דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לבנות אתר בהתאמה פרסונאלית? 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1529 פעמים ]

אין ספק שבשנים האחרונות בניית אתרים ביצעה תמורות רבות בכל הקשור להוזלת עלויות מכר ותפעול, למה זאת? ובכן חברות בניית אתרים לא מפסידות יותר ולא נותנות פחות עבור המוצר , אלא חברות בניית אתרים המציעות פתרונות זולים למעשה נותנות ללקוחות אפשרות להשתמש במה שנקרה אוטומטיזציה של מערכת אתרים קיימת, "ענן אתרים" אם תרצו, הכוונה היא שיש לרוב חברות אלו מערכות מוכנות אשר בקליק של עכשיו הן יוצרות אתר אשר מחובר למסד הנתונים ולחבילת האחסון של המערכת כולה. עכשיו תשאל השאלה נו אז מה זה אומר?, ההסבר הוא שיש לכך היבטים חיוביים וצד שני לא מעט היבטים שליליים., תארו לכם שאתם  שכרתם דירה, מזל טוב אתם יכולים לעשות בה כאוות נפשכם (כן כן אנחנו דאגנו לסעיף בחוזה שתעשו מה שאתם רוצים)  קניתם ריהוט מתאים , שטיחים, מחשב, אבזרתם את המטבח כהוגן , תאורה חדישה ואפילו יש מזגן.

עד כאן הכול טוב, אנחנו חיינו שנה שנתיים נולדו ילדים ועכשיו הדירה קטנה מדי. אי אפשר לקחת כלום מהדירה!! כל הריהוט וכל האביזרים שקנינו עבור הדירה חייבים להישאר בדירה, כי הדירה שייכת לבעל הדירה והוא החליט שזה שלו. כמובן שזה לא קורה בעולם הנדל"ן אך בעולם בניית האתרים זה מה שקורה כאשר העלויות נמוכות וחודשיות. אנו לא יכולים לקחת את מה שעמלנו במשך שנים רבות על האתר. כי האתר מחובר מבחינה פיזית ולוגית אל המערכת הכללית אשר היא זו שיצרה ומעדכנת את האתר. ההיבט החיובי כמובן הוא שהעלות היא נמוכה מאוד. ההיבט השלילי הוא שזה אינו אתר אשר נמצא בבעלותכם המלאה. הוא שיתופי לכל דבר. אם נחזור לדירה, הילדים של השכנים משחקים בכדורגל ואנו שומעים את הרעש ומתקשים לישון. בעולם בניית אתרים הדבר מקביל לכך שתעבורה גבוהה לאתרים שיתופיים אשר נמצאים בענן האתרים שלי יזיקו למהירות האתר שלי ואף יכולים להפיל אותו. לכן אם היינו גרים בבית פרטי , לא היינו יכולים לשמוע רעשים, וכמובן שאתר פרטי אינו מושפע מאתרים אחרים, אינו אותו מסד נתונים ואינו נמצא על אותה חבילת אחסון.

לכן, כאשר חברת בניית אתרים המציעה לכם בניית אתר בעלות נמוכה, היא למעשה לא בונה לכם אתר ולא יוצרת דבר חדש פרט לעיצוב עצמו (אשר בד"כ מוגבל בשל היותו נמצא על מערכת משותפת)  מצד שני, כאשר מציעים בניית אתרים בהתאמה פרסונאלית, יש לקחת בחשבון כי האתר הוא אתר אמיתי, אשר ניתן לקחת אותו לכל מקום אחר מבחינה פיזית ולשפר מודולים , עיצוב באופן הכי גמיש שניתן לדמיין, מאחר והשינויים הם אינם רוחביים אשר נעשים על מספר אתרים, אלא רק על האתר שלכם. חברה אשר מעוניינת לשפר עם השנים את האתר שלה ולבצע שינויים מהותיים אינה יכולה להסתמך על בניית אתר במערכת שיתופית (מערכות כגון ג'ומלה או וורדפרס) , אלא רק בהתאמה פרסונאלית עם טכנולוגיה בר קיימא אשר נותנת מענה אמיתי לצרכים של החברה.

רונן הוא מתכנת בעת נסיון של 12 שנה בבניית אתרי אינטרנט, וכן איש קשר עם לקוחות אשר צבר נסיון רב בענף האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב