דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יבוא מוצרים מסין - מבט כללי 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 4657 פעמים ]

כאשר אתם רואים את התווית "מיוצר בסין" כמעט על כל מוצר, אין ספק שכמו אצל כל אדם אחר בעל שאיפות בתחום המסחר, חלפה בדעתכם המחשבה לייבא בעצמכם מוצרים מסין על מנת למקסם את שולי הרווח.

סין הפכה להיות אחת מיצרניות המוצרים העיקרית בעולם. רק ארה"ב בלבד רוכשת מוצרים בסדר גודל של כ-250 מיליארד דולר לשנה. למעשה, השוק האמריקאי מוצף במוצרים המיוצרים בסין, אבל לא רק הוא, כל העולם נוהג כך.

כיצד מייבאים?

יבוא מוצרים מסין אינו תהליך בעייתי כלל וכלל. ראשית, יש למצוא את המוצרים שבדעתכם לייבא ואחר כך לנהל משא ומתן עם היצרן, או עם המפיץ, למצוא חברת הובלה לשינוע המוצרים ליעדם, ועמיל מכס לשחרור הסחורה מהנמל. וזהו! תהליך סטנדרטי למדי.

תוכלו למצוא משלח אמין ועמיל מכס מנוסה שידריכו אתכם במהלך הדרך. למעשה, יש חברות שינוע בשתי המדינות שמשתפות פעולה, כך שניתן לקבל שירות מנמל המוצא לנמל היעד ללא כל בעיה.

מקור המוצר

אמנם התהליך של יבוא מוצרים מסין הוא פשוט יחסית, אך הקושי יכול להיות טמון במציאת היצרן המקורי של המוצר. בנוסף, מרבית היצרנים והמפיצים הסינים אינם מתעסקים בכמויות קטנות. כך שאם אתם רוצים לנסות לייבא בהוצאה נמוכה, מומלץ לכם לרכוש את המוצר מסיטונאי מקומי גם אם במחיר גבוה יותר. ניסוי עסקי זה יכול לעלות כ-5,000 דולר, תלוי בגודל, במשקל ובעלות המוצר.

אם אינכם מעוניינים לבצע השקעה בסדר גודל כזה, סימן שאתם עדיין לא בשלים לעסוק בתחום יבוא מוצרים מסין. במידה שהחלטתם כן להשקיע את ההון הנדרש, תוכלו לגלוש באתרים ידועים באינטרנט כמו Trade Key או Alibaba, ולמצוא בהם את סוג המוצרים שאותם אולי תהיו מעוניינים לייבא.

כשאתם מגיעים לשלב השיחה הטלפונית עם היצרן או הספק, ועוד לפני ביצוע ההזמנה והתשלום, כדאי שתהיו מודעים לכך שהמחיר הנקוב בטלפון יהיה בדרך כלל המחיר המוערך ולא הסופי. לכן וודאו שאמנם תקבלו את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר האפשרית, לפני שתתחייבו לבצע את ההזמנה.

מפגש עם היצרן

כאמור, לפני החתימה על ההסכמים ועל ההזמנה כדאי לכם להיפגש עם היצרן או המפיץ שאיתו אתם מעוניינים להיות בקשר עסקי. שלב זה הוא שלב קריטי ומשמעותו כמובן שיהיה עליכם לטוס לסין.

בנוסף, רצוי לשכור את שירותיו של מתורגמן מקומי. הכינו רשימה של כעשרה יצרנים נוספים באזור, כך שבביקורכם בסין תוכלו לתהות על קנקנם של יצרנים נוספים, ולוודא שאומנם החברה בה בחרתם היא חברה פעילה שתהיה מסוגלת לבצע את ההזמנה.

לאחר שסוכמו כל תנאי העסקה תידרשו להשאיר דמי פיקדון עבור המוצרים, כדי שהיצרן יתחיל בתהליך הייצור ובהכנת המוצרים למשלוח.

אבטחת איכות

החלק האחרון והחשוב הוא נושא אבטחת האיכות. שילמתם עבור הסחורה, אבל איך תהיו בטוחים שאמנם הסחורה יוצרה לפי המפרט שהצגתם? איך תבטיח שאמנם כל הסחורה הועמסה?

זהו השלב שבו יהיה עליכם לטוס שוב לסין עוד לפני שהמוצרים יועמסו על המכולה, על מנת לוודא שהכול תקין. זהו מהלך קריטי שמטרתו לוודא שתקבלו את המוצרים עבורם שילמתם.

 

Fresh הינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה בייעוץ, קידום עסקים באינטרנט ושיווק אלקטרוני על ידי מתן פתרונות חכמים לעסקים קטנים ובינוניים.


http://freshmarketing.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב