דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך סרטון וידיאו יזניק אותך קדימה? 

מאת    [ 07/06/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1752 פעמים ]

למה חשוב שיהיה לך סרטון וידאו עסקי?

מי מאיתנו לא היה רוצה לעבוד כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר? 

תארו לעצמכם שאתם בתאילנד, באי קופיפי,  שותים משקה המקומי, מישהו מפנק אתכם במסאז' מקצועי בכפות הרגליים,  באוויר יש ריח של חופשה ושמן שיזוף. דבר היחיד שמעסיק אתכם הוא מה לאכול בארוחה הערב... הטרדות על העסק, אלו שניקרו במוחכם עד לפני כמה חודשים, נעלמו כלא היו. אתם מזמינים מהמלצרית עוד ממשקה הקוקוס. ונרגעים. אם אתם מסכמים את החודשים האחרונים, כהצלחה, נראה שהתחלתם לבלות יותר ולהרוויח הרבה יותר.

הוידיאו הוא התדמית שלכם

מאז שהתחלתם להשתמש בוידאו מצולם לאתר שלכם או לעסק שלכם, המכירות מהספר שהוצאתם/ מהערכה שלכם/ מהשירות שלכם, עלו פלאים. הוידאו שלכם הוא התדמית שלכם. הוידאו שמוכר את התדמית שלכם, עובד 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ומוכר בהצלחה את המוצר שלכם,  בזמן שאתם בתאילנד, הוידאו שלכם לא נח. הוא לא צריך לנוח. הוא עובד כל הזמן, מגיע ללקוחות עד הבית. זה קורה כאשר אתם מבלים, מתפנקים עושים מסאז', אז בדיוק, באותו הרגע, יותר אנשים נחשפים אליכם, קונים מכם את המוצר שאתם מוכרים, הכסף נכנס אליכם לבנק. לא הייתם רוצים שזה יקרה? 

כמה דברים שכדאי לדעת על וידאו ותדמית

בטח שמתם לב שהוידאו כבר כאן. רוב האנשים משתמשם בוידיאו, כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים. לאנשים אין סבלנו לקרוא אמרים..

בנוסף, היום ללקוח הפוטנציאלי שלכם יש הרבה מאוד גירויים, שמגיעים אליו מכל פינה. הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הוא בדרך כלל חסר סבלנות, הוא רוצה הכל מוכן, כאן ועכשיו, ולא תמיד יש לו כוח למלל ולמידע ארוך, הוא רוצה בדר"כ: "שורה תחתונה". אם הוא יגיע לאתר מסויים, הוא ישהה בו בממוצע שמונה שניות, קראת נכון שמונה שניות לכול היותר. אם מדובר באדם צעיר, (מדור ה Y למשל) הוא ישהה באתר שלך אפילו פחות (בין 4-6 שניות), בממוצע, אלא אם כן משהו לכד את תשומת ליבו. בדרך כלל, סרטון וידיאו.  הסירטון יוכל להציג אותך טוב יותר, תוכל לבוא לידי ביטוי, ותוכל להעביר את המסר שלך תוך זמן קצר. אם תסתפק רק בטקסטים כתובים, ולמרות שהם מאוד מעניינים, הלקוח עלול לומר לעצמו, זה מאוד מעניין, אקרא את זה בהזדמנות הראשונה, וישמור את האתר שלך ברשימת המועדפים (להלן, בית הקברות לאתרי אינטרנט) חשוב להדגיש, סרטון הוידיאו מגיע בנוסף לחומר הכתוב ולא במקומו. יש חשיבות גדולה גם לכתיבה. בדיוק כפי שאני ועושה עכשיו. 

הוידאו לעסק שלכם, יצליח להסביר לקהל שלכם, למה לבחור בכם, ימכור את האמינות שלכם, מה שטקסט מילולי לא יעשה. באמצעות סרטון וידיאו,  אתם תיצרו תדמית, שלא תעבור במילים, הקהל שלכם יבין למה משתלם לו לשמוע אתכם, וידיאו יחסוך לקהל שלכם זמן בקריאת הטקסט שכתבתם. ובינינו, למי יש כוח לקרוא עוד טקסט?  היום יותר ויותר עסקים, עושים וידאו לאתר שלהם. ומה אתכם?

אם אתם חוששים לעשות וידיאו לאתר שלכם, ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אני ממליצה לכם לקרוא את המאמרים שלי בנושא, שידריכו אתכם איך לעשות סרטון מוצלח, למכור טוב את התדמית שלכם, ולהתגבר על פחד ממצלמה.

 

www.melamedia.tv

 

רונית מלמד עורכת תוכן מומחית לראיון טלוויזיוני ולפרזנטציה www.melamedia.tv 052-2689889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב