דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך השלם למכונות כביסה 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3153 פעמים ]

המדריך השלם  - מכונות כביסה

כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם מכונות הכביסה מתבלות ומאבדות מהאפקטיביות שלהם. למי מאיתנו שצובר הרי כביסה מדי שבוע ומחכה לרגע המיוחל בו יגיעו הגמדים לכבס אותה בלילה, מי מאיתנו שעדיין מעביר את הכביסה לאמא/ לאשה/ לבעל/ כל מי שמוכן לקחת, והעיקר לא לכבס, ולמי מאיתנו שעדיין מחפש – המדריך המקוצר לשמירה על מכונת הכביסה ולהפעלתה נכתב בדיוק עבורכם.

למעשה, אפשר לחלק את העולם לשניים בכל מה שקשור לכביסה – אלו שאוהבים לכבס ואלו שלא. אולם תיקון מכונות כביסה כאשר אלו מתקלקלות הינו חוויה שלא נעימה לאף אחד. בייחוד כאשר ההמתנה לשירותיו של טכנאי מכונות כביסה יכולה להיארך כמה ימים, לגזול זמן בו היינו אמורים להיות בעבודה ולעלות לא מעט כסף. כדי למנוע את ההמתנה הארוכה להגעתו של טכנאי מכונות כביסה רצוי להכיר קודם כל, את הפלטפורמה המקוונת, המאפשרת כיום את הזמנת שירותי תיקון מכונות כביסה בכל שעה, גם באמצע הלילה.

במקום לבזבז זמן יקר ומיותר, במקום להוציא כסף על ביקור שבסופו מכונת הכביסה לא תוקנה ובמקום לאבד ימי עבודה, מציע האינטרנט הזמנה של טכנאי מכונות כביסה ביום ובשעה שנוחים ללקוח, בלי המתנה מיותרת. יתרה מכך, באתרי האינטרנט יכולים הלקוחות למצוא מחירים משוערים על מגוון שירותי תיקון מכונות כביסה ומידע המסייע לזיהוי התקלה. כעת, כאשר אנו יודעים מה לעשות אם מכונת הכביסה מתקלקלת, עכשיו אפשר לקרוא על כיצד לשמור עליה על מנת שלא תתקלקל.

ראשית, בתאים של מכונת הכביסה חשוב מאוד לדעת היכן יש לשים את המרכך ואיפה את האבקה. הכנסת נוזלים לתא המיועד לאבקת הכביסה עלול להרוס את המכונה ולכן, גם אם עלון ההוראות איננו, ניתן לגגל באינטרנט לדגם המכונה המבוקש ולבדוק על מקומות הזנת חומרי הכביסה הנכונים. כמו כן, ניתן למצוא באינטרנט מידע רב על כמות האבקה שיש להכניס לתא, מהו הגובה האידיאלי של הטמפרטורות לכביסה וכיו"ב.

כמו כן, ישנם חוקים אוניברסליים שמרביתנו לא מייחסים להם משמעות השומרים על המכונה לבל תצריך שירותי טכנאי מכונות כביסה כל שני וחמישי. רבים מדלגים על חוקים אלו, מה שמגביר את הבלאי של המכונה, בייחוד כאשר מעמיסים בה כבסים עד מקסימום התכולה, או מפעילים אותה שוב ושוב ברצף.

הכללים השומרים על מכונת הכביסה פעילה למשך זמן רב ועל קצב בלאי נמוך הם פשוטים וקלים לביצוע. ביניהם, ככתוב, הימנעות מהפעלה רצופה של מכונת הכביסה משך מספר פעמים והעמסת יתר של כבסים לתוכה. כמו כן, יש לנגב את גומית הפתח שלה בתום כל הפעלה, כך שזו לא תינתק ממקומה עם הזמן. חשוב מאד לנקות לכלוכים המצטברים בחלקה האחורי של המכונה, וכן להימנע מכביסות בהן בגדים עם כפתורים או רוכסנים, העלולים להיתקע בפתחי התוף.

תגיות: תיקון מכונות כביסה,טכנאי מכונות כביסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב