דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטחון מרבי בהתקנת סורגים ומעקות 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2140 פעמים ]

בטחון מרבי בהתקנת סורגים ומעקות

התקנה של סורגים ומעקות בכל בית הינם הבסיס לתחושת ביטחון ויצירת שלווה בביתנו משכננו. בין אם מדובר בילדים, מבוגרים, או בעלי חיים, הרי שהסכנה הטמונה באפשרות של נפילה או פריצה עלולה להיות בעלת השלכות הרות גורל. למעשה, התקנה של סורגים בבית הינה הצעד הראשון בכל בית בו יש ילדים או מבוגרים, והתקנתם הינה בגדר החובה.

יחד עם זאת, המגוון הרחב של סוגי סורגים ודגמי מעקות המיוצרים ומשווקים כיום, מבלבל ועשוי לגרום לקבלת החלטה שגויה, המתבססת על שיקולי אסתטיקה או נוחות, תקציב או התאמה לקו העיצוב הכללי בבית, כאשר השיקולים הבטיחותיים נדחקים מעט הצידה. התהליך הזה מאפיין בחירה של אלמנטים רבים בעיצוב פנים, כאשר השאיפה ליצירת מראה אסתטי בבית גורעת מהמטרה האמיתית של האלמנטים השונים, שירות האדם וצרכיו.

בין אם מדובר ברהיטים סלוניים או רהיטים בחדרי השינה, כמובן שלאסתטיקה מקום חשוב בתחושה שתיווצר בתוך הבית, וכן ההרמוניה הכללית המתאפשרת תודות לשילוב מגוון חפצים בעלי סגנון זהה או דומה. אולם יחד עם זאת ואולי אפילו הרבה לפני, בחירה של כל אחד מרהיטי הבית, עליה להתבסס על שיקולים פרקטיים ייעודיים הידועים ומוחלטים מראש. בין אם הדירה ממוקמת בקומות העליונות של הבניין או דווקא בקומות הסמוכות לקרקע, אין ספק שמיגון הדירה באמצעות סורגים הינו הכרחי.

מי שכבר יש לו בעל חיים יודע שאלו אוהבים את האוויר החופשי, ומחפשים כל דרך להגיע לשם. שלא כבני אדם, יכולת הערכת הגובה של בעלי החיים אינה מתבססת על נתונים חיצוניים והם עלולים לסכן את עצמם. בהתקנת סורגים המותאמים לגובהם ומונעים את הטיפוס מעליהם, אאנו מצילים את בעלי החיים שלנו מאפשרות של נפילה ופציעה.

כאשר מדובר בילדים קטנים או במבוגרים, כמובן שחשיבותה של התקנת סורגים ומעקות איכותיים ובטיחותיים גדולה עוד יותר. התקנה של סורגים בחדרי הילדים חייבת למנוע אפשרות של החדרת הראש ביניהם, או אפשרות של פריצה באמצעות ניסור הסורגים. העובי הממוצע המספיק לשמירה על בטחון הילדים והימנעות מהעברת הראש בפערי הסורגים הינו של 10 מ"מ. כמו כן, חשוב לשמור על רווח של 7-10 ס"מ בין הסורגים עצמם, ולא פחות מכך.

גם בהתקנה של מעקות וגם סורגים חשוב מאד להתייחס אל חומר הגלם ממנו הם מיוצרים ואל חוזקו. ההיצע הרחב כיום מעמיד בפני הציבור מעקות מסוגים שונים, ביניהם מעקות העשויים זכוכית או עץ, מתכות שונות ואפילו שילובים בין החומרים. לעניין הבטיחות, התקנת מעקות זכוכית יעילות יותר למשרדים וחנויות, אולם אין להתקינן בבית בו ישנם ילדים קטנים או מבוגרים, ואילו מעקות ברזל לעומתם יהיו הגנה איכותית הרבה יותר על חיי הדיירים.

מידע על סורגים ומעקות באתר articles.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב