דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבח מסודר 

מאת    [ 07/06/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 4940 פעמים ]

בית מאורגן הוא גורם חשוב כדי לשפר את איכות חיים של כל אחד מאיתנו. ואף על פי שלכתחילה נראה משימה מעייפת, בסופו של דבר היא יכולה לחסוך הרבה זמן מחיי היום יום. נכון במיוחד במטבח, שהוא המקום חיוני לדעת לארגן כדי להצליח לבשל בצורה יעילה ופשוטה יותר. הכנת האוכל הופך להיות הרבה פחות קשה ונעשה בצורה הרבה יותר מהירה במטבח כשהוא מאורגן היטב.

אם אתם עוברים דירה או הניקיון הנוכחי של הבית אינו זורם כ"כ כמו שציפיתם, בדקו כמה טיפים על כיצד לארגן טוב יותר את האיזור המטבחים של הבית.

1 - למדו לוותר על מה שאינו הכרחי. שמרו במטבח שלכם רק חפצים שאתם משתמשים בהם. את הכלים שאינם מועילים ושימושיים עבורכם צריכים לעזוב אותם. תמיד שאלו את עצמכם אם אתם בכלל יודעים מה תפקידו של כל מכשיר שנמצא אצליכם במטבח. וחשבו אם קיים מכשיר כללי יותר שיכול להחליף את המכשירים הישנים. ואז פשוט תזרקו את כל הדברים שלא עושים את העבודה שרציתם. להתנתק מחפצים ישנים זה טיפ נהדר!

2 - ודאו שכל פריט במטבח שלכם ממוקם באיזור המתאים ביותר עבורו. פריטים שמשתמשים בהם לעתים רחוקות, כמו המיקסר למשל, שאתם משתמשים בו רק בתקופת החגים, יכולים להשאר במדפים גבוהים יותר או בחלק האחורי של הארונות. אם אין לכם ממש מקום בתוך המטבח, ניתן לאחסן אותם מחוץ למטבח, בחדרים אחרים של הבית.

3- יצירת מוקדי פעילות! חשוב מאוד לאחסן את הכלים באיזורים הקרובים למקום שבו עושים בהם שימוש. להלן כמה דוגמאות

- אחסון: בדרך כלל המקפיא הוא האיזור הנכון לאחסון. אז יש להשאיר את הסירים, קופסאות פלסטיק, ומיכלים נוספים לאחסון במקומות הסמוכים למקפיא.

- הכנת האוכל: המקום המתאים עבור הסכינים הוא ליד קרש החיתוך, וכן, כוסות מדידה, כפות, קערות מיוחדות וכדומה.

- תנור וכיריים: יש לאחסן במקום קרוב את הכלים שמשתמשים בתנור ובכיריים. כמו למשל, סירים ומחבתות, מחזיקי סיר, תבניות לאפייה, כפות ערבוב וכן הלאהלפי הצורך אפשר לאחסן גם את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סט של כפיות, כוסות מדידה, לשימוש מיידי בתנור.

- להגשת האוכל: זה מאוד חשוב לשמור ארון אחד שמוקדש לחלק זה החיוני של חיי היומיום שלנו, שם מאחסנים סכו"ם, מפיות, מלחייה, רטבים וכל דבר אחר שצריכים בשביל הארוחה.

- נקיון: איפה שהכיור נמצא, לידו המדיח כלים, פח אשפה סבון, כפפות, מגבת מטבח, מפות שולחן ומכשירים נוספים המסייעים לכם במשימה זו.

כשמחלקים ומסדרים את כלי המטבח שלכם לפי סוגים ותדירות השימוש, תוכלו לראות עד כמה גדול ההבדל כשעושים סדר קטן. יחד עם זאת, כמה זמן אתם יכולים לחסוך וגם להעריך את המטבח שלכם יותר. המטבח מאורגן הוא אחריות לשימושיות.

קמילה עיצוב מטבחים, בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים, נירוסטה, זכוכית, אלומיניום, עץ פראי, מטבחים העומדים על רגליים וכל דבר שיגרום למטבח שלכם להיראות מעניין ולא בנאלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב