דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרך מצויינת לשנע 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2151 פעמים ]

מלגזות

מלגזות הם דרך מצויינת לשנע,לפרוק ולטעון סחורה.מלגזות נמצאות במקומות רבים כגון מחסנים גדולים, נמלי תעופה, נמלי ים ווכן בענף החקלאות הבנייה והתעשייה.מלגזות הנעות על דיזל הן מלגזות המשמיעות רעש רב וכן גורמות לזיהום אוויר רב בשל הגזים אותן הן פולטים.כשמלזגות מסוג זה עובדות במחסנים או מקומות סגורים בסביבה בה עובדים אנשים אחרים הדבר יכול לסכן את העובדים הן בשאיפת הגזים המסוכנים והן ביצירת איום על שמיעתם. לכן, מלגזות העובדות על דיזל,באזורים המקפידים על סביבת עבודה בטוחה, אסור שימצאו בסביבתם אנשים נוספים מעבר לנהג המלגזה.

מלגזות חשמליות הדור הירוק של המלגזות

עם התפתחות הטכנולוגיה בענף התעשייה, החלו להיכנס מלגזות חשמליות לענפים שונים ויתרונותיה הבולטים של מלגזה זו התגלו:ראשית, היא מונעת על ידי מצבר וכך אינה פולטת גזים רעילים ומתאימה לעבודה הן במקומות סגורים והן במקומות פתוחים ללא סיכון העובדים במקום. בנוסף, היא אינה משמיעה רעש ולכן אינה מסכנת את שמיעתם של העובדים.  עגלות ממנועות או מלגזה חשמלית היא קטנה יותר מאשר מלגזה המונעת בדיזל ולכן יכולה להרים משאות קטנים יותר אך יתרונותיה בולטים. בנוסף, מלגזות חשמליות מצויידות במחשבים מיוחדים הבודקים את תפוקת המלגזה ומתעדים את עבודתה היומית . בנוסף, מבנה ארגונומי חכם מאפשר לנהג המלגזה להסתובב 360 מעלות ולא לסכן את בריאות הגב שלו כמו במגלזה המופעלת על ידי דיזל. אין ספק,מלגזה חשמלית בעלת יתרונות רבים ולכן היא מועדפת יותר על ידי בעלי עסקים רבים. היא בטוחה יותר לעבודה ומייצרת סביבת עבודה איכותית הרבה יותר וכמובן ירוקה.

 


    • 

    יש מספר מנועים שונים המיוצרים עבור מלגזות: דיזל, בנזין,גפ"מ ומנועים חשמליים. לכל מנוע היתרונות והחסרונות שלו וכן התחזוקה המסוימת שלו. סוג המנוע לא משפיע על יכולת ההרמה. מנוע חשמלי למשל הוא הכי פשוט לתפעול אבל מצריך מקור אנרגיה זמין להטענה. מנוע דיזל חסכוני יותר מבנזין ואינו מוגבל מבחינת המרחקים שיכולה המלגזה לעבור. החיסרון של הגפ"מ למשל הוא שאסור לו להיות במקום סגור מחשש לדליפת גז או בעירה.


    • 

    ההבדל העיקרי המשמעותי בשבילכם הוא יכולת ההרמה שיכולה להיות בהבדל של טונות. כל עיקרה של המלגזה הוא יכולת ההרמה ולכן חשוב שתדעו להגדיר מה נדרש לכם. יש מלגזות שיכולות להרים רק טון וחצי ויש כאלו שמעל חמישה טון.

 

הפעלת מלגזה היא מקצוע לכל דבר. על נהג מלגזה לעבור קורס מיוחד שבסופו יקבל רישיון מיוחד להפעלת מלגזה.יש לנקוט אמצעי זהירות הכרחיים על מנת שלא לסכן הן את נהג המלגזה והן את העובדים בסביבה בו מופעלת המלגזה. 

 

מוטי חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב