דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות גג רעפים 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1970 פעמים ]

גגות רעפים ללא ספק משדרגים כל בית. ראשית, מבחינה עיצובית, גג רעפים משרה אווירה כפרית ומייחד את הבית בנוף השגרתי. אנשים רבים הבונים את ביתם, בוחרים לבנות גג רעפים קודם כל בגלל העיצוב. גגות הרעפים הגיעו אלינו מאירופה, שם הם נבנו על מנת לתת מענה לקור העז והשלג. בישראל, מזג האוויר נעים, כך שפעמים רבות גג רעפים, בעיקר כאשר מזג האוויר חם מאוד, מחמם את הבית יתר על המידה. היום, בזכות חלונות גג רעפים, ניתן ליהנות הן מהיתרונות העיצוביים של גג רעפים ולווסת את האקלים בתוך הבית בצורה אידיאלית. בנוסף, בבתים רבים משמשת הקומה העליונה כעליית גג, המהווה חדר נוסף בתוך הבית, בו ניתן להשתמש למגורים. חלונות לעליית גג מאפשרים למעשה לאוורר את החדר, להאיר אותו ולמעשה מתפקדים כמו חלון רגיל כמו בכל אחד מחדרי הבית האחרים.

חלונות גג רעפים – אלו פרמטים כדאי לבדוק?

על מנת לנצל עליית גג או גג רעפים בצורה האפקטיבית ביותר, מומלץ להתקין בה חלון גג רעפים. השוק מוצף בחברות רבות המציעות חלונות גג רעפים מסוגים שונים. אך לפני שאתם רוכשים חלון גג רעפים, חשוב להגיע מוכנים ולבדוק את כל הפרמטרים שיסייעו לכם לבצע רכישה חכמה. ראשית, חשוב לפנות לחברה בעלת ניסיון בהתקנת חלונות גג רעפים. מומלץ אף לראות עבודות קודמות שבוצעו על ידי החברה שבשירותיה אתם מעוניינים ולקבל המלצות מלקוחות. מומלץ להגיע מוכנים מראש, עם מידות מדויקות של גג הרעפים שלכם. כך, יוכלו נציגי החברה לייעץ לכם בדיוק איזה גודל יהיה אידיאלי עבור החלון שלכם. ישנם מקרים בהם יהיה עדיף להתקין שני חלונות קטנים על פני חלון אחד גדול. הכל על פי נתוני הבית שלכם. מה הייעוד של החלון שלכם? האם מטרתו היא הארת הבית או אולי אתם מעוניינים בו כפריט דקורטיבי? האם אתם מתכוונים להשתמש בחלון לאוורור החלל? מהו התקציב העומד לרשותכם עבור מטרה זו? כל אלה שאלות שיש לתת להן מענה. קיימים מספר סוגי חלונות גג רעפים, עם אפשרויות פתיחה שונות, ואפשרויות נעילה מגוונות. חברה מנוסה ומקצועית תדע להתאים חלונות גג רעפים בדיוק לצרכים ולדרישות שלכם, על מנת שהחלון שלכם יהיה גם פרקטי וגם יוסיף למראה הכללי ולאווירה של הבית. אחד הדברים החשובים ביותר לו יש לתת דגש הוא התקנת חלונות גג רעפים. חשוב מאוד כי התקנה של חלון מסוג זה תהיה מקצועית ביותר. חלונות גג רעפים חייבים להיות הרמטיים לחלוטין, על מנת שלא יגרמו לחדירת לחות וגשם אל פנים הבית.

מרי עבדי
מנהלת חברת "אדר על הגג"
חברת " אדר על הגג " , למעלה מ -20 שנה , מתמחה במתן פתרונות  יחודיים בכל הקשור לבניית גגות ועליות גג , חלונות לגגות , סולמות מתקפלים ,פרגולות , דקים ומדרגות .הצוות המקצועי , הוותיק והמנוסה בתחום מציע עבודות באיכות גבוהה ללא פשרות עד הגימור הסופי .לאחרונה , בכדי לתת מענה רחב ופריסה טובה  ומותאמת ללקוחותינו , חברת " אדר על הגג "  בנוסף לסניף בשדה נחום שבצפון  מחדשת עם סניף חדש באזור השרון , בכפר שמריהו .חברת " אדר על הגג " מחדשת גם עם ייבוא ישיר  ושווק של חלונות גג וסולמות מתקפלים .אנו מציעים  לקהל לקוחותינו מענה מקצועי החל משלב התכנון ועד הביצוע הסופי והגימור.
"אדר על הגג"
טל : 09-9510330
כתובת : המעפילים  3 - כפר שמריהו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב