דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו טרייד אין למכוניות? 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3040 פעמים ]

מהו טרייד-אין למכוניות?

 

חווית הרכישה מעולם לא הייתה איכותית ומהירה כמו בימינו. אפשרויות מימון רבות עומדות לפנינו ומגוון רחב של מוצרים ולנו נותר רק לבחור מבין כל המוצע לנו.

אבל מה עם המכירה? האם קל למכור בימינו בדיוק כפי שקל לרכוש? ובכן השאלה היא מה למכור. רבים מאיתנו מתקשים דווקא בנושא מכוניות למכירה . כבר עשינו הכל, מודעת למכירה על הרכב, פירסמנו באינטרנט ובעיתונים ודיברנו על כך עם כל החברים ובני המשפחה ובכל זאת הקונה המיוחל מיאן להגיע. מה עושים מכאן? ובכן, יכול להיות שהעניין נעוץ בסיבה פשוטה כמו צבע רכב לא אהוב, קילומטארז' גבוה ועוד.

במקרה בו המכירה מתעכבת, כדאי דווקא לבדוק את אפשרות הטרייד אין. באמצעות אפשרות זאת ניתן למכור את רכבך ולהתקדם לרכב חדש יותר בתהליך פשוט ומהיר מאין כמוהו. באמצעות כך, מתאפשרים בו זמנית גם מכירת הרכב הישן שלך וגם רכישה של רכב אחר, במידה כמובן וזוהי מטרתך הראשונה.

מעבר לחסכון בזמן, מגרשי מכוניות המציעות אפשרות זאת מעניקות לך בחירה מתוך מבחר רב הנמצא במקום אחד בו אתה יכול להתרשם מכל רכב ולבדוק, לפחות באופן חיצוני, כיצד הוא נראה. במגרשים אלו מתאפשר קיצור תהליכים משמעותי המאפשר לך בחירה רגועה ושקולה יותר, פחות התרוצצויות ופחות טלפונים ובדיקות מיותרות.

 

היתרון בטרייד אין

 

רבים מאיתנו אשר מכרו את רכבם בצורה זו אומרים כי במידה ובחרת מגרש מכוניות אמין ורציני, חווית הרכישה והקניה מהירה ויעילה ובדרך כלל כל מי שביצע טרייד אין מרוצה מן העסקה שביצע.

באפשרות זאת בדרך כלל בעת מסירת הרכב הישן הלקוח מקבל עלות של מחיר מחירון או מעט פחות עבור הרכב, והלקוח נדרש להשלים את יתרת התשלום בעת קניית רכב חדיש יותר מאותו המגרש. גם אם אין ברשותך את מלוא הסכום תמיד ניתן להיעזר באפשרות של מימון לרכב הקיימת במרבית מגרשי המכוניות המבצעים טרייד אין כך שגם סוגיית התשלום זוכה למענה יעיל. מימון רכב מקנה לך פריסה נוחה של תשלומים בדרך כלל בריבית נמוכה אשר מאשפרת גם לאלו שהפרוטה לא מצויה בכיסם להתקדם לרכב משפחתי גדול ומפנק יותר. בדרך כלל המגרשים מעניקים אחריות ושירות על הרכב החדש, אבזור מפנק, ג'י פי אס ועוד... ישנם אף מגרשים המציעים ללקוח טרייד אין נוסף לאחר מספר שנים כדי ליהנות מהתהליך שוב ולהתקדם לעבר רכב עוד יותר חדש בהמשך.

 

 

.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב