר. האם חשבת אי פעם אם אתה יכול לשנות את המצב? אני בטוחה שכן, אני גם בטוחה שאתה רוצה לשנות את המצב, אבל משהו מחזיק אותך... משהו שלא נותן לך אפשרות לקבל החלטה הזו, לצאת לדרך חדשה, דרך של מימוש עצמי, להיות מי שתמיד רצית להיות ולעסוק במה שתמיד רצית לעסוק.

אז מה זה המשהו הזה?.

אני אשאל אותך שאלה: כמה פעמים אמרת לעצמך "נמאס לי כבר מהמצב הזה, כל יום ללכת לעבודה, נמאס לי מהשגרה, לחזור גמור מעבודה כך שבקושי נשאר לי זמן וכוח לעצמי, למשפחה שלי, לתחביבים שלי... אני רוצה שינוי!".

זאת בדיוק הנקודה. אתה מפחד מהשינוי , אתה מפחד להחליף את הישן בחדש, את הידוע בלא ידוע, לקחת צעד אחד קדימה בחיים שלך, לקחת אחראיות על התוצאות בחיים שלך, אתה מפחד כי אתה לא מספיק מאמין בעצמך – ואם זה לא יעבוד? ואם זה לא ילך?

אתה מפחד לעשות שינוי בגלל התחייבויות קיימות – משפחה שצריך לפרנס, ילדים, תשלומים ומיסים שצריך לשלם, למרות שעמוק בלב אתה יודע שככל שהזמן עובר וכלום לא משתנה, הכאב מתחיל להיות יותר מורגש וחזק. אתה לא מגשים את עצמך, את הפוטנציאל שלך!

אתה מפחד מכישלון. אתה מעדיף להמשיך להיות כמו 95% מהאנשים, הרוב, שלא מעיזים לעשות שום צעד כדי לשנות את החיים שלהם, כי הם מפחדים מלהיכשל, כי אתה, כמוהם, מושפע מהסביבה – מה יגידו החברים, המשפחה אם אכשל?

כדי להגיע להצלחה ולהגשמה, הכרחי להיכשל. להיכשל זה אומר לעשות טעות , ללמוד ממנה לקח, ולתקן אותה על מנת לא לחזור עליה שוב, כי לחזור על אותה טעות פעמיים זה כבר טיפשי.

הפחד הוא דבר וירטואלי הוא לא קיים. הוא מופיע במחשבות כל פעם שאתה מחליט לעשות שינוי:

"ואם זה לא ילך? ואם אני עושה טעות? ואם אני אפול?" מי שלא מעיז, לא מגיע רחוק, הוא תמיד נשאר באותו מקום, באותו עולם בו הוא חי היום.

הפחד הוא המפלצת הגדולה שעומדת ומסתכלת לך בעיניים. כן.. ממש מפחידה המפלצת הזאת. תסתכל לפחד בעיניים ותגיד: אני לא מפחד מהשינוי, אני לא מפחד מהכישלון, אני לא מפחד ממך אבל אני כן מפחד להישאר באותו עולם בו אני חי היום. הפחד הכי גדול שלך צריך להיות  מפני העולם המקובה,  הסטנדרטי, המשעמם, המונוטוני שאותו אתה חווה כל יום. תהפוך ת הפחד שלך לדחף!

ברגע שתסתכל לפחד בעיניים ותתגבר עליו, העולם ייפתח מפניך, שום כישלון לא יעצור אותך, וללא ספק תגיע לאן שתמיד רצית להגיע, ותהיה מי שתמיד חלמת להיות.

אבל על מנת להתגבר על הפחד הזה בצורה יותר קלה, על מנת להאמין בעצמך ולחזק את הביטחון העצמי שלך, תצטרך גם לעבוד על איזון המצב האנרגטי שלך. כי כל הרגשות של פחד, חוסר ביטחון וחוסר אמונה מעידים על מצב אנרגטי נמוך.

בטח אתה שואל – מה זה אומר מצב אנרגטי מאוזן?

אם אתה באמת רוצה לממש את עצמך, לעשות שינוי ולצאת לדרך החדשה, לחזק את האמונה שלך ולהתמודד עם הפחד, ממש בעוד כמה ימים אני הולכת לקיים סדנה יחד עם הקולגה שלי יפה אפשטין. הסדנה נקראת: ממחשבה למציאות....אחרת"

תוכל לקבל את כל הפרטים לגבי הסדנה כאן בקישור:

http://www.holisticare.co.il/sadnadiana

 

אל תיתן לפחד להשתלט עליך. שינוי זה דבר טוב. קח את עצמך בידיים וצא לדרך  אל השינוי

תיכנס לדף ותבטיח מקומך כבר עכשיו. תזכור – אלו הם חיים שלך ורק אתה יכול לשנות אותם על ידי שתחליט לקחת את ההגה בידיים ולצאת לדרך ההגשמה ומימוש הפוטנציאל שלך.

נשמח לראותך בסדנה וזו בהחלט יכולה להיות מתנה מדהימה לא רק לעצמך אלא לכל העולם – לצאת לדרך מימוש הפוטנציאל והגשמה עצמית שלך.

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment


לקבלת סדרה של 10 טיפים - "כיצד לפרוץ דרך ולהגשים את עצמנו" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ואימייל והם מיד שיילחו אליך, טיפ אחד כל 4 ימים. הניסוח הוא בלשון זכר אך פונה לשני המינים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב