דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לופט - לכל מסיבה ואירוע שתבחרו 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2868 פעמים ]

לשכור לופט לכל אירוע ומסיבה

כפי שאתם בוודאי יודעים, יש לא מעט אירועים בחיים שלכם, שדורשים מיקום יוקרתי למדי. האירוע הזה יכול להיות מסיבת אפטר פארטי של החתונה שלכם, אירוע עסקי מיוחד, או אפילו יום הולדת 50 לבן הזוג שלכם. בכל אחד מהמקרים הללו, כדאי בחום לבדוק דווקא את האופציה של לופט להשכרה , שכן הלופטים מהווים היום פלטפורמה אידאלית לאירועים ולמסיבות ומתאימים לכל סוג של מאורע.

איזה לופטים כדאי להזמין?

אתם יכולים להזמין היום כל לופט שיתאים לצרכים שלכם. כך לדוגמה, יש מי שרוצה להזמין את הלופט הגדול ביותר שהוא יכול. ישנם לופטים גדולים ולופטים קטנים, ניתן להכיל בין 30-150 מוזמנים,עליכם לבדוק את כמות המוזמנים ועל פי זה לבחור את הלופט המתאים. חשוב לציין שלמרות שהלופטים הם למעשה דירות בתוך בניינים, עדיין אפשר למצוא אותם בשטחים נרחבים למדי. היום אתם יכולים לעשות מסיבה בתוך אחד מהלופטים הגדולים שמוצעים לכם, בעיקר באזור המרכז. עם זאת, כמובן שאתם לא חייבים לבחור דווקא את הלופט הגדול ביותר. היום יש לא מעט אנשים שדווקא היו רוצים לבחור את הלופטים הקטנים יותר. הלופטים הללו אידאליים מאד למסיבות קטנות כמו מסיבת רווקים או רווקות.

לכמה זמן משכירים את הלופט?

אתם יכולים למצוא היום לופט לאירועים שתוכלו להשכיר אותו למשך יום שלם, ואפילו למשך יומיים. למה זה נחוץ? משום שלעתים, אתם רוצים לארגן מסיבה ארוכה במיוחד - החל ממסיבת רווקים, ועד למסיבת יום הולדת. עם זאת, קיימת גם אפשרות להשכיר את הלופטים השונים לתקופה קצרה יותר של מספר שעות על מנת ליהנות מיום כיף לוועדי עובדים או יום פינוק זוגי וכד'. הכל בסופו של דבר צריך להתאים לתכנון האישי שלכם.

כיצד מאובזר לופט?

לופטים מעניקים לחוגגים את המתחם המושלם, עם כל האבזור הדרוש באזור מבודד ללא הגבלת רעש. ברוב הלופטים תמצאו מערכות הגברה ותאורה מתקדמות,מערכות קריוקי,בר גדול,חלל מרווח המשמש לתנועה חופשית ורחבת ריקודים,פינות ישיבה משחקי שולחן כגון: שולחן סנוקר מקצועי,פינג-פונג,שולחן כדורגל,הוקי אוויר ומשחקי פלייסטיישן וקונסולות WII,ג'קוזי ספא מפנק למספר משתתפים וישנם גם לופטים עם בריכה פרטית וחצר גדולה המאפשרת לעשות על האש.

כמה זה עולה לנו?

מחירי הלופטים תלויים בפרמטרים שונים, לדוגמא, לופט עם בריכה יותר יקר מלופט ללא בריכה. בנוסף המחירים משתנים לפי כמות האנשים. בדרך כלל המחירים נעים בין 2000-3500 ש"ח עד 20 איש וכל אדם נוסף בתוספת תשלום.

אני ממליצה לעשות רשימה מסודרת הכוללת: רשימת מוזמנים,פרמטרים ואבזור שחשוב לכם שיהיו במקום,אזור מועדף בארץ ותקציב העומד לרשותכם. לפי הרשימה שלכם, תעשו את הבחירה הנכונה ותיהנו מאירוע בלתי נשכח בלופט.

חלי ביטון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב