דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון מטבח- פרט בפרט 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2307 פעמים ]

מטבח זה המקום המרכזי בבית, בעוד שחדר השינה משמש רק את ההורים, חדר ילדים או משחקים מיועד עבורם, המטבח מיועד לכול דיירי הבית. אם אתם עומדים לפני תכנון המקום המרכזי בבית כדאי שתקראו את המאמר ותקפידו על פרטים חשובים. שלא תגידו לא ידעתי, לא שמעתי. איך לתכנן את המטבחים המדריך המלא..

השמים הם הגבול של מי?

אם כבר בררתם על מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים, בין אם קראתם בין מיליוני תוצאות האינטרנט, או בין אם עשיתם חקר שוק בין החנויות והמשווקים. אתם ודאי כבר יודעים שאין גבול לעיצוב, לסגנונות, לצבעים ולחומרים. תהליך תכנון המטבחים דורש מאיתו את מרבית תשומת הלב, עם התייחסות לכל פרט ופרט גם לפרטים הקטנים ביותר. שלב התכנון המוקדם הוא שיתן את התוצאות החשובות ביותר- יעילות, פונקציונאליות וכמובן איך לא, מטבח החלומות המהמם.

צרכים ייחודים

תכנון המטבח צריך להתאים לדיירי הבית ולמשתמשים בו הן מבחינת טעם אישי, סגנון מועדף ותקציב. כיום בכדי לתכנן מטבח מושלם אינך חייב לשבור את הראש, מדידות, התרוצצות בין ספקים וחנויות. על מנת לענות על שלושת הצרכים הללו עדיף להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך, מעצב פנים, חברת מטבחים המעסיקה מעצבי פנים בוגרי הפקולטות הגבוהות לעיצוב או נגר, אי אפשר להיות מנותק מהאנשים הללו. גם אם אתם חושבים שהם יהוו חריגה בתקציב. בסופו של דבר ההפך הוא הנכון, הם שיוכלו לעזור לכם להתאים את המטבח הטוב ביותר עבורכם לפי התקציב שברשותכם.

שלבים בתכנון

תכנון מטבח מוצלח מורכב מכמה שלבים עיקריים, ראשית מדידות המטבח, כדי להגיע לתוצאות מדויקות, בשלב זה נוכל לתכנן היכן יהיה הגז, היכן יהיו מכשירי החשמל השונים והכיור או הכיורים (תלוי בגודל ובצרכים). השלב הבא מקומות האחסון שהם  ארונות המטבח ובמידה ויש מקום המרזב ומכאן אפשר לעבור לשלב המעניין ביותר שפת העיצוב, איזה סגנון אנחנו רוצים, האם אנו אנשים של מטבח כפרי, מטבח איטלקי, מטבח מודרני. אנו רוצים מטבח עשיר או מינימליסטי כאן זה המקום לשתף את כל דיירי הבית ולהגיע להסכמה אחת.

האמצעים מקדשים את המטרה

מצפה לנו עבודה לא קלה, צריך להשקיע הרבה מחשבה, על ידי בחירת איש מקצוע מוסמך ועל ידי תכנון נכון בהתאם לתקציב שלנו כמובן. נוכל להגיע למטרה האחת והיחידה שעליה פיללנו כל כך, מטבחים חדשים בעיצוב מיוחד, תוך כדי ניצול מקסימאלי של כל מטר רבוע בחלל, המשמש את כל יושבי הבית ללא יוצא מן הכלל. לדאוג לבחינה האסתטית, הפונקציונאלית והבטיחותית. כל שנותר זה לסכם במילה אחת: תתחדשו.

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט


מתכנן בקרוב להחליף את המטבח שבבית בחדש ואיכותי יותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב