דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזוקת מחשבים לא לחכות לרגע האחרון 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1918 פעמים ]

תחזוקת מחשבים – לא לחכות לרגע האחרון

מי מאיתנו שיציץ מאחורי המחשב, סביר להניח שיגלה בפתחי האוורור שלו מצבורי אבק ולכלוכים אחרים המצטברים עם הזמן. לעיתים אנו שומעים רעשים מוזרים מכיוון המחשב ואיננו יודעים לפענחם, או מקרים אחרים בהם המחשב מתחיל לרקוד מעצמו בעת ההפעלה. חלקנו יזמינו טכנאי מחשבים עם גילוי התקלה הראשונה, אולם כיום, בעידן בו התרגלנו כי מכשירים פועלים מעצמם וכמעט שלא נדרשות פעולות תחזוקה, רובנו נוטים להתעלם מבעיות כאלה ואחרות במחשב, עד שמגיע הרגע השחור.

הרגע השחור הוא הרגע בו אין יותר ברירה אלא להזמין שירותי תיקון מחשבים בהקדם האפשרי, כדי לא למנוע עבודה או תקשורת חיונית. זה מתחיל, כאמור, ברעשים מוזרים מהמחשב או תנודות ורעידות, ממשיך בהאטה משמעותית של זמן עליית התוכנות (שגם אותו חלקנו סובלים בשקט), ממשיך בנפילה של אפליקציות במהלך פעולתן, שירים וסרטים שמפסיקים באמצע, ועד לשלב הבלתי נמנע בו המחשב לא עולה כלל, או נכבה ומסרב להראות סימן חיים בשנית.

הזמנת טכנאי מחשבים יכולה להיות כרוכה, לפעמים, בהמתנה של מספר ימים, בשירות של תיקון מחשבים לא מקצועי או חובבני או בעלות יקרה. זה המקום לציין כי בדיקה תקופתית של טכנאי מחשבים הינה צעד תחזוקה מתבקש, השומר על חיי המחשב לאורך זמן ובאופן יעיל. כדי להימנע מהצורך בהזמנת טכנאי מחשבים ברגע הקריטי ביותר, ישנן פעולות קבועות של תחזוקה החוסכות לא מעט הוצאות.

התקנת אנטי וירוס, בין אם באופן עצמאי ובין אם על ידי טכנאי מחשבים הינה אחד הכלים היעילים לשמירה על המחשב מפני וירוסים לא רצויים ויישומים הפוגעים בו באופן ישיר או עקיף. חשוב לשים לב כי תוכנת האנטי וירוס היא כבדה ולכן רצוי להתייעץ עם טכנאי מחשבים בנוגע להתקנה של תוכנה זו או אחרת, גם אם דרך הטלפון. טכנאי המחשבי יוכל לתת טיפים ומידע מועיל להורדת התוכנה הנכונה. המניעה של צורך בשירות של תיקון מחשבים מתחילה בהגנה על המחשב מפני חדירת וירוסים, וזו אפשרית לא רק באמצעות תוכנת אנטי וירוס, אלא על ידי הימנעות מהורדת קבצי שמע או וידאו ככל הניתן, או מאתרים לא מוכרים.

כמו כן, רצוי להתקין תוכנה לניקוי המחשב ואפילו 'לנקות' את המחשב באופן יזום אחת למספר חודשים. פעולה זו תשמור יל המחשב מהאטת פעילותו ומאגירת קבצים לא שימושיים. רצוי מאוד להזמין טכנאי מחשבים אחת לתקופה, ולו כדי לבצע עדכוני תוכנה ופעולות תיקון מחשבים פשוטות כגון ייעול המערכות הפועלות ושיפור אופן פעילותו הכללית של המחשב. הזמנת טכנאי מחשבים באופן קבוע לצורך בדיקת תוכנות ועדכונים שונים היא הדרך הטובה ביותר לשמור על המחשב האישי שלנו למשך זמן רב.

כתבה על תחזוקת מחשבים מאת מומחי שיווק באינטרנט אינטרניים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב