דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוט רכב חתונה 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 3201 פעמים ]

נישואין או חתונה זה אירוע שיש בו סמליות רבה והפן הדקורטיבי הופך אט אט להיות לגורם משמעותי בקבלת ההחלטות של בני הזוג על מראה החתונה. החל מהפרט הקטן ביותר של צבע הציפורניים של הכלה ועד הקישוט של מכונית החתונה אמורה. הכול צריך להתאים ולהיות מתוכנן מראש.

 

בתחום קישוט רכב החתונה, משימת הקישוט מוטלת בדרך כלל על החבר הטוב ביותר של החתן. אם הוא מקשט את הרכב בעצמו זה יכול להיות מצחיק או מוזר עד כדי כך שהוא יחטוף על הראש מבני הזוג.

כיום, זוגות רבים המתכננים כל פרט בחתונה רוצים להיות אחראיים על תסריט החתונה ולכן גם הנושא של קישוט רכב החתונה צריך להיות מתוכנן לפרטי פרטים.

 

קישוט רכב – מה לקחת בחשבון?

 

כשבאים לתכנן קישוט רכב לחתונה, צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים חוץ מהטעם האישי והאופנה השלטת בתחום קישוט המכונית של החתונה. שיקול דעת מסוים צריך להפעיל כדי לחשוב כיצד למנוע נזק אפשרי לרכב מהקישוטים, או חשיפת הנוסעים לתאונות וסכנות בזמן נהיגה.

 

צריך לחשוב היטב באיזה ציוד ובאילו חומרים מתאימים צריך להשתמש כדי לשמור על מצב המכונית. ניתן לרכוש במקומות מסוימים ערכת קישוט לרכב חתונה הכוללת את כל מה שאתה צריך כגון: פונפונים, סרטים, בד טול ועוד.

 

בחו"ל נוטים לכתוב על השמשה האחורית באמצעות נוזל או דיו. אני לא ממליץ לעשות זאת כי בתום האירוע יהיה קשה מאוד להסיר זאת מהמכונית. עדיף להשתמש בטוש מחיק או בגיר מיוחד למטרה זאת.

 

קישוטי רכב – קצת הומור לא מזיק...

 

אפשר גם לחבר לרכב שלט מגנט שכתוב עליו "זה עתה נישאו" או Just Married"". הכול לפי הטעם. ניתן להזמין כיתוב שייצמד לשמשות הרכב או מגנט עם טקסט ככל העולה על רוחכם.

 

יש זוגות המצמידים לשמשה האחורית קרטון עם טקסטים שונים. אחד המצחיקים שראיתי היה: "אם אתם חושבים שאני טועה, צפרו פעמיים"...

 

חשוב מאוד שלא להשתמש בנייר דבק בתהליך קישוט רכב לחתונה. נייר הדבק עלול להשאיר סימנים ודבק על הפח ויהיה קשה מאוד להסיר אותו. כנ"ל לגבי סלוטייפ, מסקינגטייפ ושאר הדבקים הנפוצים.

 

קישוט רכב לחתונה – איך כדאי לקשט?

 

אם כן, מלבד כיתוב, מגנטים ושאר קשקושים איך באמת כדאי לקשט את רכב החתונה?

באופן מסורתי יש זוגות הנוטים לקשט את הרכב עם פרחים. צריך להבין - קישוטי רכב עם פרחים שייכים להיסטוריה ואין בהם חן כפי שיש בקישוטי רכב מודרניים יותר.

 

אני ממליץ ליצור או לרכוש מספר פונפונים גדולים (בקוטר 35 ס"מ ומעלה), עדיף בשני צבעים. כמו כן מומלץ לרכוש בד טול לבן שקוף (כדי לא לפגום בשדה הראיה של הנהג) ולקשור אותו בצורה אלכסונית מקדמת הרכב ועד לחלק האחורי (אם אתם לא מסתדרים, היעזרו בחברות המתמחות בקישוטי רכב לחתונה). את הפונפונים יש לקשור היטב על הבד, על מראות הצד ועל ידיות הרכב. הכול לפי הטעם. כמובן שיש לבצע תכנון מוקדם של מראה הרכב הרצוי.

 

קישוט רכב – אל תעשה

 

אל תקשרו בלונים על הרכב – האוויר יוצא לאחר מספר שעות וזה מצחיק ומביש. במדינות מסוימות נהוג לקשור מאחורי הרכב כמה פחיות בירה ריקות באמצעות חבלים חזקים ועמידים או מחרוזות על הפגוש האחורי של המכונית. בארץ זה פחות נפוץ, אבל אתם מוזמנים לנסות.

 

כאמצעי זהירות, מומלץ שחלון המכונית לא יהיה מוסתר במידה רבה מכיוון שהדבר עלול להפריע או לחסום את שדה הראייה של הנהג.

 

קישוטי רכב – סיכום

 

רכב החתונה הוא לא באמת הכרחי ביום הנישואין אך מאחר שזהו אירוע מיוחד בחיים של בני הזוג אותו הם רוצים לזכור לנצח, כדאי להשקיע מחשבה על בנושא קישוט רכב החתונה.

כדי לקרוא מידע נוסף על קישוטי רכב לחתונה ואף להוריד ספר דיגיטלי בחינם הנותן מידע נוסף בנושא, מומלץ לבקר באתר של "הפונפון", האתר המפורט והמוביל ביותר בישראל בנושא קישוט רכב ליום המיוחד שלכם. 

קישוט רכב לחתונה- קישוט מכוניות מתנה- הפונפון  http://www.haponpon.co.il


לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:   054-4929395


קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה? הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם! הפונפון מתמחה בייצור ערכות קישוט לרכב חתונה של חתנים וכלות ובשירותי קישוט מכוניות לחתונה בבית הלקוח באזור המרכז. בנוסף, הפונפון מייצר ומשווק ערכות קישוט מכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה ומספק שרותי קישוט רכבים בבית הלקוח ובסוכנויות הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב