פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום 

מאת    [ 16/06/2012 ]
מילים במאמר: 415   [ נצפה 2150 פעמים ]

 
 

 

 

 

    

 

    

 

פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום

 

פייסבוק במהלך השנים כרשת החברתית הגדולה בעולם נהפכה לפלטפורמת שיווק לעסקים. אשר באמצעות זאת יכול בעלי העסקים או בעלי האתרים להגיע למצב בו לעסק שלהם ניתנת חשיפה גדולה יותר עעל ידי פרסום בפייסבוק. כמו כן, השיווק בפייסבוק מתבצע בכמה דרכים שונות אשר ניתנות לבחירה לבעל העסק בהתאם ליכולתיו ומסיבה זו קידום בגוגל מתאים למגוון רחב של עסקים כמו למשל עסקים קטנים.

 מגוון האופציות לשיווק בפייסבוק

קידום בפייסבוק כאמור מספק ארבע אפשרויות לפרסום העסק שהן: קבוצת בפייסבוק, דף פייסבוק, עמוד אישי, מודעות פרסום. אשר כל בעל עסק יכול לבחור את הדרך בה הוא מעוניין לבצע קידום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק באמצעות קבוצת פייסבוק מאפשרת לבעל העסק להעלות ידיעות על העסק כגון אירועים שונים אשר בעח העסק מקיים, ידעות על שירותים שונים אשר אתם מספקים, ועוד כשבאמצעות זאת אתם כבעלי עסק יוצרים חשיפה לעסק שלכם לקהל הקבוצה, חשוב לדעת כי אפשרות זו היא בחינם.

שיווק בפייסבוק על ידי עמוד אישי מאפשרת לכם ליצור מודעות על העסק שלכם כאשר מומלץ לבצע שיווק באופן זה רק כשמדובר באנשים פופולרים וידועים בקרב חבריהם, ובמצב בו פרסום בפייסבוק מתאים כדרך אסטרטגית שיווקית לכם כבעלי עסק, כמו כן קיים חיסרון בדרך שיווק בפייסבוק זו משום שאין אפשרות לקדם את העמוד האישי במודעות פרסומיות,כמו כן זוהי אפשרות לשיווק בפייסבוק בחינם.

אופציה נוספת לקידום בפייסבוק היא הודעות פרסומיות אשר מאפשרת לכם כבעלי עסק להפיץ מודעות שיווקיות בנוגע לעסק שלכם כשאלה מלוות בטקסט ותמונה. כאשר ניתן להגדיר את קהל היעד על פי קריטריונים שונים כגון: גיל, השכלה, ועוד. 

דרך נוספת והיעילה ביותר ל-קידום בפייסבוק היא דף בפייסבוק כאשר את אופציה זו גוגל מקדם על ידי הנתונים המופיעים בה. חשוב לדעת שגוגל כמנוע חיפוש מייחס חשיבות רבה לכניסות מפייסבוק אל האתר ובשל כך מקדם את האתר בהתאם באופן אורגני דבר הלא מתאפשר באופציות האחרות.

חשוב לדעת שמומלץ מאוד להסתייע בעל מקצוע אשר מתמחה בקידום אתרים כאשר זה מתמצה ובקי בקידום בפייסבוק. על מנת שכתוצאה מכך לא תצתרכו לבזבז זמן יקר בפרסום בפייסבוק ובכדי שלא תבצעו טעויות בשיווק בפייסבוק אשר עלולות לעלות לכם כסף. ובנוסף בקיאותו של העל המקצוע יכולה לייעל את הקמפיין של הקידום בצורה משמעותית ולהביא לתוצאות אשר להן ציפיתם. כמו כן, חשוב לוודא כי בעל המקצוע בקידום בפייסבוק מתמחה גם ב-בניית אתרים על מנת שזה יוכל לזהות אם אתרכם מתאים מבחינה אופטימלית לגוגל על מנת שייקודם בצורה יעילה.  

 

 

    

אופיר בן צור

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב