דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מרפאה וטרינרית? 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1905 פעמים ]

כשאנו צרכים ללכת לרופא, אנחנו נדע טוב מאוד לאיזה רופא ללכת, בין אם מדובר ברופא משפחה או רופא מומחה, אנו נלך לרופא ששמענו עליו ביקורות טובות, נלך לרופא שמטפל בנו שנים רבות. אך בחירת וטרינר עבור חיית המחמד שלנו היא בהחלט הרבה יותר קשה, מצד אחד אנו רוצים ללכת לווטרינר הקרוב ביותר לבית ומצד שני אנו רוצים ללכת למרפאה וטרינרית מקצועית. אז איך בוחרים לחבר הכי טוב שלנו מרפאה? איזו מרפאה נחשבת איכותית?

טיפולי המרפאה הוטרינרית

בשנים האחרונות אנו יכולים לראות מאות מרפאות וטרינריות חלקן גדולות יותר, חלקן פחות. אם נחפש וטרינר תל אביב נקבל אלפי תוצאות, בכל רחוב בתל אביב אפשר למצוא לפחות מרפאה וטרינרית אחת, השאלה איך בחורים את האחת.  עלינו לוודא אילו טיפולים עושים במרפאה, האם הווטרינר משמש רק "רופא משפחה", בדיקות כלליות וחיסונים ובמידת הצורך הוא מפנה לרופאים אחרים. האם במרפאה יש חדרי ניתוח, איזה ציוד יש במרפאה האם אפשר לעשות מנוי לחיית המחמד או שמא כל ביקור עולה לנו כסף. בית חולים וטרינרי איכותי נותן לנו מענה על כל השאלות הללו, כמובן שבמקום בו הכול מצוי תחת קורת גג אחת, אנו יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף.

שעות פעילות המרפאה

לפעמיים החיים מפתיעים אותנו לטובה או לרעה, מחלות בחיות מחמד מתפרצות ללא הזהרה מוקדמת, חשוב לזכור שלהקפיץ וטרינר תורן בשעות הלילה המאוחרות יעלה לנו הרבה מאוד כסף, היום אנו יכולים ליהנות משירותים וטרינרים זמינים עשרים וארבע שעות ביממה למשך כל השנה. עדיף לנו לטפל בחיית המחמד שלנו במקום אשר זמין עבורה במשך כל היום.

אף אוזן זנב

חיות המחמד במיוחד הגזעיות, נוטות לסבול ממחלות שונות ומגוונות, למשל כלבים מסוג "שרפיי" נוטים לסבול ממחלות עיניים, כלבים מסוג "דוג דה בורדו" נוטים לסבול מבעיות אגן, חתולים רבים סובלים מבעיות כליות. וטרינרים טובים יודעים לאבחן את הבעיות הללו לפני שהן מחמירות והופכות לבלתי הפיכות. אנו צריכים למצוא וטרינר מנוסה ששום מחלה של כלב או חתול לא תפתיע אותו. אנו צריכים למצוא מרפאה וטרינרית עם רופאים מומחים במגוון מחלקות. שהווטרינר ישמש לחיית המחמד שלנו, מרופא משפחה ועד לכירורגיה. כמובן שכדאי  לקחת את הכלב או החתול למרפאה וטרינרית.

אופי המרפאה נאה בעיינך?

אין אדם אחד דומה לרעהו, כל וטרינר הוא אדם בפני עצמו, יש וטרינרים סבלנים יותר ויש פחות, יש אדיבים ויש עקשנים, יש כאלו שיסבירו לנו כל צעד וצעד, ויש כאלו שרק תתנו להם לעבוד בלי לשאול שאלות מיותרות. עליכם לבחור את הוטרינר שאתם מתחברים אליו,  אנחנו שונים וגם לנו יש עדיפויות שונות בבחירת רופאים חברים ווטרינרים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב