דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים הנחוץ לאתר אינטרנט עיסקי 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2237 פעמים ]

אם אתה בעלים או מנהל כל סוג של עסק, סביר להניח כי תרצה ליצור מודעות לשירותי ו/או מוצרי החברה גם ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות המרכזיים ליצירת פעילות כלכלית, הגדלת מחזורים ורווחיות וזאת באמצעות פירסום, מנועי חיפוש ולקוחות (גולשים) המחפשים כל דבר אפשרי לו הם זקוקים או שרצונם חפץ בו, בכל מקום בעולם, בכל שניה נתונה. הימים בהם נדרשת גישה פיזית לחנות או להאנגר מסוים נעלמים וכיום ניתן להקים עסק מצליח מאוד המבוסס על האינטרנט בלבד. אז כיצד גם אתה תוכל להשתמש באינטרנט לעסק שלך?

אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא למצוא חברת אחסון וותיקה, אמינה, יציבה ומקצועית הפועלת בתחום אחסון אתרים. חברת אחסון אתרים היא חברה המספקת שירותי אחסנה לאתרי אינטרנט על ידי הקצאת שטח אחסון תחת שרתי החברה וכן רוחב פס במסגרת קווי התקשורת של החברה. עליך למצוא ולרכוש "נדל"ן" וירטואלי כדי שתוכל להקים עליו את חנות וירטואלית לעסק שלך. בעוד שקל מאוד לאתר בגוגל חברות רבות העוסקות בתחום אחסון האתרים, ישנם מספר נושאים שעליך להיות עירני אליהם ולקחת אותם בחשבון לפני שתבחר בחברת האחסון לעסק שלך.

אחד הנושאים המרכזיים שעליך להתייחס אליהם בהליך הבחירה הוא עניין הוותק, המוניטין והאמינות של חברת אחסון האתרים. בדיוק כמו באפקט הדומינו – לאמינות ולזמינות של ספק אחסון האתרים יש השפעה ישירה על היכולת של בעל העסק המאחסן שם את האתר שלו לנהל את עסקיו ומשם השפעה ישירה על רווחיות ופרנסת בעל העסק. אם תבחר בחברה אמינה ווותיקה ובעלת מוניטין חיובי רב שנים בתחום אחסון אתרים, אזי גם אתה תנה מאמינות זאת ותהיה זמין לגולשיך וללקוחותיך באופן רציץ ושוטף.
נושא חשוב נוסף אותו יש לבחון בכל הנוגע לחברת אחסון אתרים הוא המסחר האלקטרוני. ייתכן ותרצה להציג את מוצריך ו/או שירותיך למכירה און ליין, כאשר במקרה זה תזדקק לחנות וירטואלית שתספק לך את זירת המכירה. אחסון אשר תומך בחנות באינטרנט צריך לכלול יכולת לספק פרוטוקול SSL, זמינות גבוהה, אמינות וידע וניסיון בתחום חנות און ליין. קיימים בשוק פתרונות מגווניםן למסחר אלקטרוני החל מפתרונות המציעים חנות וירטואלית מלאה כולל חיבור לספקי סליקה כגון paypal, פלאקארד, טרנזילה ועוד במחיר של 99 ש"ח ועד למוצרים מותאמים אישית בעלוית של עשרות אלפי דולרים.

כיום, חברות האשראי דורשות עמידה בתקן pci-dss. זהו תקן בינלאומי Payment Card Industry של אבטחת מידע הנדרש מאתרי אינטרנט ע"מ שיהיו רשאים לסלוק כרטיסי אשראי. חברות האשראי בישראל דורשות מלקוחותיהם המפעילים חנויות וירטואליות לעמוד בתקן וזאת על ידי התחברות לספק סליקה המאושר pci-dss, או לעבור הסמכה עצמאית אשר דורשת לרוב משאבים רבים ויקרים ושינויים רבים בהתנהלות הפנים אירגונית.

שרות לקוחות הוא האחד הסעיפים המרכזיים בהם יש להתחשב בעת בחירת ספק אחסון אתרים – ספק אחסון מקצועי יוודא כי שרות הלקוחות והתמיכה מעולם לא יהוו עבורך בעיה. כבעל עסק חדש או קטן, עליך לדעת כי במקרה בו תיתקל בבעיה טכנית או אדמינסטרטיבית, יעמוד לרשותך צוות תמיכה ושרות שיטפלו בך במקצועיות ובאדיבות. כל מצב אחר עשוי לגרור אחריו השפעה שלילית על האתר שלך ועל המכירות. חברת אחסון אתרים אמינה תספק לך כתובת אימייל של מחלקת התמיכה, טלפון ולעיתים אף צ'אט חי לשיחה און ליין עם נציג. בדוק את טיב השרות על ידי פניה לספק אחסון זה בכל אחת מהדרכים המקובלות וראה את הזמינות והנכונות לסייע.

חברת אחסון אתרים טובה תהווה גשר בינך לבין לקוחות האינטרנט שלך. בחר בקפדנות ובזהירות, שאל שאלות ואל תתחייב לפרק זמן ארוך מראש. זמינות האתר שלך, המוניטין שלך והיכולת שלך למכור און ליין תלויים בבחירה שתעשה.

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב