דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלה בכל הארץ 

מאת    [ 28/05/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2448 פעמים ]

חשבתם פעם על ההבדלים בין הזמנת חברת הובלות במרכז לעומת הובלות בדרום הארץ? למה יש הבדלים במחיר? מהי רמת הנגישות ובכלל התהליך עצמו בשני ערים שונות? המאמר הבא ייתן לכם קצת מידע לגבי ההבדלים בין הובלה בשני ערים שונות באזורים מרוחקים בארץ.

לקבלת מידע נוסף על הובלות במרכז ובתל אביב >>

הובלה במרכז - תהליך לא קל בכלל

מרכז הארץ מאופיין כמקום מאוד סואן וקצבי, כל הזמן יש תנועה ברחובות אפילו בלילות. תל אביב במיוחד היא עיר ללא הפסקה ובעיקר בלי מקומות חנייה, לכן כשמזמינים שירותי הובלה בעיר צריכים לקחת בחשבון הרבה דברים שייצרו קושי מסוים למובילים בעת התהליך. כולנו מקווים שתהליך מעבר הדירה שלנו ילך חלק ללא בעיות, אך יש דברים שהם לא בשליטתנו כשמדובר באזור המרכז. לעיתים המובילים יוכלו להיתקן בבעייה בקושי למצוא את הדירה, או להגיע אליה. במרכז ובייחוד בתל אביב יש הרבה כבישים חד סטריים ואם עושים טעות אחת קטנה בכיוון יכולים להאריך את הדרך בהרבה.

כמו כן לא לשכוח את בעיית החניה החריפה שיש באזור המרכז. הרחובות באזורים מסוימים בתל אביב עלולים להיות צפופים למדי למעבר כל רכב ובייחוד משאית הובלה גדולה. ומה קורה כשאנו קובעים עם חברת ההובלות בכתובת מסוימת אך אין להם אפשרות להגיע אליה ואין מקום לחנות ולפרוק את הדברים? זה יכול להיות דבר מאוד מצער עבור המובילים כי הם צריכים להתחיל לעשות רונדלים ולמצוא אזור מותר לפריקה ולבצע את ההובלה, כי בסה"כ צריך לשרת את הלקוח המשלם. אין ספק ששירותי הובלות במרכז יכולים להיות כאב ראש רציני ולכן המחיר הוא גם בהתאם לעומת הובלה בדרום. אז אל תתפלאו שאם ביקשתם גם הובלה מאוד פשוטה לספה ובמקרה אזורי ההובלה שלכם נמצאים ברחובות הסואנים ביותר בתל אביב כמו אלנבי, דיזנגוף וכו', יגבו לכם קצת יותר כסף ממה שתיכננתם.

הובלה בדרום - קצת יותר רגוע

כשאנחנו משווים הובלה באופקים למשל לעומת בתל אביב, אין ספק שהקושי הוא יותר בעיר הגדולה. הדרום מאופיין בהיותו שקט ורגוע, אין יותר מידי תנועה בכבישים ובטח שאין בעיית חניה ויש בשפע. אבל מה כן יכול להוות מכשול למובילים? ובכן בדרום נוטות להיות לעיתים קרובות סופות חול ואם תפסה אותכם סופה ביום המעבר זה יכול להיות קצת לא נעים למובילים שמנסים לשמור לכם על החפצים בעת המעבר. לכן אורזים בניילונים בצורה טובה את כל הריהוט - שזה כמובן שירות שתספק לכם חברת ההובלה.

אז בין הובלות במרכז לדרום יש פער גדול, לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו אבל בסופו של דבר, הכל אינדיבידואלי וכל מקרה לגופו. כאשר אתם לפני מעבר דירה ומתכוונים להזמין חברת הובלה תיקחו בחשבון שאם זה במרכז יש את הפרמטרים שיש להתחשב בהם במקרה שיש עיקוב או בעיות ולא יזיק לפרגן למובילים בטיפ קטן על עבודתם הקשה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב