דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון הובלות- להוביל דירה ולחסוך כסף 

מאת    [ 02/06/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3679 פעמים ]

כמה עולה לי? כיצד נבדוק מחירים של חברת הובלות

 

הובלת דירה, איננו נושא של מה בכך -את זה כולם יודעים.  אחרי התהליך המפרך של רכישה דירה חדשה ומכירת הדירה הקודמת, אתם כבר מותשים ומייחלים להגיע לשקט, ולנחלה, לפרוק את הארגזים ולנשום נשימת רווחה. חשוב מאוד לא להקל ראש בנושא ולשנס מותניים רק עוד קצת ולעשות עבודת בית גם בנוגע למקצועיות חברת ההובלות ומחיריה. דבר נוסף וחשוב לא פחות-לעולם אל תתפשרו על איכות ומקצועיות העבודה, לטובת המחיר. נסו למצוא את עמק השווה ולא לשלם מחיר רב יותר בעתיד.

 

כיצד מבצעים תהליך השוואת מחירים יעיל?

קיימות מספר דרכים, לביצוע השוואת מחירים, אחת מהן, היא בדיקה באינטרנט. תוכלו למצוא מגוון חברות העוסקות בהובלות מסוגים שונים באזור מגוריכם וליצור קשר עם נציגיה. מומלץ ביותר, לנהל דו"ח מעקב אחר חברות אצלן התעניינתם, לצורך ביצוע השוואת המחיר באופן היעיל ביותר.

דרך מומלצת אף יותר, היא לשאול מכרים וחברים אשר עברו דירה ונעזרו בשירותיה של חברת הובלות ולבקש את חוות דעתם. דרך זו מומלצת מאוד, מאחר ותקבלו חוות דעת אובייקטיבית ונטולת כל אינטרס.

במידה ובחרתם חברת הובלות ללא המלצה של אנשים קרובים, חשוב מאוד  לבקש המלצות של לקוחות עבר, לצורך התרשמות ורשת ביטחון נוספת.

מחשבון הובלות

תתפלאו, יש דבר כזה! תוכלו למצוא באתרים השונים כלי נהדר, הנקרא "מחשבון הובלות" שם תוכלו לקבל את הצעת המחיר האופטימאלית עבורכם, ע"י מילוי מהיר של פרטים חיוניים, כמו יישוב המגורים, קומה, האם יש מעלית או אין ופרטי תכולת הדירה שברצונכם להוביל.  שימוש במחשבון ההובלות, ייתן לכם מושג לגבי מחירון ההובלות האקטואלי נכון לאותו יום, ויקל עליכם את ביצוע השוואת המחירים.

ממה כדאי להיזהר?

ולבסוף, חשוב מאוד לדעת להיזהר מאותם חסרי מקצועיות, אשר ינסו להתחמק מתשובות ישירות לשאלותיכם. שימו לב, האם ניצב מולכם או מעבר לקו, אדם מקצועי ולא שרלטן.

היזהרו מחברות הובלה אשר נותנות לכם הצעת מחיר בטלפון עוד לפני שראו או בדקו מולכם את כמות הפריטים להובלה ולא מגיעה אל בית הלקוח לצורך התרשמות ובדיקת תכולת הדירה, חברות כאלו, עלולות להעלות את מחיר ההובלה בפתאומיות, ביום המיועד.

חברות אשר לא מגלות רצינות ואמינות לגבי נושא המחיר, מסכנות את רכושכם, וסביר להניח שיתייחסו גם לתכולת הדירה שלכם באותו חוסר רצינות. לכן, חשוב לבחור בחברת הובלות, אשר תנהג בשקיפות מלאה, החל מהצעת המחיר הראשונית ועד להנחת הארגז האחרון בדירתכם החדשה.

טיפ: חברת הובלה מקצועית ורצינית, מעבר להצעת מחיר מדויקת והגיונית, תספק לכם ארגזים ושירות אריזה ללא כל עלות נוספת, ותהיה אחראית לשלמות החפצים שלכם, מההובלה ועד ליעד הסופי.

 

אנו מאחלים לכם מעבר קל ונעים!

 

אילן הובלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב