דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבחירה הנכונה בפנסיון כלבים איכותי 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1636 פעמים ]

 

אין ספק כי הקשר עם חבר טוב הוא אחד האמצעים ששומרים עלינו. כשאנחנו טסים לחופשה או יוצאים מהעיר, אנו רוצים לדעת שאכן חברנו מוגן ומטופל היטב. ישנן אופציות לא מועטות אולם מי כמונו יודע שהחבר הטוב שלנו זקוק לטיפול מלכים וליחס מיוחד. טיפול כזה ניתן באמצעות פנסיון כלבים בו נמצא את מיטב המטפלים, האווירה הפסטורלית והטבעית האידיאלית לכלבנו, בו יקבל את המזון האיכותי ביותר, ובו ידעו להקשיב למה שיש לו 'לומר'.

בחירה נכונה של פנסיון לכלבים


אף על פי שניתן למצוא פנסיון לכלבים בכל אזור בארץ, לא את כולם מאכלסים אנשי צוות מיומנים ומקצועיים, ועלינו מוטלת המשימה למצוא את בית הנופש המומלץ ביותר לחברנו הטוב. גם לכלב עצמו חווית הפרידה אינה קלה, ועל כן נצפה כי בעלי פנסיון הכלבים ידעו להיות רגישים במידה הנכונה וקשובים לצרכיו, פנויים מספיק להעניק את תשומת הלב המתבקשת ועירניים דיים כדי להבחין בפצע כלשהו או בכל גורם אחר שמפריע לכלב ליהנות.


תחושת הזמן של כלבים אינה דומה לזו של בני האדם ולכן כלבכם יראה את אותה ההתלהבות בין אם נעדרתם למשך שעה, שבוע או חודש שלם, ובהיותם חסרי חשיבה מופשטת, הם מגיבים לגירויים החיצוניים ומתלהבים בבואכם. יחד עם זאת, בזמן ההיעדרות, יש תנאים בסיסיים אשר ינעימו את שהותם בפנסיון הכלבים שנבחר.


ניקיון בסיסי


ניקיון בסיסי הוא בין החשובים באכלוס כלבים רבים בפנסיון, ולכן בבדיקה של פנסיון כלבים זה או אחר, רצוי להתרשם ראשית מהמראה החיצוני הכללי והשמירה על הסדר והניקיון. תנאי הסניטציה במקום הם האחראיים הגדולים לבריאותו של כלבככם. שאפו אל קרבככם את האוויר בפנסיון הכלבים ובדקו כי אין ריח של שתן באוויר, הסתכלו אל כלי המזון והשתייה, לברר שאין שאריות שומניות או ירוקת בתוכם, ובדקו כי על הקרקע אין צואת עכברים, המעידה על הימצאותם של נחשים והיתכנות מחלות.


צוות מקצועי


כמו בכל תחום אחר, כח האדם הוא בין הגורמים החשובים המשפיעים על האווירה הכללית. באם כח האדם אינו סבלני דיו או אינו מפגין ערנות, אזי הסובל העיקרי במקרה זה יהיה הכלב. הסממן העיקרי ל'קריאת' היחסים בין המטפלים לבין הכלבים בפנסיון יהא שפת הגוף. אם נבחין כי מרבית הכלבים של הפנסיון לכלבים שבחרנו מתכווצים או מסתייגים מהמטפלים, אזי מעידה התופעה על גישה שלילית ואולי אף אלימה של הצוות אל הכלבים.


בטחון אישי מעל הכל


חשוב לבדוק כי התאים מתוחזקים במצב איכותי, אין חוטי ברזל בולטים או אבנים העלולות לפצוע, כמו כן יש לבדוק כי הגדרות מגיעות לגובה המספיק למנוע בריחה ועוד. יש לבדוק כי פנסיון הכלבים מלווה בפיקוח ווטרינרי וכי הכלב נרשם כהלכה בכרטיס הפנסיון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב