דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2091 פעמים ]

מזל טוב! זהו, היום הזה הגיע! את מאורסת, וכבר נרגשת להתחיל בהכנות לחתונה שלך. מכל ההכנות, החלק שהוא אולי המרגש ביותר עבורך הוא בחירת שמלת כלה. כמעט כל אישה מדמיינת את עצמה כבר מילדותה לבושה בשמלת כלה יפהפייה. כל אחת מטפחת לעצמה חלומות ודמיונות איך תיראה שמלת הכלה שלה. והנה הגיע הזמן למדוד ולבחור את שמלת הכלה האמיתית שלך.

בחירת סלון כלות

לפני שאת בוחרת שמלת כלה, עליך לבחור סלון כלות, או מעצב שמלת כלה. ערכי סקר שוק והשווי מחירים. בדקי גם את האיכות של השמלות בסלון – האם הן תפורות היטב? חזקות? מבדים איכותיים? זכרי כי מחירים של שמלות בפריפריה עשויים להיות זולים יותר מאשר בערים המרכזיות, והן איכותיות לא פחות. עם זאת, אם את מעוניינת במעצב ידוע, תצטרכי לבחור שמלת כלה בערים המרכזיות, בעיקר במרכז הארץ.

בחירת שמלת כלה

ישנו מגוון עצום של שמלות כלה, מבחר אינסופי כמעט. עליך לבחור שמלת כלה שמתאימה לטעמך האישי ולאופייך. אל תהפכי את עצמך לבובה! ביום חתונתך את אמורה להיות הגרסא היפה ביותר של עצמך. בחרי בשמלה שתתאים לאופי שלך ושתחמיא לך. קחי איתך חברה, אמא או אחות שתעזורנה לך לבחור.

לא כדאי להינעל על סגנון אחד של שמלת כלה. גם אם ראית שמלת כלה מסוימת בקטלוג ואהבת אותה מאד, יתכן שהיא לא תעמוד עליך יפה או לא תחמיא לך. מדדי כמה סגנונות, עד שתמצאי את המתאים לך ביותר.

סוג שמלת הכלה

ישנם שני סוגים עיקריים של שמלות כלה: שמלות נפוחות ושמלות צמודות. השמלות הנפוחות הן קלאסיות, מעין מסורת שלעולם לא תחלוף. שמלות כלה צמודות, לעומת זאת, הן טרנד שנכנס יותר ויותר בשנים האחרונות. שמלת כלה צמודה מתאימה בעיקר לנשים בעלות מבנה גוף רזה. לנשים מלאות מומלץ לבחור בשמלה נפוחה. שמלות צמודות עשויות בדרך כלל מבדים רכים ומתרפקים, המבליטים את קווי הגוף של הכלה. שמלות נפוחות מגיעות ברוב המקרים עם תוספות של קישוטים רבים, מלמלות ותוספות, אך ניתן לבחור בשמלה נפוחה ללא תוספות כאלה, ולקבל מראה חלק ומרשים.

לסיכום : תהה השמלה אשר תהה לבחירה סופית שלך, העיקר והחשוב בעיקר בעינייך ( פחות בעיניים מתבוננות ) הינם נוחות, יופי ואופי השאר נתון בעייני למחלוקת, ישנם שיסברו שכלה צריכה לסבול במידת הצורך העיקר להיראות עם שמלת כלה הכי יפה ביום חתונתה ויטענו כי הטרנד החדש שנוסף בימים אלה בקרב כלות טריות ביום חתונתם הוא להחליף לשמלה  "נוחה " לאחר החופה, כדי לפזז ברחבה עם יתר האורחים . בכל מקרה שלא יהיה העיקר שיהיה במזל טוב

 קידום אתרים , קידום אורגני, קידום ממומן - PPC,  שיווק ברשתות חברתיות, ניהול ועריכת דפים עסקיים בפייסבוק, ערוצי יוטיוב - הקמה וניהול . להזמנות - didi@seolink.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב