דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער- טיפים חשובים 

מאת    [ 08/01/2008 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2813 פעמים ]

* בדקו מי מטפל בכם - הרשאים לביצוע טיפולים להסרת שיער בשיטות השונות הם מטפלים רפואיים מוסמכים וקוסמטיקאיות שעברו הדרכה והכשרה מיוחדת לצורך כך. חשוב לבדוק ולבקש תעודות באשר להכשרת המטפל או המטפלת שיבצעו הסרת שיער עבורכם, הכשרתם מטרתה מניעת סיכונים ופגיעות מיותרות עקב הסרת שיער.
אך ההכשרה אינה מספיקה - חשוב מאד לבחון את יחסי אנוש של המבצע/ המבצעת הסרת שיער, פעולה אינטימית לכל הדעות.
* השוואת מחירים - כיום ישנן מכונים רבים וקוסמטיקאיות אשר מספקים את השירות, ומכך - קשת רחבה מאד של מחירים. השוו לפחות שלוש הצעות מחיר, כדי לקבל תמורה טובה עבור כספכם ומחיר משתלם. חשוב לציין כי מחיר זול עם תמורה שאינה מספקת אתכם הוא רעיון גרוע במיוחד...
* האם אתם יכולים לחכות לקיץ? מאחר ואסור לחשוף את האזור המטופל לשמש, רבים המקומות אשר מציעים מבצעים מוזלים במיוחד בתקופת הקיץ.
* תופעות לוואי - גם אם קראתם את כל המאמרים בנושא הסרת שיער וגם אם אתם מכירים נשים וגברים רבים שעברו את הטיפול, מרוצים ונטולי תופעות לוואי, כדאי מאד לשמוע מהמטפל/ת העוסקת ב הסרת שיער על תופעות הלוואי.
* כמה טיפולים - כולנו זוכרים את כתבת התחקיר ששודרה לא מזמן בטלוויזיה הנוגעת לכמות הטיפולים. בררו מראש- לכמה טיפולים אתם תזדקקו, בהתחשב בכך שאין דבר כזה הסרת שיער לצמיתות. חוזים שנחתמו המבטיחים הסרת שיער לצמיתות בוטלו ושונו ואם מישהו עדיין מבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות - כדאי שתנסו לבדוק במקום אחר...
* המשחה המשככת כאבים בזמן נקראת "אמלה". כדאי לרכוש אותה באופן אישי, בפארמים השונים ובבתי המרקחת נמכרת משחה באחוזים גבוהים יותר מאשר זו שיתנו לכם ללא תשלום במסגרת הטיפול, לעיתים אין במלאי, וכמו כן - את המשחה צריך למרוח על האזור שעה קודם לכן, למה להגיע למקום שעה לפני? עוד טיפים לגבי המשחה "אמלה" - שימו בנדיבות רבה. וקנו במחיר מוזל לפי מרשם פשוט מרופא משפחה. שימו לב ונסו לפני שהזמנתם את הטיפול את המשחה במקרים מסויימים היא עלולה לעשות כוויות לרגישים ובמקרה הזה הטיפול יתבצע ללא אלחוש המשחה.
* לא להסס לבקש עוצמה נמוכה ולהעלות אותה בהדרגה- המטרה היא לא לסבול יתר על המידה, ייתכן שהטיפול יתארך עוד יותר וזה.. שווה.
* ברבים מן הטיפולים משתמשים במכשיר מקרר כדי להקהות את תחושת הכאב, אולם בחלק מהמקרים המכשיר המקרר גורם לצמרמורת ולכאב רב יותר השיטה היא כמובן לא חובה - בדקו כיצד פחות כואב לכם.
* התור ארוך, חיכיתם המון זמן, אולי אפילו איחרתם וגרמתם להיווצרות התוך הלא-נעים, הזמן דוחק ובכל זאת - אף פעם אל תרגישו לא בנוח לומר שכואב ואתם רוצים לנוח לכמה שניות...
* מקלחת טובה וחמה לפני הטיפול היא רעיון מצוין, לא רק כדי שהאווירה בחדר תשאר נעימה וריחנית, אלא גם משום שיום-יומיים לאחר הטיפול רצוי לא להתקלח עם מים חמים, אלא עם מים פושרים.
* טיפול דרך קופות החולים - שימו לב, בקופות חולים מסוימות מאפשרים במסגרת העסקה לערוך טיפול אחת לשלושה חודשים, כאשר בפועל ולרוב נדרש טיפול אחת לחודש-חודש וחצי בתקופה ההתחלתית - בדקו זאת לפני.


אנו מאחלים לכם טיפול נעים ונטול כאבים!
המדריך למדריך -
מרצים

אירועים עסקיים

כנסים

עוד אתרים בקרוב בקבוצת דניאל תקשורת..

בניית אתרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב