דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת HCG - מבוא 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2771 פעמים ]

מקורה של הדיאטה החדשנית הזאת בתגלית ייחודית של ד"ר סימונס, אשר עמל על מתן פתרון לבעיות תת תזונה בישובים בלתי מפותחים בשנות החמישים וגילה הורמון המופק אצל נשים הריוניות, הורמון HCG.

עם השנים, התגלית עברה לא מעט גלגולים עד לתוצר הסופי, של טיפות HCG המופקות באופן מלאכותי ומשולבות עם תפריט תזונתי דל קלוריות, הנקרא דיאטת HCG. מטרת התפריט היא להכניס את הגוף למצב של הרעבה, על מנת להכריח אותו לשרוף את מאגרי השומן העודפים כתחליף לשומן המופק מהאוכל ולהביא לידי ירידה במשקל. למעשה, אדם הבוחר לרדת במשקל בשיטה זו, צריך להקפיד על תפריט תזונה נכונה הבולמת הדחפים לאוכל.

מותר ואסור בתפריט יומי של דיאטת HCG

במהלך ארוחת הבוקר, תוכנית הדיטוה ממליצה על שתיית תה או קפה עם כף חלב אחת. זוהי למעשה כמות החלב המותרת במהלך ה24 שעות הראשונות של דיאטה זו. ניתן להוסיף ממתיקים למשקאות החמים, במיוחד ממתיקים מלאכותיים כגון סכרין או עשבי תיבול כדוגמת סטיביה.

עבור ארוחת הצהריים, מומלץ לצרוך 100 גרם של חלבון רזה מאוד. לדוגמא, זה יכול לכלול בשר רזה של בקר או עגל, שרימפס, לובסטר, חזה עוף או דג לבן. יש להסיר את השומן מהבשר בטרם הבישול, ואילו תהליך הבישול עצמו לא יערב כל שומנים נוספים. בישול בצלייה או רתיחה הינו אפשרי ומומלץ, אולם טיגון בשמן, אפילו שמנים בריאים כדוגמת זית או קנולה, בהחלט לא. בנוסף, ארוחת הצהריים תכלול סוג אחד של ירק ופרי אחד כגון תפוח אחד, חצי אשכולית או קומץ של תותים, מומלץ בין הארוחות.

אותם כללים החלים על ארוחת הצהריים, חלים גם על ארוחת הערב. אפשרות הבחירה לירק יכולה לכלול תרד, סלו ירוק, שעועית ירוקה, עגבניה, בצל, כרוב, אספרגוס, מלפפון, עולש, שומר, סלרי, צנוניות אדומות או עלי סלק.

הודות לפופולאריות ההולכת וגואה של דיאטת HCG, התזונאים והדיאטטיקנים המתמחים בה החלו לפתח ולשתף מתכונים לדיאטת 500 קלוריות - וניתן למצוא לא מעט מהם ברשת האינטרנט.

המלצות חשובות לגבי דיאטת HCG

במידה והנך תוהה איך לרדת במשקל באמצעות דיאטת HCG, מומלץ בראש ובראשונה לא לעשות זאת לבד. כדאי וחשוב מאוד להתייעץ עם רופא או תזונאי לפני שמתחילים כל משטר תזונה אגרסיבי לירידה במשקל. ירידה במשקל, ובמיוחד שליטה במשקל, הינם חשובים מאוד לבריאות שלך לטווח הארוך ואין להתייחס לתהליך הזה באופן זמני. הייעוץ הרפואי ו/או התזונאי יסייע לך ליצור בסיס חזק ומועיל לגוף שלך על לרדת במשקל מבלי להזיק לגוף לטווח הרחוק. יתר על כן, ייעוץ כזה ימנע את התחלת העלייה חזרה במשקל מיד עם סיום תכנית הדיאטה.

BioControl ביו קונטרול - טכנולוגיה חדשה לירידה במשקל, לבדיקת אלרגיה ואבחון מחלות.


למידע נוסף לחץ כאן 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב