דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות - כך תשמשו בהם נכון 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2231 פעמים ]

וילונות מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים כבר מאות שנים. השימוש בווילונות נעשה משחר ההיסטוריה למטרות יום יומיות, כגון הפרדה בין חללים שונים בבית או ויסות התאורה הטבעית אשר חודרת אל תוך הבית

בנוסף לכך יש לווילונות גם תפקיד חשוב מאוד בפולחן הדתי, כמו למשל הפרוכת ששימשה בבית המקדש. כיום ישנם סוגים רבים של וילונות אשר מאפשרים שילובים ספציפים  בעיצוב של כל חלל, בין אם מדובר בבית פרטי, מקום בילוי, משרד ועוד.

כל שילוב של וילונות בחלל משפיע באופן דרסטי על האווירה שנוצרת בחלל (חדר שינה, חדר ילדים, חדר תינוקות וסלון), וזאת כיוון שהווילון יכול לשנות את התאורה בחדר ואת חלוקת החלל בו, שני גורמים שהם מרכזיים בעיצוב פנים. מסיבה זו חשוב מאוד להתאים וילונות לחדר בסיוע מומחים אשר יכולים לקחת בחשבון את כל הגורמים האסתטיים והפונקציונאליים שקשורים בווילון. ניתן להתאים וילון מוכן מראש לחדר, אך ללא כל ספק וילון שמעוצב ונתפר באופן אישי ובצורה מקצועית על ידי מומחים לעיצוב וילונות יהיה תמיד טוב יותר מכל וילון קנוי. (בלי גם כיתרון לוילון בעל מידות אישיות ומתואמות בהתאם לצרכי הבית) כמו בכל דבר שקשור לעיצוב, מעצב הווילונות מיומן בניתוח החלל הקיים על היתרונות והחסרונות שבו, והווילון שישולב בחלל יתאים באופן אופטימאלי למאפיינים הייחודיים של החלל בו הוא משולב בין אם זה לחדר ילדים , תינוקות או לחדר הורים או לסלון.

אחד היתרונות שבשילוב וילונות במבנה הוא כי מצד אחד ניתן להשיג בעזרתם אפקט משמעותי על עיצוב הפנים, ומצד שני אין צורך לבצע פעולות יקרות ומלכלכות כמו הזזת קירות, צביעה או ריצוף. לדוגמא, וילון גדול אשר משמש כהפרדה בין הסלון לחדר השינה (עם או בלי דלת זכוכית הנמצאת מאחוריו), מתפקד כחוצץ בדיוק כמו קיר אך ללא הצורך להתעסק עם בניית קיר גבס וכדומה. ניתן לשלוט בצבע של הוילונות, בחומרים מהם הם עשויים או בדוגמא שעליהם והתוצאה של תליית וילונות  תהיה תמיד פשוטה הרבה יותר לביצוע מאשר צביעת קיר. בנוסף לכך ישנו יתרון ברור לכך שהווילון הוא דינמי וניתן לפתוח ולסגור אותו בהתאם לצורך. בשעות היום, למשל, אפשר לפתוח את הווילון לרווחה ולתת לאור להיכנס אל הסלון,

הרעיון בסופו של דבר להגדיל את הטווח האפשרויות ואת היצירתיות שבכך כך שנותן לכל אחד מאיתנו את החופש פעולה ומקום ליצירתיות

ולקראת הערב להסיט את הווילון ולזכות בפרטיות הרצויה לחדר השינה.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב