דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים ביום אחד - איכות החיים שחיפשת מחכה לך במרחק של 24 שעות 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2206 פעמים ]

רוב חיינו השיניים שלנו בקושי מעסיקות אותנו – אנחנו מבקרים מידי פעם אצל שיננית ולעיתים רחוקות עוברים סתימה או עקירה. כך, נוצרת אחת הטעויות הגדולות שלנו, אנחנו לוקחים את השיניים שלנו כמובנות מאליהן.

אבל אז, כשמגיעים לגיל השלישי, השיניים מזכירות לנו עד כמה הן חשובות, כשמתחילות בעיות כמו ריקבון בשיניים, נסיגת חניכיים שהולכת ומחריפה ואפילו מקרים קיצוניים שבהם נוצר חוסר בעצם. בעיות שאומרות דבר אחד - שיקום פה דחוף.

שיקום פה נדרש כאשר השיניים מביאות לפגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו, כמעט בכל היבט אפשרי:


    • יכולת האכילה – בעיות חמורות בשיניים לא מאפשרות לאכול מגוון גדול של מנות וכופות מעבר לאכילת מזון רך או נוזלי. בנוסף, נסיגה חמורה של החניכיים חושפת את השורשים של השיניים, חשיפה שגורמת רגישות גבוהה לאוכל קר או חם.


    • אסטטיקה – השיניים הן חלק בלתי נפרד מהחיוך שלנו ולכן, חניכיים נסוגות או ריקבון  שיניים פוגע במראה שלנו, מפריע לחיוך שלנו ובמקרים קשים משפיע אפילו על מבנה הלסת.


    • יכולת הדיבור – השיניים כמו הלשון והחיך הן חלק בלתי נפרד מהגיית עיצורים לשוניים ולכן בעיות בשיניים גוררות בעיות בהגייה של מילים ולהפרעה בשטף הדיבור התקין.


    • הביטחון העצמי וההרגשה האישית – הפגיעה בדיבור והפגמים האסטטיים שיוצרות שיניים לא בריאות משפיעות גם על מצבנו הנפשי, פוגעות בביטחון העצמי, גורמות לתחושת  בושה במפגשים עם הסביבה ופוגמות בקשר שלנו עם אנשים אחרים.

השתלת שיניים ביום אחד  - הפתרון האידיאלי של שיקום הפה

על מנת לבצע תהליך מלא של שיקום הפה ולהחזיר לעצמנו את איכות החיים שנפגעה יש צורך בעקירת השיניים הפגועות ובהשתלת שיניים חדשות.

בעבר, השתלת שיניים כזו הייתה מחייבת תהליך שיקום פה ארוך ומתסכל, שנמשך מארבעה חודשים ועד לשנה שלמה. במהלך כל התקופה הזו המטופלים נאלצו לעבור עשרות טיפולים כואבים, תהליכי החלמה ממושכים. במהלך כל התקופה הזו עד להחלמה הסופית איכות חייהם נפגעה מאוד.

השתלת שיניים ביום אחד - המהפכה ששינתה את תחום שיקום הפה 

לפני כעשור, החלה מהפיכה טיפולית בתחום השתלות השיניים. דרך שימוש בטכניקת השתלה שהוכיחה את עצמה במשך שנים רבות דווקא בתחום האורטופדיה ועברה הסבה לתחום השתלות השיניים, ניתן היה בפעם הראשונה לקצר משמעותית את משך הטיפול ולסיים את מלוא השתלת השיניים ביום אחד בלבד.

השיטה של השתלת שיניים ביום אחד הלכה והתפתחה במהלך השנים והיום ע"י שימוש בחומרים דנטליים מעולים וטכניקת עבודה נכונה היא מאפשרת לחסוך ממטופלים חודשים ארוכים של סבל ולסיים את כל תהליך שיקום הפה ביום אחד ובאיכות עבודה שמבטיחה שנים רבות של שיניים בריאות.

בכל שנה, אלפי מטופלים בישראל מעידים כי השתלת שיניים ביום אחד לא רק קיצרה להם את משך הטיפול אלא גם הפחיתה משמעותית את רמת הכאב שנלוותה אליו והביאה לתוצאה אסטטית מעולה.

לסיכום, השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת לך לחזור וליהנות תוך 24 שעות משיניים בריאות, חזקות ומתפקדות והכי חשוב – השתלת שיניים ביום אחד מסייעת לך לשוב וליהנות מהחיים כבר למחרת הטיפול.

מרפאת שיניים לתחום השתלות שיניים ביום אחד: ד"ר בלן


דר' בלן, עומד בראש המרכז להחזרת החיוך ביום אחד


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב