דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות וגאדג'טים שאין לאף אחד 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2171 פעמים ]

מתנות וגאדג'טים שאין לאף אחד

שוב את מחפשת להפתיע את הגבר שלך? את יודעת, נשים אפשר להפתיע באינספור של אפשרויות:בושם טוב, חולצה, תכשיט, כלי יפה לבית, אפילו נר ריחני.אבל גבר? הגברים האדישים שלנו לא נופלים בקלות מכל מתנה. פה,חייבים להשקיע מחשבה והרבה. למרבה המזל, אין גבר שעומד בפני גאדג'טים חדשניים שהופכים את החיים שלו לקלים יותר ומה טוב שניתן לקחת אותם איתו להשוויץ לחבר'ה בעבודה.

מתנות לגבר, כבר לא עניין כזה מסובך. שיטוט קטן ברחבי הרשת ובמנועי החיפוש על המילה גאדג'טים ואנחנו מסודרות. עכשיו צריך רק להחליט.

גאדג'טים חמים למחמאות לוהטות

הגבר שלך מאבד את האייפון שלו לפחות פעמיים ביום. לפעמים תוך כדי דיבור בו. גאדג'ט חדש מאיים להיות הדבר הבא בתחום. מדובר ברצועת קפיץ עם שאקל,המתחברת אל האייפון. אין סיכוי שהאייפון ילך לאיבוד או ייגנב. הוא צמוד לכיס .מוצר גאוני שנחטף עם הגעתו.המוצר המקורי מיוצר בשיתוף חברת אפל.

הבחור שלך אוהב פטנטים? ישר משוויץ ערכת כלים רב תכליתיים מתנה לגבר מאותגר קמפינג או סתם כזה שאוהב לשחק עם מחזיק המפתחות שלו., כן, בגודל של מחזיק מפתחות תמצאו ערכת כלים רב תכליתיים שלמה, מדובר בארגז כלים קומפקטי מעוצב ומתוכנן בהנדסת אנוש מיוחדת. מתנה לגבר שאוהבים במיוחד. הערכה קלה וחזקה ומגיעה עם אחריות לכל החיים. היא כוללת מסור קטן, מספריים, פותחן ואפילו פנס.

הגבר שלך שותה רק קפה? מתנה לגבר שכולה דאגה. בקבוק נירוסטה רב תכליתי השומר על קור וחום. אינו מחליד לעולם ואינו מכיל ביספינול איי.מגיע בצבעים משגעים לבחירה.מעכשיו,הגבר שלך ישתה רק מים.גאדג'ט שכולו בריאות.

הגבר שלך אוהב לצאת לטבע? רוכב על אופניים בסופי שבוע? מעכשיו,נגמרו התירוצים,הסוללה של הנייד לא תסתיים לעולם עם תיקים סולאריים המחוברים לתיק ומאפשרים טעינה של סוללה היכולה בקלות להתחבר ולטעון את הסלולרי שלכם או כל דבר אחר שתחפצו גם בתנאי שטח. אף טיול כבר לא מושלם בלעדיו. גאדג'ט חובה לגבר שלך.וכדי שלגבר שלך לא יהיה חשוך אף פעם, ציידי אותו בפנס לד מקצועי המתחבר למחזיק המפתחות. גאדג'ט מאיר עיניים שכל גבר ישמח לקבל.

בקיצור, אין סוף לאפשרויות כשמחפשים מתנות לגבר.מעכשיו, נגמרו החיפושים, כל מתנה פוגעת בול. בדרך, קחי גם אחד לעצמך.

חומר הנירוסטה ממנו עשויים בקבוקי השתייה האקולוגיים נחשב לחומר חזק מאוד ועמיד. הוא מצויין בעיקר עבור מטיילים וספורטאים מאחר והוא אינו נשבר וקל לסחיבה. יתרונו הגדול של הנירוסטה הוא בכך שאיננו משחרר חומרים רעילים אל תוך נוזל השתייה כמו הביספינול. בנוסף, לא חל שום שינוי בטעם השתייה בעקבות השימוש בנירוסטה.
היום ניתן לרכוש בקבוקי שתייה אקולוגיים מנירוסטה בשלל עיצובים חדשניים ובמגוון צבעים מבריקים. הן ילדים והם מבוגרים יכולים להנות מהם ולעשות בהם שימושים רבים. לאחרונה התפתחה גם סדרה חדשה של בקבוקים המסוגלים לשמור על קור וחום הנוזל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב