דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחילים לחלום על חופשה בלונדון? 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2755 פעמים ]


לונדון היא עיר עצומה בגודלה, המכילה בתוכה עשרות אם לא מאות אתרים שאפשר לבקר בהם, ולשהות בעיר כמעט שלושה שבועות מבלי שהתחלתם אפילו למצות אותה. מדובר במטרופולין ענק, הכולל בתוכו אוכלוסייה הגדולה יותר מכל אוכלוסיית ישראל גם יחד, וכוללת תרבות מיוחדת, שגם מונצחת במקומות רבים. אז איפה אפשר להתחיל כשמסבירים על לונדון?

נתחיל מהפרטים היבשים
האקלים הלונדוני המפורסם הוא קר יחסית. בחורף השלג נפוץ מאד בלונדון, וכדאי להתכונן ולהתלבש חם. המראה של גם שיורד גם בחודשי הקיץ הוא לא נדיר ומדובר במצב אפשרי לחלוטין. המטבע בלונדון הוא הליש"ט הבריטי, ולא היורו האירופי כפי שחלק חושבים. טיסות ללונדון יכולות לנחות בלא פחות מאשר שישה נמלי תעופה שונים. עם זאת ברוב המקרים טיסות ללונדון מישראל ינחתו בשדה התעופה הית'רו הנמצא מחוץ לעיר. בלונדון עצמה מומלץ להתנייד באמצעות אוטובוסים או הרכבת התחתית, כי יש שעות שבהן מותר לנסוע בלונדון ברכב פרטי רק תמורת אגרה.

איזה בתי מלון אפשר למצוא?
בתור עיר עם שטח של יותר מ1200 קמ"ר, קל למצוא חופשה בלונדון בתוך בית מלון שיהיה איכותי, כי יש פשוט המון אופציות לבחור מביניהן. קחו כמובן בחשבון, כי חופשה בלונדון שתהיה בבית מלון ממש בלב העיר, תהיה גם יקרה יותר, שכן המחיר תלוי לא פעם במיקום. עם זאת, משום שהתחבורה הציבורית היא איכותית למדי, אפשר גם לבחור בית מלון שיהיה בשולי לונדון רבתי, ובכל זאת תוך זמן קצר להגיע לכל היעדים המפורסמים של העיר.

והביקור הוא בלתי נשכח
כמובן שיש שפע של אתרים שאתם תוכלו לבקר בהם. אפשר ללכת ולבקר בארמון בקינגהאם של המלכה, ולצפות בטקס חילופי המשמרות של השומרים. אפשר לבקר בגלגל הענק המפורסם של לונדון שהוקם בשנת 2000, אפשר לצאת לסיורים בלתי נשכחים בעקבות ג'ק המרטש, לראות את גשר המילניום, ולבקר באנדרטה לזכר השריפה העצומה שפקדה את לונדון בשנת 1666.

חופשה ברומא ברמה גבוהה


רומא נחשבת לא רק לאחת מהערים המדהימות ביותר בעולם. מדובר בעיר עם היסטוריה מפוארת מאד, כאשר כל האימפריה הרומית - החלה בעצם ממנה. רומא מושכת היום מיליוני תיירים, והעבודה שהיא אף כוללת בתוכה מדינה קטנה (הוותיקן) רק הופכת אותה למיוחדת עוד יותר. קשה מאד למצות את רומא בזמן קצר, אבל הכנו לכם מדריך קצר שיוכל לסייע לכם.

כמה פרטים שחשוב לדעת
רומא עצמה משתרעת ע"פ שטח עצום של יותר מ100 קמ"ר. טיסות לרומא נוחתות בשדה התעופה ליאונרדו דה וינצ'י, שהוא רחוק יחסית מן העיר. אם אתם יוצאים אל חופשה ברומא, אתם יכולים לשכור רכב, אך קחו בחשבון שיש שעות שבהן אסור לנהוג בתוך העיר. לכן לרוב מומלץ אחרי שנחתתם, פשוט לנסוע במערכת הרכבות של העיר, שגם יובילו אתכם לעיר, ובתוכה יש רכבת תחתית מהירה למדי. המטבע ברומא הוא מטבע היורו האירופי. האקלים עצמו נעים למדי לאורך רוב ימות השנה, והוא אקלים ים תיכוני טיפוסי.

היכן שוהים בתוך העיר?
כאמור רומא היא ענקית למדי. יש חבילות נופש לרומא שיוכלו להוביל אתכם לכמה מבתי המלון שנמצאים ממש במרכז העיר בסמוך לאתרי התיירות. ברוב המקרים אלו הם בתי מלון יוקרתיים ויקרים במיוחד. אפשר כמובן לצאת אל חופשה ברומא גם בבתי מלון שנמצאים בשולי עיר, ואולי אף בכמה מערי הפרברים הסמוכות לרומא, על מנת להוזיל את העלויות.

ויש שפע של אתרים
אם עליתם על טיסות לרומא, סימן שיש לא מעט אתרים שאתם רוצים לראות: ארמון האפיפיור בתוך הוותיקן, שפע הכנסיות שיש ברחבי רומא כולה, וכמובן גם בתוך הוותיקן עצמה, בית הכנסת הגדול של רומא, וגם ביקור בגטו היהודי של רומא. גם הגלריה הלאומית לאמנות מודרנית, היא מקום שמומלץ לבקר בו, לצד עשרות אתרים נוספים.

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב