דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אושר הפטנט הטכנולוגי שהגישה Waterfall Solution 

מאת    [ 03/01/2008 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 4799 פעמים ]

חברת Waterfall Solutions, המפתחת מוצרי אבטחת מידע מתקדמים על בסיס טכנולוגיית העברת מידע חד-כיוונית, משיקה את הפיתוח הטכנולוגי החדש שלה, להגנה על מערכות אבטחה, טלוויזיה במעגל סגור ומצלמות IP וזאת לאחר קבלת אישור לפטנט שהגישה. פתרון ((IP Surveillance Enabler Waterfall ISE מיועד לגופים העושים שימוש במצלמות אבטחה מבוססות IP, במעגל סגור. גופים אלו כוללים ארגונים פיננסיים, ארגוני ביטחון פנים, תשתיות קריטיות, רשויות תחבורה ושדות תעופה,וחברות גדולות (Enterprise) (החוששות מריגול תעשייתי). הפתרון הטכנולוגי החדשני, יספק הגנה מוחלטת מפני תקיפות קיברנטיות על תשתיות אבטחה פיזית ומצלמות אבטחה, מבוססות פרוטוקול IP.

לאחר שביססה מעמדה כפתרון אבטחת מידע מוביל בתחום ה- SCADA עם התקנות בכמה מגופי התשתיות המובילים בארץ בהם חברת חשמל וקצא"א, הוחלט ב- Waterfall Solutions להרחיב את הפעילות ולפתח פתרונות נלווים המבוססים על העיקרון הפיזיקאלי של החברה - העברה חד כיוונית של מידע.

תחום מצלמות האבטחה מבוססות IP התפתח מאוד בשנים האחרונות ולפי חברות המחקר היקף הפעילות הנוכחי בתחום זה מוערך ב-2 מיליארד דולר, כשעד לשנת 2010 הוא צפוי להגיע להיקף כספי של 9 מיליארד דולר.

הטכנולוגיות האחרונות מאפשרות חיבור מצלמות אלה, כמו גם חיישני בטיחות ובקרה נוספים (גלאי אש ועשן, מערכות בקרת כניסה, שעוני נוכחות וכד'), לרשת הארגונית, באופן שניתן לשלוט במצלמות ולקבל תמונות וידאו מכל עמדה ברשת. בנוסף, מערכות אלה משתמשות במשאבי המחשוב של הרשת הארגונית ומאפשרות, לדוגמא, זיהוי אוטומטי של תקריות או זיהוי אירועי אבטחה משולבים - פריצה למתחם עם פריצה לרשת המחשוב.

האיום הממשי בהתעלמות מהצורך לאבטח ולהגן על מצלמות האבטחה, הוא באפשרות הניתנת להאקר לחדור לתוך המערכת מתוך כבל התקשורת והרשת, המחובר ממצלמות האבטחה לתוך הרשת הארגונית או לתוך רשת הבקרה. בדרך זו יכול האקר להשתלט על הרשת ואף לגרום לנזק פיזי וטכנולוגי לכלל המצלמות, לדוגמא - השבתה, הסתת זווית הצילום, נטרול המצלמות מהרשת, השתלטות מרחוק והכנסת המערכת ללופ, מחיקת מידע אם נשמר בזיכרון או בקלטות וכו'. בנוסף, באמצעות הגישה הישירה לרשת מכבל הרשת של מצלמת ה-IP, מסוגל ההאקר לעקוף את כל מנגנוני האבטחה שכבר פועלים בתוך הרשת. במקרה כזה, בזכות העיקרון הפיזיקאלי, הרשום כפטנט, מבטיח Waterfall ISE הגנה פיזית מלאה על כל המידע החשוב לארגון ומונע את הוצאתו מהרשת.

פתרונות ההגנה של Waterfall Solutions עומדים בסטנדרטים גבוהים להגנה על מערכות מידע. טכנולוגיית Waterfall Solutions משמשת כיום להגנה על רשתות בקרה רגישות של תשתיות לאומיות קריטיות, ועומדות במגוון רחב של דרישות אבטחה ורגולציה

אחד מיזמי Waterfall Solutions ו-CTO החברה, ליאור פרנקל: "החיבור הרגיש בין מצלמות IP, המותקנות בין השאר גם "על הגדר", מחוץ למתחם האבטחה הפיזי, אל הרשתות הארגוניות, מוגן כיום, במקרה הטוב, באמצעים המשמשים להגנה על רשתות מחשבים סטנדרטיות, ואינו מותאם לסיכונים ולתרחישים החדשים. פתרון ה-ISE הוא Future Proof, מתחייב, מתוקף חוקי הפיזיקה, להישאר חד כיווני כל הזמן, לספק הגנה ברמה הפיסית כנגד חדירה למערכת האבטחה ולרשתות הארגוניות מחד וכנגד דליפת מידע מאידך. זהו פתרון טכנולוגי שאינו מושפע מתקיפות האקרים, שימוש בקודים זדוניים ואינו מצריך עדכוני תוכנה כדי להישאר עדכני ויעיל".

מנכ"ל Waterfall Solutions, אסתי פשין: "לפי משובים שאנו מקבלים מהלקוחות בארץ ובחו"ל, הסיכון בשימוש במצלמות מבוססות IP כה גדול עד שחלקם מעדיפים להשתמש בטכנולוגיות אבטחה מיושנות דוגמת מצלמות אנלוגיות פשוטות (חיבור קואקסיאלי). פתרון WF-ISE מאפשר להם, לראשונה, להתקדם למצלמות IP ולהרוויח את כל היתרונות מכך, ללא סיכון, תוך השגת ROI איכותי יותר בשל עלויות אטרקטיביות, הן של המצלמות והן של ה-WF-ISE - המגן עליהן. זהו שוק צומח עם פוטנציאל של מיליארדי דולרים, בזכות הערך המוסף שארגונים מקבלים - איכויות תקשורת מתקדמות והגנה מלאה ומובטחת ללא צורך בעדכוני גרסה או רכישה מחודשת ונוספת של אמצעי הגנה".



אודות WATERFALL SOLUTIONS
חברת Waterfall Solutions הינה ספין אוף של חברת גיטה טכנולוגיות. החברה מפתחת פתרונות אבטחת מידע מתקדמים, על בסיס טכנולוגיית חד-כיווניות למניעת דלף המידע והגנה על רשתות מחשבים ותקשורת. החברה ממוקמת בראש העין. אתר החברה www.waterfall-solutions.com
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב