דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לגבר? 

מאת    [ 28/05/2012 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 1930 פעמים ]

מזל טוב! הגבר שלך חגג יום הולדת/יום נישואין או כל אירוע משמח אחר, ואת מעוניינת להפתיע אותו במתנה שתרחיב לו את החושים, ותעשה לו טוב על הנשמה. אז מה תקני לו הפעם? שוב חולצה שיאפסן בארון, או איזה ספר מותח טוב?

ישנה בדיחה ידועה על הדודה שנתנה מתנה לאחיין עם הגיוס מגבת ששמו רקום עליו, שנותר זרוק מאחור וחסר שימוש במהלך שלוש השנים על הג'בלאות.בשלב כלשהו, המגבת הוסבה לסמרטוט לניקוי האוטו. בדיחה זו למעשה מספרת את חוסר היכולת הנשית הידועה להתאים מתנות לגבר, מפאת חוסר ההבנה והשליטה בנושא.

אחד המאפיינים החוזרים הידועים לכל אישה שנתקלה במצב שבו ביקשה לקנות לאהוב ליבה מתנה, הוא כאב ראש גדול, שלרוב מלווה בכיתות רגליים מתיש שבסופו מנקרת השאלה המציקה: "אז מה לעזאזל קונים לו? "

לקנות מתנות לגבר יכולה להיות משימה מאתגרת, משום שאנו נדרשים לכושר אלתור והמצאה גדול יותר. בעוד נשים טורחות ליידע את בן זוגן על שמלה מחמיאה שראו בחנות האהובה עליהן בקניון, או על טבעת נוצצת שהן ראו בסניף הקרוב לביתן, גברים נמנעים מלהכריז קבל עם ועדה על איזשהו פריט שליבם חפץ, ואם כבר- הם לרוב ינקבו ביאכטה פרטית או מכונית על, מתנות לגבר מקוריות למדי- אך כמובן שאינן בהישג יד.

מלבד העובדה שגברים חשאיים בנושא המתנות, נדמה שמבחר מתנות לגבר הקיימים מצומצם יותר. הקניונים מלאים בחנויות בגדים, תכשיטים, פיצ'פקס, טיפוח ויתר מתנות שישמחו לבב של כל אישה באשר היא, אך נדמה שלגברים המבחר מצומצם יותר. כך שבמובן זה, המשימה נדמית מורכבת מאי פעם.

תמיד ישנה אפשרות לשאול את האהוב אילו מתנות לגבר הוא היה שמח לקבל, אך אופציה זו אינה מומלצת, שכן היא עשויה לפגוע בגורם ההפתעה, ולהפחית עקב כך בריגוש. יתכן שתקלעי בול למה שהוא היה רוצה לקבל, אך התחושה המתקבלת היא כאילו הוא קנה זאת לעצמו. אותה תחושה המתקבלת כשנותנים שובר מתנה. נחמד, פוגע בול, אבל פחות מרגש ומשמח.

נכון שגברים חשאיים, ונכון שהם לא מרבים להראות התלהבות כביכול לנושאים אלו כמו נשים, אבל גבר יעריך מתנה מקורית כמה מונים יותר מאשר עוד מתנה סתמית, שקיבל בשנים קודמות בגרסאות שונות. כי בסופו של דבר, גברים אפילו יותר מנשים, אוהבים את הגימיק, ההפתעה והייחוד.


נשאלת השאלה- מה עושים במצב כזה? אחת האופציות שנשים רבות נוקטות בה, הינה לבחור פעילות רומנטית המתאימה לשני בני הזוג. כך היא יכולה לוודא ששניהם ייהנו מן המתנה, ואי אפשר יהיה לטעות בה. כך שהן בוחרות להזמין צימר רומנטי, חופשה בחו"ל ועוד. עם זאת, בשלב כלשהו, לאחר שהגבר משקיע בקניית מתנה לזוגתו, הוא חש קצת מקופח שהוא לא זוכה למתנה אישית של ממש המיועדת לו.


נדמה כי כשהיינו צעירים יותר, היה קל יותר לבחור מתנות לגבר ליום הולדת. לרוב זה הסתכם בסוני פלייסטיישן, נעליי נייק, או מנוי לאחת מקבוצות הכדורסל האהודות עליו, אך כשהגברים בוגרים הכל משתנה.

אחת ההצעות לפתור את הדילמה האינסופית- היא לפנות למוצר הנכסף שתמיד מלהיב גברים- גאדג'טים. מדובר במוצרים קטנים ומתוחכמים שלנשים נדמים מהצד ככל מיני פטנטים קטנים חסרי שימוש, אך לגברים נראים לעיתים כהמצאת העשור. עדות לכך, היא ריבוי חנויות הגאדג'טים ברחבי הארץ.

חשוב לזכור כי נשים מעדיפות זן שונה לגמרי של מתנות מאשר גברים, ולכן בהגיעך לבחור מתנה לבן זוגך, מומלץ להתייעץ עם חבר קרוב או קרוב משפחה ממין זכרי שמכיר את הנפשות הפועלות ויכול להמליץ על מתנה מתאימה.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב