דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום 

מאת    [ 16/06/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2478 פעמים ]

 

 

 

    

 

    

 

פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום

 

פייסבוק במהלך השנים כרשת החברתית הגדולה בעולם נהפכה לפלטפורמת שיווק לעסקים. אשר באמצעות זאת יכול בעלי העסקים או בעלי האתרים להגיע למצב בו לעסק שלהם ניתנת חשיפה גדולה יותר עעל ידי פרסום בפייסבוק. כמו כן, השיווק בפייסבוק מתבצע בכמה דרכים שונות אשר ניתנות לבחירה לבעל העסק בהתאם ליכולתיו ומסיבה זו קידום בגוגל מתאים למגוון רחב של עסקים כמו למשל עסקים קטנים.

 מגוון האופציות לשיווק בפייסבוק

קידום בפייסבוק כאמור מספק ארבע אפשרויות לפרסום העסק שהן: קבוצת בפייסבוק, דף פייסבוק, עמוד אישי, מודעות פרסום. אשר כל בעל עסק יכול לבחור את הדרך בה הוא מעוניין לבצע קידום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק באמצעות קבוצת פייסבוק מאפשרת לבעל העסק להעלות ידיעות על העסק כגון אירועים שונים אשר בעח העסק מקיים, ידעות על שירותים שונים אשר אתם מספקים, ועוד כשבאמצעות זאת אתם כבעלי עסק יוצרים חשיפה לעסק שלכם לקהל הקבוצה, חשוב לדעת כי אפשרות זו היא בחינם.

שיווק בפייסבוק על ידי עמוד אישי מאפשרת לכם ליצור מודעות על העסק שלכם כאשר מומלץ לבצע שיווק באופן זה רק כשמדובר באנשים פופולרים וידועים בקרב חבריהם, ובמצב בו פרסום בפייסבוק מתאים כדרך אסטרטגית שיווקית לכם כבעלי עסק, כמו כן קיים חיסרון בדרך שיווק בפייסבוק זו משום שאין אפשרות לקדם את העמוד האישי במודעות פרסומיות,כמו כן זוהי אפשרות לשיווק בפייסבוק בחינם.

אופציה נוספת לקידום בפייסבוק היא הודעות פרסומיות אשר מאפשרת לכם כבעלי עסק להפיץ מודעות שיווקיות בנוגע לעסק שלכם כשאלה מלוות בטקסט ותמונה. כאשר ניתן להגדיר את קהל היעד על פי קריטריונים שונים כגון: גיל, השכלה, ועוד. 

דרך נוספת והיעילה ביותר ל-קידום בפייסבוק היא דף בפייסבוק כאשר את אופציה זו גוגל מקדם על ידי הנתונים המופיעים בה. חשוב לדעת שגוגל כמנוע חיפוש מייחס חשיבות רבה לכניסות מפייסבוק אל האתר ובשל כך מקדם את האתר בהתאם באופן אורגני דבר הלא מתאפשר באופציות האחרות.

חשוב לדעת שמומלץ מאוד להסתייע בעל מקצוע אשר מתמחה בקידום אתרים כאשר זה מתמצה ובקי בקידום בפייסבוק. על מנת שכתוצאה מכך לא תצתרכו לבזבז זמן יקר בפרסום בפייסבוק ובכדי שלא תבצעו טעויות בשיווק בפייסבוק אשר עלולות לעלות לכם כסף. ובנוסף בקיאותו של העל המקצוע יכולה לייעל את הקמפיין של הקידום בצורה משמעותית ולהביא לתוצאות אשר להן ציפיתם. כמו כן, חשוב לוודא כי בעל המקצוע בקידום בפייסבוק מתמחה גם ב-בניית אתרים על מנת שזה יוכל לזהות אם אתרכם מתאים מבחינה אופטימלית לגוגל על מנת שייקודם בצורה יעילה.  

 

 

    

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב