דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכי כדאי לעשות רילוקיישן? 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 4055 פעמים ]

לעובדים רבים בתחום ההייטק והתוכנה מוצעות לא פעם הזדמנויות לבצע רילוקיישן ממקום העבודה שלהם בארץ למדינה אחרת. במסגרת רילוקיישן העובד מתחייב לתקופה, יכול להיות שנה או שנתיים או אפילו יותר, הוא מקבל תנאים מטעם העבודה, לעיתים דירה וסיוע לו ולמשפחתו במקום החדש.

חברות רבות עובדות בתיאום עם חברות שילוח בינלאומי ודואגות לעובדים שלהם מבחינת כל מה שקשור לענייני מעבר ובירוקרטיה, עמילות מכס ועוד. כמו כן הן מסייעות בהובלת הציוד והרכוש של העובד אל מעבר לים דרך הובלה ימית או אווירית.

היעד אליו יעשה רילוקיישן, בדרך כלל אינו תלוי בעובד ולא ניתן לבחירתו, הוא יכול להישלח לארה"ב או לאירופה ואפילו לאוסטרליה הרחוקה. החברה בארץ ששולחת את העובד רילוקיישן לרוב תהיה חברה בינלאומית שיש לה שלוחה בארץ ובכל מיני מקומות בעולם וההעברה נעשית לפי הצורך והתקן שיש לתפקיד מסוים ביעד מסוים.

קור אירופאי או ערבות אוסטרליה?

אין ספק שלכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו וכולנו יודעים שגם בישראל לפעמים מאוד קשה לחיות ולהתפרנס בכבוד, אך טוב שיש חלופות במקרה הצורך. אנגליה לדוגמה, מלבד מזג האוויר החורפי ששורר בה, המטבע שלהם – לירה שטרלינג הוא מאוד חזק, כלומר המחייה שם לא זולה בכלל. אפשר להסתכל על זה בצורה כזאת, גרים כמה שנים ומרוויחים את המשכורות האירופאיות ואז חוזרים עם קצת כסף לארץ כי שער החילופין בין הליש"ט לבין השקל הוא גדול מאוד ושווה למעלה משישה ש"ח לשקל ישראלי אחד.

מעבר למצב הכלכלי, ידוע כי גידול ילדים באירופה ובאנגליה בפרט הוא נוח יותר. חופשת הלידה של האישה היא ארוכה יותר מאשר בארץ או בארה"ב וכך זה גם באוסטרליה. יש מנטליות שונה מכל העולם שרודף אחרי הכסף ונמצא במרתון תמידי. באירופה ובאוסטרליה יש חשיבות רבה לבילוי עם המשפחה ולכן גם יום עבודה הוא קצר יותר, יש יותר חופשות והתנאים טובים יותר.

"I Want to be in America.."

חלומם של רבים הוא לנסוע לנסות את מזלם בארה"ב, לראות אם הם מצליחים לגור שם ולקיים חיי משפחה ומגורים. מה שמאפיין בעיקר את ארה"ב הוא השפע הרב שבה, ההזדמנויות המוצעות שם כל הזמן. לכן הרבה שמגיעים לשם באופן זמני מחליטים להישאר לגור שם באופן קבוע. דרכון אמריקאי הוא משהו ששווה הרבה בזמננו, לכן זוגות רבים שעושים רילוקיישן לארה"ב שוקלים האם כדאי להביא ילדים שם ורק אז לחזור לארץ, כדי שלילדים שלהם תהיה את האפשרות שיגדלו להחליט איפה לגור. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב