דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינת זולה לגו עם כיסויים אטומים למים 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3876 פעמים ]

מה המאפיינים החשובים ביותר של כל זולה?

כיום נרשמת עליה גדולה בהתעניינות של אנשים צעירים ברכישת ריהוט וציוד לפינת זולה לצעירים בבתים פרטיים, במעונות סטודנטים ועוד הרבה יותר. פינות זולה רבות ניתן למצוא גם בבתי קפה על חופי הים השונים. באופן כללי, פינת זולה חשובה ותורמת לכל מקום שבו יש הרבה אנשים צעירים שאוהבים אוויר נקי ומחפשים אפשרות לנוח מחיי היומיום. על ידי רכישת אביזרים נוספים עבור הזולה שלכם, ניתן לקבל זולה איכותית (עשויה מרהיטים איכותיים ונוחים, מזרונים מותאמים, ספות זולה ועוד). בין התוספות החשובות ביותר ניתן למצוא גם כיסויים אטומים למים. 

מה יתרמו כיסויים אטומים למים לזולה שלכם?

כיסויים אטומים למים יאפשרו לכם להוסיף אווירה הרבה יותר איכותית ונעימה לזולה שלכם. זאת משום שבעזרת כיסויים אוטמים למים אתם תוכלו להיות בטוחים שהמוצרים האיכותיים שלכם לא יפגעו מאיתני הטבע. מדובר לא רק בכיסוי רהיטי הגן השונים במהלך עונת החורף, אלא אפילו כיסויי לשעות הלילה, מה מאפשר לכם להגן על ריהוט גן מחשיפה להרבה לחות בצורה של טל ולא רק – כיסויים אטומים יכולים להגן על ספת זולה או עמדת ישיבה בחצר מפני חול, אבק ותופעות אחרות האופייניות לאזורים מדבריים או קרובים למדבר. 

רכישות נוספות שיעזרו לשמור על איכות הזולה שלכם לאורך שנים

פינת ישיבה לחצר, כמו ריהוט גן או כל אביזר נוסף לזולה הופכת עם השנים לחלק בלתי נפרד מהבית כולו ולעיתים גם למקום האהוב והנעים ביותר. זו הסיבה לכך שמומלץ להשקיע את האמצעים באזור זה, משום שזה משתלם גם לדיירי הבית וגם לאורחים. כיסויים אטומים למים עוזרים לשמור על רהיטי גן יפים ונקיים לאורך זמן. כמו כן, בעזרת כיסויים אטומים למים ניתן לפתור גם בעיות רבות במהלך הטיפול היומיומי השוטף בגינה. למשל, ניתן להפעיל ממטרות מבלי לדאוג שהמים ירטיבו את רהיטי הגן ויעניקו חוויה לא נעימה למבקרים בזולה. כיסויים אטומים למים זו השקעה חד-פעמית ולא גדולה – אך בהחלט משתלמת. 

בדי קורדורה כריפוד לפינת זולה

בדי ריפוד קורדורה עשויים ניילון עמיד במיוחד נגד שחיקה. והוא נמצא בד"כ בציוד טיולים מקצועי כמו תרמילי טרקים ועוד. בד הקורדורה עמיד לפחות פי 3 מבד ניילון רגיל, ופי ארבע מריפוד כותנה, הקורדורה עשוי ניילון מצופה בשכבת חומר הנקרא אורטן כנגד לחות. למרות שבד קורדורה עשוי ניילון יש לו תחושה נעימה של בד ולא פלסטיק. פינות זולה המרופדות בבד קורדורה עמידות למזג אוויר הישראלי הרבה יותר מריפודי כותנה.

לבד או בזוג, אין כמו פינת רביצה המתאימה גם לישיבה וגם לשכיבה של יחיד בצורה הנוחה והשלווה ביותר. אחד הדברים הנעימים שיש בזוגיות זה להתרווח זה לצד זו ברגעים שקטים כאשר אתם בבית או בגינה, במרפסת או על שפת הים או הברכה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב