דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול תרמילאים עם סוכן נסיעות 

מאת    [ 22/06/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2358 פעמים ]

טיול תרמילאים עם סוכן נסיעות

 

האם גם אתם מחפשים את ההרפתקה הבאה? האם קצה נפשכם מהנסיעות האורבאניות ליעדים שונים באירופה, וכעת מתחשק לכם להגיע ליעד שונה, אקזוטי ומעניין? קיימים טיולי תרמילאים רבים, אשר יכולים להתבצע דרך סוכן נסיעות. טיולים אלו יכולים להתבצע במגוון של יעדים בדרום אמריקה (ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל, פרו בוליביה, אקוודור), במזרח (הודו, נפאל, סין, קמבודיה, וייטנאם, תאילנד), אפריקה (קונגו, טנזניה, אתיופיה, דרום אפריקה), וכן גם יבשת אוסטרליה וניו-זילנד. טיולי תרמילאים יכולים להתאים בכל גיל ולכל אדם הרפתקן בנפשו, אשר מחפש את ההתחככות עם הטבע, את הנופים המעניינים, את הטיולים הרגליים הארוכים והטרקים. באמצעות סוכן נסיעות, תוכלו לקבוע את יעד הנחיתה והטיסה חזור, את המסלול, ואת המקומות בהם כדאי לבקר בהתחשב במזג האוויר הקיים באותה תקופה. כך שאם אתם מרגישים שאתם זקוקים לחופשה, צרו קשר עם סוכן נסיעות קרוב, והזמינו לעצמכם כרטיס ליעד מעניין.

 

היכן ניתן להצטייד לטיולי תרמילאים?

 

קיימות רשתות רבות עבור תרמילאים ומטיילים שונים, אשר כוללות ציוד לטיולי קמפינג, כגון שקי-שינה, אוהלים, תרמילים, מימיות, פנסים, ביגוד מתאים, נעלי הרים, ציוד לאוכל באתרי קמפינג. בחנויות אלו תוכלו גם למצוא מדריכי טיולים, ולקבל אינפורמציה על מקומות שכדאי לבקר בהם, טיולים שמומלץ לבצע, ושאר טיפים מעניינים.

 

נפאל

 

נפאל היא אחת המדינות היפות והמעניינות ביותר בעולם מבחינה טופוגרפית, אתנית, ותרבותית. פסגת הר האוורסט, ההר הגבוה ביותר בעולם, נמצא בגבולותיה. נפאל מהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ביותר, ואכן פוקדים אותה מדי שנה כ-300 אלף תיירים מכל העולם. היא כוללת טרקים מאתגרים, פסגות מושלגות, מקדשים מעניינים, ערים עתיקות יפיפיות, פארקים לאומיים בעלי נופים עוצרי נשימה, ואגמים מדהימים למראה. כך שאם אתם מחפשים מקום לעשות בו את הטיול האתגרי הבא שלכם, אתם יכולים לדבר עם סוכן נסיעות שנמצא בקרבתכם, ולהזמין לעצמכם כרטיס למדינה האקלקטית והמדהימה הזו.

תרמילאים אינם זקוקים ליותר מדי עזרה מסוכן נסיעות אך ישנם דברים שאין באפשרותם לעשות לבד וגם כאלה שיעדיפו לחסוך כאבי ראש בתשלום אל סוכן נסיעות. נפאל היא מדינה בעלה המון אטרקציות אתגריות לקהל תרמילאים והנפאלים הבינו שאין אדם המנוסה יותר בחוויות האלו יותר מסוכן נסיעות. רוב הכלכלה במדינה נכנסת מתיירות וסוכני נסיעות זהו מקצוע נפוץ מאוד בנפאל. 

לכל סוכנות נסיעות חבילות שונות להציע לכם, ולכן חשוב כי תקבלו את מלוא המידע הנדרש לכם כדי להחליט באיזו חבילה לבחור לקראת נסיעתכם. אחר כך תצטרכו רק לארוז וליהנות.

 

סורנטו תיירות ונופש. Always with a smile  :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב