דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על ספלים 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2218 פעמים ]

ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה. כאשר לטקס שתיית הקפה או התה יש חשיבות כה גדולה בחיי האדם, גם הספל מקבל בצורה זו או אחרת חשיבות גדולה לא פחות. זו הסיבה לכך שכוסות הפכו לאובייקט מאוד חשוב ואינטימי. ניקח לדוגמא כלים אחרים. לרוב, בחיי משפחה בריאה אף אחד לא לוקח לעצמו צלחת פרטית, יש סט שכולם אוכלים ממנו. הדבר נכון גם לגבי המזלגות, הכפות, הסכינים וכו'. אך עם ספלים זה לא כך. בדרך כלל לכל אדם יש את הספל הפרטי שלו. זה שהוא הכי אוהב, או שבחר לעצמו. לא פלא, אם כך, שספלים הפכו לסוג נפוץ של מתנה לכל מאורע, אישי או עסקי.


ספלים ממותגים

ספלים ממותגים הפכו עם הזמן לחלק בלתי נפרד מכל בית עסק. כלומר, כמעט כל משרד, ברגע שהוא נפתח, מזמין לעצמו קבוצה של ספלים עם הלוגו של החברה. יש לכך חשיבות פסיכולוגית גבוהה ביותר עבור העובדים בחברה. ספל אישי שיש עליו את מיתוג החברה (כאשר מדובר בחברות קטנות עם צוות קבוע, ניתן להעצים את האפקט הפסיכולוגיה בעזרת הוספת שמו של האדם) יוצר זיקה חזקה ין העובד לחברה, מה שבטווח הארוך עוזר מאוד לעבודה השוטפת של החברה. סיבה נוספת לכך שספלים ממותגים הינם בעלי דרישה גדולה ביותר, הינה שהיא יוצרת מיתוג חזק לחברה. באופן כללי, ככל שלוגו מסוים של חברה מופיע ביותר מקומות, כך עולה הערך שלו. גם אם נראה שמיתוג ספלים לא מקדם את האינטרסים של החברה – הדבר כלל לא נכון. בנוסף, ניתן להעניק ספלים ממותגים גם ללקוחות החברה, מה שמגביר את הזיקה בין הלקוחות לחברה המעניקה להם שירות מסוים.


ספלים עם כיתוב

ניתן ליצור ספלים עם מגוון קישוטים ייחודיים עליהם. אילו יכולות להיות תמונות משפחתיות, תמונות של אנשים אהובים, או ספלים עם כיתוב. איזה כיתוב ניתן לעשות על ספלים מעין אלה? כמעט כל דבר בעל משמעות עבורכם יכול להפוך לכיתוב מעולה עבור כל ספל. בין אם מדובר במשפט שאתם מרבים לומר, או בדיחה פרטית בבית או בעבודה – כל עוד כיתוב זה מעלה בכם חיוך ומשפר את מצב הרוח, מדובר בכיתוב מוצלח וטוב. על מנת ליהנות מכיתוב איכותי, יש לפנות לשירותי הדפסה על ספלים ברמה גבוהה ואיכותית. שירותים אלה ניתן למצוא גם במרחב הווירטואלי (שירותים אלה מאפשרים לשלוח תמונות במייל ולקבל את המוצרים הביתה), או במסגרת חנויות מסודרות, או אפילו דוכנים גדולים בקניונים ברחבי הארץ.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב