דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירי הגז בחברות לאחר שקר הגז בכלבוטק 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 727   [ נצפה 4312 פעמים ]

חברות גז פזגז סופרגז אמישראגז דורגז ! השתנו הכללים! צרכני הגז הפסיקו להיות פריארים פנו כבר אתמול לחברת הגז ודירשו את מה שמגיע לכם, כבר כיום עשרות אלפי משפחות נהנות ממחירי גז נמוכים במאות אחוזים וזאת בטלפון אחד! התאגדו ודירשו את מה שלקחו מכם שנים וזה מחיר סביר ובעיקר בטיחות! חברות הגז עסוקות בפניות קודמות אז התאזרו בסבלנות !
צרכני הגז בגז מרכזי משלמים דמי שימוש חודשיים בחשבון הגז.כ-30 שקל לחודשיים כאשר חשבונות הגז לא ברורים ולא מובנים לצרכנים במסווה של הנחה לתקופה שוטפת,הנחה לתקופה קודמת.הנחה ממחירון בסיס,אנו הצרכנים אוהבים הנחות. ויותר שמים לב להנחה [כביכול] ולא שמים לב שעובדים עלינו .נסו לחשב את חשבון הגז לפי מה שאנו משלמים בפועל עם המע"מ ,חיוב עמלת תשלום בבנק אחר,מחיר לכל קו"ב גז [וקבלו אנחה והפעם ב-א ובכסף] לידיעתכם הדשא של השכן ירוק יותר מפני שהוא משלם לכל קו"ב גז רק-10 שקלים . ודמי שימוש רק 18 שקלים דו חודשי [יודעים למה? הוא בדק בשיחת טלפון אחת לחברת הגז וקיבל את ההנחה. יש גם שיא אחרי מאות אנשים שהתיעצו איתי [והצליחו] יש אחד מהעיר באר שבע שמשלם כ42 שקל לכל קו"ב גז] טוב נחזור לבטיחות. חברות הגז לא עושות חשבון לא לך הצרכן.לא לכם מישרדי הממשלה.ולא לי הצרחן שכבר 5 שנים צורח ומזהיר על הסכנה בצוברי הגז שהוטמנו ללא רישיון בכל רחבי הארץ וסובלים מלקויי בטיחות חמורים.
ונשמרתם לנפשותיכים פנו עוד היום לעיריה ובקשו את רישיון הצובר שנמצא בחצרכם על פי חוק תכנון ובניה צובר הגז מצריך רישיון עסק ! הלא הוא מוכר לכם גז אומנם במחיר מופקע אבל מוכר! מעבר לכך התאגדו והרימו טלפון לספק הגז שלכם ודירשו את מה שמגיע לכם כבר שנים רבות וזה מחיר גז ז סביר והגיוני והיתי אומר ש 18 שקל לקו"ב גז סביר בהחלט למרות שיש כאלה והם רבים שמשלמים 10 שקלים לקו"ב ,אני מחכה לכמה חשבונות שאמורות להגיע לידי ולהוכיח לכם צרכני הגז שכל מה שאני כותב אמיתי ! ורשמו לפניכים תאריך יפה 12-12-2012 , זה התאריך שבחרתי כתבתי במאמרים קודמים שכל מוני הגז ולא משנה מאיזה סוג,צבע,יצרן,חברה,עם תו תקן,בלי תו תקן, יוחלף וכאן אני לא מדבר. בעצם כותב על מחירי הגז?מונים שלא סופרים נכון - גניבות גז בעשרות מיליוני שקלים? כאן מדובר בבטיחות!!!!!!!!!!!!!!! אז חשפתי בפניכם בכלבוטק בנצוחו של רפי התותח ושרית לוי התחקירנית המדהימה שעשתה עבודה יסודית! עובדה אף גורם לא היה מוכן להגיע ולעמוד מול רפי גינת אם מנהלי חברות הגז,אם בעלי חברות הגז ואם כל גורם הקשור לענף הגז! וכאן אצהיר למזלם!

הטמנת צוברי גז על ידי חברות הגז בשטחים ציבוריים ובחצרות בתי מגורכם ששילמתם ממיטב כספכם .הינו בתחום שיפוטה של העיר והעיריה היא האחראית לבטיחות תושבי עירה. צוברי הגז הוטמנו ללא קבלת היתר לכך וללא תשלום דמי שימוש כלשהם לעיריה, וכל זאת בעשיית רווח מהשימוש המסחרי הנעשה במקרקעין ומניעת שימוש אחר בשטח,[ לדוגמא במקום צובר הגז מתקן שעשועים לילדכם ] היא למעשה השתלטות אסורה על שטחי ציבור. אף שתופעה זו קיימת ככל הנראה זה שנים, רק לאחרונה פועלת העירייה במישור המשפטי כדי להתמודד עמה.[אגב רק לאחרונה זה מלפני 5 שנים]לידיעתכם הטמנת צוברי הגז ללא רישיון היא עבירה פלילית .[מה דעתכם תאשרו לי לשים מכונת שתייה או סיגריות בחצרכם] אתם צרכני הגז משלמים ארנונה לעיריה שלמעשה לא נתנה רישיון הטמנה לצובר הגז בחצרכם! ובמקביל משלמים דמי שימוש חודשיים לחברת הגז ועל מה על פצצת הזמן שהוטמנה בשטח שלכם שקניתם במיטב כספכם! בדמי השימוש שאתם משלמים כלולה בדיקה תיקנית 5 שנתית שבה מוחלף צינור הגומי ונעשית בדיקת אטימות לקו הגז בדירתכם בדיקה זו צריכה להערך כ- 45 דקות http://youtu.be/4xVpdwskCt0 [יצא לכם לבלות עם טכנאי הגז בבדיקה חשובה זו יותר מ-10 דקות ספרו לי על כך! גם אם בבדיקה ה5- שנתית נמצא הכל תקין [ובשורה תחתונה אין הרבה כאלה] אינכם יודעים מה קורא בדירה ליד או בבנין הסמוך טסט לרכב שלכם אתם עורכים בכל שנה אז למה לא לערוך בדיקת תקינות למערכת הנפיצה ששמה גז ! לידיעתכם כל 1 קילוגרם גז שווה ערך ל-2 וחצי קילוגרם t.n.t וזאת משרד האנרגיה והמים מזהיר [משרד התשתיות]




על העירייה לאתר את כל המקומות שבהם מוטמנים צוברי גז בשטחים ציבוריים פתוחים ולפעול בדרכים העומדות לרשותה כדי לפנות את השטחים הללו. העירייה צריכה להיות מודעת לאחריות השילוחית שעלולה להיות מוטלת עליה בגין אסון שיתרחש חלילה כתוצאה מצובר גז שהוטמן שלא כדין ושהעירייה לא פעלה לסילוקו כמחויב בחוק.
חברות גז!
https://www.facebook.com/gasco.co.il

כאשר מדובר בחיי אדם יש לעשות מאמץ ולפעול בהתאם, שכן הבטיחות היא לתועלת כולם !

http://www.gastech.info/
כנסו ותחסכו ולא תסתכנו                  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב