דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסיכון בלהיות חוקר פרטי: 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2114 פעמים ]

הסיכון בלהיות חוקר פרטי:

חוקר פרטי הוא אדם בעל ניסיון, ידע ומן הסתם גם חוש, להסתכל על דברים בצורה שונה מהרגיל. אנו פוגשים את החוקר הפרטי בטווח רחב של מקרים. לפעמים נשכור חוקר פרטי כדי לאתר נעדרים, בני משפחה שאבד לנו הקשר איתם או קרובים ביולוגיים שרק עכשיו נודע לנו על קיומם ואו אם יש לנו חשד שיש לנו קרובי משפחה שאנו לא יודעים עליהם. לפעמים כדי לאתר חברי ילדות.

כמנהלי חברות, חוקר פרטי עשוי לעזור בריגול לצורך גילוי מעשי מרמה ועבירות פליליות בין העובדים ובעסק בכלל.

כמובן, ישנו התחום הנרחב של חקירות אישות. חוקר פרטי מסייע לחשוף בגידות בין בני זוג, לאסוף ראיות, להוכיח לעיתים את אמתותן כדי לסייע במשפט בבתי הדין.

לאחר ההקדמה הקצרה, ייתכן שתדמיינו חוקר פרטי כאדם שמסתתר במכוניתו ומציץ לעבר חדר שינה של בית פרטי, או שאולי תדמיינו אדם, המפעיל צוות שלם של עוזרים במטרה ליצור רשת שתוביל למציאת מעשה ההונאה בו חושד מנהל החברה. כך או כך, העמדה שבה נמצא חוקר פרטי איננה פשוטה ואולי במילים יותר מדויקות- מסובכת וקשה, אך ממש לא מסוכנת כמו שהמון נוהגים לחשוב.

כמובן שלא כל תיק חקירה, אליו מוזעק חוקר פרטי מכילה ומסווה סיכונים וסיבוכים. אך בכל זאת, העבודה בתחום בו נדרש ממך לגלות את האמת שרבים מנסים להסתיר, עשויה בהחלט להיות מקור לסיבוכים קשיים רבים וממש לא לסיכונים .

על מנת להמחיש סיכון קטן, העומד בפני חוקר פרטי, נסו לדמיין את הגבר הבוגד באשתו שלפתע מגלה שמאחוריו ישנו חוקר, שנשלח על ידי אשתו, כדי לתעד את המעשה. כאשר הגבר המתואר יפגוש את החוקר הפרטי, כנראה שלא יהיו שם הרבה נשיקות וחיבוקים אלא להפך. אך לא קרה לי מקרה כזה שבעל בוגד שנתפס ינסה לפגוע באחד החוקרים בשטח, אנו לא מגיעים למקרה כזה של מפגש, עם הבעל בשטח.

 גם במקרה בו חוקר פרטי מסתנן לשורות עובדים בחברה מסוימת, הוא נתון בסכנה תמידית של חשיפה. אם מישהו אכן מבצע איזו שהיא עבירה במסגרת עבודתו והחוקר הפרטי רואה זאת, אותו עובד עשוי להגיב באלימות פיזית ולחפש נקמה.

כדי להתמודד עם הסיכונים האפשריים על החוקר הפרטי להיות: אמין עם קורטוב של ממזרות, ערני, אמיץ, שקול, להתמזג בשטח, לשחק ולהעמיד פנים, כל זאת מבלי לעבור על החוק.

במהלך ההכשרה, של חוקר פרטי, הוא מתנסה בשלוש שנות עבודה, מלוות בהדרכה צמודה של משרד חקירות, מצופה ממנו בשנים אלה גם לבנות כלים כדי להתמודד עם מצבים רגישים ביעילות. כמובן שנושא הרגישות, תופס חלק גם בתמחור של כל עבודה. עבודה רגישה/מסוכנת, בדרך כלל תהייה גם עבודה יקרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב