דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה הדרך שלך לחשיפה 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2048 פעמים ]

מתקני תצוגה הדרך שלך לחשיפה

חברות רבות יעשו הכל על מנת להגיע לקהל היעד. חלק מקידום מכירות יעיל הוא הצבת מתקני תצוגה בחנויות המוכרות את המוצרים והבאה לחשיפת מקסימלית מול הלקוח. התחרות הגדולה בעולם השיווק, מביאה חברות רבות לפנות לחברות מיתוג ושיווק המתמחות בייצור אמצעי חשיפה כמו מתקני תצוגה וסטנדים עליהם תוצג הסחורה בצורה בולטת כאשר הלקוח לא יוכל להישאר אדיש בשעה שיחלוף על פניהם. סטנדים רבים ניתן למצוא בסופרמרקטים ובחנויות אופנה גדולות וכן בבתי מרקחת וחנויות רבות אחרות. סטנדים לתצוגה יכולים להיות רצפתיים, שולחניים או תלויים וגם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו עץ, פרספקט או אלומיניום.

 

סטנדים לתצוגה קיימים מסוגים רבים כאשר כל אחד מהם נועד להצגה של חפץ או פריט אחר. החומרים מהם עשויים הסטנדים מגוונים בהתאם לפריט אותו הם מציגים. קיימים סטנדים מקרטון ורשתות מתכת שנועדו לחנויות מכולת וסופרים להצגה של חטיפים או מוצרי מזון שונים. ברוב המקרים סטנדים אלו נושאים את לוגו החברה המייצרת את המוצרים המוצגים עליה.

 

סטנדים יכולים להיות עשויים מתכת גם כמתלים עליהם מוצגים פרטי ביגוד שונים או כלים שימושיים בתצוגה בחנויות ובחלונות ראווה. יש גם סטנדים קטנים שולחניים מבד, עץ או פלסטיק שנועדו לתצוגה של תכשיטים, כובעים ומטפחות. 

 

מתקני תצוגה או סטנדים אמורים למשוך את העין ולהוות גירוי מיידי לקנייה על ידי הלקוח ולשם כך כדאי שישאו את הלוגו המוכר של החברה המציגה וכן אלמנטים בולטים. כדי לבלוט מעל כולם יש להשקיע מחשבה רבה בייצור המתקן ולשם כך חברות מובילות בתחום מעסיקות מעצבי מוצר שתפקידם להיפגש עם הלקוח, לשמוע מהן מטרותיו של המוצר וכיצד נראה המוצר. לאחר פגישה עם הלקוח ניגש המעצב לתכנן את מבנה הסטנד ולהפוך אותו לאמצעי שיווק ומכירה יעיל .

 

מכירות שעובדות בשטח

מתקני תצוגה חייבים להיות גדולים יותר, מרשימים יותר וחזקים יותר וכך גדל הסיכוי שקהל היעד המטייל ברחבי הסופר, חנות גדולה או מרכז מכירות גדול, יתעכב ויעמוד ליד מתקן תצוגה כלשהוא ולא יחלוף על פניו. לשם כך הוא חייב להיות מושך ומובדל ממתקני תצוגה אחרים ולנשוא גימיק צבעוני כלשהוא או חיתוך מיוחד. בעולם שבו הכל מהיר,חד ומשתנה במהירות יש צורך בגירויים אינסופיים על מנת לגרום ללקוח להתעכב דווקא על מוצר מסויים אותו רוצים לקדם ולכן, רצוי להשקיע מחשבה רבה בתכנון מתקן תצוגה. לשם כך יש לפנות לחברה המתמחה בתחום ולה תיק עבודות גדול ממנו ניתן להתרשם. חברות רבות משקיעות כספים לא מבוטלים בקידום מכירות מוצריהם ולכן חשיפה טובה יכולה להיות מתורגמת למכירות רבות. כדי להיות נבדלים ממוצרים אחרים יש להעמיק את החשיבה וליצור מתקני תצוגה בשטח שיגרמו להגדלת המכירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב