דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצורך לפנות למשרד חקירות. 

מאת    [ 22/06/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1789 פעמים ]

הצורך לפנות למשרד חקירות.

לא פעם ולא פעמיים בחיים, אתה נתקל במצבים, בהם אתה חושד שמסתירים ממך מידע שחשוב לך, או שאתה מעוניין לבדוק דברים, שלרוב רק חוקר פרטי יכול לסייע לך.

אין זה משנה האם הסתרת המידע תורמת לאדם או לארגון שמסתיר אותו מאתנו (לרוב הסתרת המידע תורמת), אתה רוצה כמובן לפני הכול בטובתך האישית, המשפחתית, בביטחונם הכלכלי של יקירך וחשוב לך לדעת לפני שיהיה מאוחר מדי, שלא נעשה לך עוול.

משרד חקירות, הוא הכתובת למקרים אלו. משרד חקירות מתמחה בחשיפת מידע כגון: איתור אנשים שנעלמו מחייך, חשיפה של הונאות, חקירות כלכליות, מודיעין עסקי, בדיקות מהימנות לעובדים פוטנציאלים, חקירות בנושאים של גניבות בקניין רוחני, מעקבים, תצפיות, חקירות אישות ולפעמים גם בדיקות פוליגרף.

משרד חקירות בדרך כלל יקיים חקירות, למגזר העסקי וגם למגזר הפרטי, אם כי לכל משרד חקירות יש את ההתמחות שלו, בה הוא מומחה יותר, או שיש סוגי חקירות שהמשרד לא מוכן לטפל בהן.לכל חוקר פרטי ומשרד חקירות אמורים להיות את הקווים האדומים שהוא לא חוצה. לפעמים מדובר בסוגי חקירות מסוימים כמו: חקירות אישות שלמשרד מסויים יש את כל הכלים לטפל בחקירה כזו, או שבבדיקות פוליגרף, ישנם משרדי חקירות שלא מבצעים אלה מפנים את הלקוח .

ההבדל בין משרד חקירות לחוקר פרטי.

במקרים בהם נדרשת חקירה פרטית, נפתחות בפנינו שתי אפשרויות האחת היא שכירת שירותיו של משרד חקירות והשנייה היא שכירת שירותיו של חוקר פרטי.

ישנו הבדל בין שתי האפשרויות. לחוקר פרטי לא בטוח שיש רישיון ממשרד המשפטים לניהול משרד חקירות, בדרך כלל (לא תמיד) בבתי המשפט זה חשוב שיהיה.

משרד חקירות, שבדרך כלל מעסיק מספר רב של חוקרים פרטיים, אשר להם יש את ההתמחות והניסיון הספציפי בתחום מסויים . יש חוקר פרטי - שהוא טוב מאוד בחקירה בכיסויי. יש חוקר פרטי - שהוא טוב מאוד במעקבים ותצפיות. לכל חקירה יגויסו למשימה החוקרים הספציפיים שהתפקיד מתאים לסוג המומחיות שלהם ולמיומנות שלהם.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים משרד חקירות

חקירה פרטית על ידי משרד חקירות, אינה תהליך קל ופשוט לאף צד. אתה צריך לשתף, את משרד החקירות, בדברים שהם לרוב מאוד אינטימיים  ואישיים, שלפעמים לא נעים לשתף בהם, אך לשם הצלחה החקירה, אתה חייב לשתף בכמה שיותר פרטים, חשובים יותר וחשובים פחות. חשוב מאוד לוודא שהחוקר שמקבל עליו את החקירה שלך מבין אותך היטב ומקבל את הרושם הנכון. יש לוודא שיש שיתוף פעולה מלא בינך ובין משרד החקירות ושדרך הפעולה המומלצת מקובלת עליך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב