דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי חלונות גג 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1758 פעמים ]

הבית שלנו הוא אחד הדברים החשובים לנו ביותר. אנו משקיעים בו המון משאבים ומחשבה, על מנת שנוכל לנצל את שטחו וליהנות ממנו בצורה המקסימאלית. ישנם בתים רבים עם גגות רעפים, שנועדו בעיקר לייחד את הבית מבחינה אדריכלית, שכן גג רעפים הופך כל בית לייחודי וחם.

בגג רעפים או עליית גג ניתן לעשות גם שימוש או למגורים בתוך עליית הגג או לוויסות האקלים והאור בתוך הבית. מכאן חשיבותו של חלון גג. הוא מאפשר לנו לנצל את הגג שלנו וליהנות מכל מה שיש לביתנו להציע. חלונות גג הם עולם ומלואו. כיום קיים מגוון גדול של סוגי חלונות גג בעיצובים, גדלים וחומרים שונים, אשר יכולים לשרת אתכם בצורה בלתי רגילה. אחד החומרים ממנו עשויים כל סוגי חלונות גג הוא אלומיניום, אשר מרכיב את חלקו החיצוני של החלון. מדובר בחומר עמיד בכל פגעי מזג האוויר ולכן הוא אידיאלי עבור חלונות מסוג זה. הזכוכית המרכיבה את רוב סוגי חלונות גג תהיה כפולה ועבה ופנים החלון יהיה בדרך כלל מעץ. כל אלה תורמים הן לאקוסטיקה והן לבידוד החלל והאקלים בו. חשיבות רבה יש למיקום החלון בגג. מומלץ למקם את החלון במרכז הגג ואף להתקין שני חלונות מנוגדים זה מול זה, לסירקולציה יעילה של האוויר והארת החלל באופן מקסימאלי.

סוגי חלונות גג עיקריים

קיימים מספר סוגי חלונות גג עיקריים, עבור גגות רעפים ועליות גג והן עבור גגות ישרים. את כל סוגי החלונות ניתן להתאים כמעט לכל מידה ולכל חלל. הפופולארי ביותר הוא חלון גג ציר מרכזי. מדובר בחלון גג המאפשר סיבוב של 180 מעלות. יתרונו הגדול הוא בכך שהוא מאפשר ניקוי קל של החלון וסירקולציה אידיאלית של האוויר. חלון גג מסוג זה מספק רמת בידוד מקסימאלית ואטימות מוחלטת. בנוסף, על מנת להשלים את המראה העיצובי ולווסת את האור, ניתן להוסיף לו וילונות הצללה או תריסים.

סוג נוסף של חלונות גג הוא חלון ציר כפול. חלון גג מסוג זה מתאים למי שמעוניין להתקין יותר מחלון אחד ואידיאלי עבור מקומות נמוכים. ייחודו של החלון הזה על פני סוגי חלונות גג אחרים הוא בכך שהוא נפתח בקלות כלפי חוץ. גם חלון זה מציע רמת בידוד מקסימאלית וקל מאוד לניקוי.

בנוסף, קיימים גם סוגי חלונות גג המתאימים לגג ישר שאינו משופע. כך ניתן לנצל את הגג לאוורור הבית ולהשתמש באור טבעי על מנת להאירו בשעות היום, מה שתורם גם לאקלים הנעים בבית. לחלון מסוג זה ציר מרכזי המאפשר פתיחה לשני הכיוונים.

מרי עבדי
מנהלת חברת "אדר על הגג"
חברת " אדר על הגג " , למעלה מ -20 שנה , מתמחה במתן פתרונות  יחודיים בכל הקשור לבניית גגות ועליות גג , חלונות לגגות , סולמות מתקפלים ,פרגולות , דקים ומדרגות .הצוות המקצועי , הוותיק והמנוסה בתחום מציע עבודות באיכות גבוהה ללא פשרות עד הגימור הסופי .לאחרונה , בכדי לתת מענה רחב ופריסה טובה  ומותאמת ללקוחותינו , חברת " אדר על הגג "  בנוסף לסניף בשדה נחום שבצפון  מחדשת עם סניף חדש באזור השרון , בכפר שמריהו .חברת " אדר על הגג " מחדשת גם עם ייבוא ישיר  ושווק של חלונות גג וסולמות מתקפלים .אנו מציעים  לקהל לקוחותינו מענה מקצועי החל משלב התכנון ועד הביצוע הסופי והגימור.
"אדר על הגג"
טל : 09-9510330
כתובת : המעפילים  3 - כפר שמריהו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב